Ustawienie nowo zakupionych Bi xenon (Skrętne)
Ustawienie nowo zakupionych Bi xenon (Skrętne)
Witam was koledzy moje pytanko
Jak mozna ustawić nowo zakupione bi xenon zeby świeciły prawidłowo bo zauważyłem 3 możliwości
1. Na mocowaniach mozna ustawiać
2. Białe przekretła na gorze lampy
3. VCDS czy potrzebne jakies parametry dokładne
Prosze o dokładna pomoc
Wcześniej tez były bi xenon tylko uszkodzone!!!
Jak mozna ustawić nowo zakupione bi xenon zeby świeciły prawidłowo bo zauważyłem 3 możliwości
1. Na mocowaniach mozna ustawiać
2. Białe przekretła na gorze lampy
3. VCDS czy potrzebne jakies parametry dokładne
Prosze o dokładna pomoc
Wcześniej tez były bi xenon tylko uszkodzone!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
REGULACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH
WYPOSA?ONYCH W UK?AD AUTOMATYCZNEGO POZIOMOWANIA
Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami
serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były
prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne
straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek.
Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.
Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.
Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
> Pojazd musi stać na równym podłożu
> Hamulec ręczny musi być zwolniony
> Zapłon musi być włączony
> ?wiatła wyłączone
> Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów
Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:
[Wybór]
[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-?wiatła -lewa str.]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "001"
[Idź!]
Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.
Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.
Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.
[Gotowe, powrót]
WYPOSA?ONYCH W UK?AD AUTOMATYCZNEGO POZIOMOWANIA
Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami
serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były
prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne
straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek.
Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.
Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.
Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
> Pojazd musi stać na równym podłożu
> Hamulec ręczny musi być zwolniony
> Zapłon musi być włączony
> ?wiatła wyłączone
> Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów
Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:
[Wybór]
[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-?wiatła -lewa str.]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "001"
[Idź!]
Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.
Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.
Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.
[Gotowe, powrót]
Chodzi o sruby od mocowań lamp 3 sztuki?? Jeśli obie chodzi to tez były problemy bo tez to ustawialem czy jest na to jakaś rada do ustawiania konta swiatla??
[ Dodano: 2014-06-03, 14:18 ]
Czy tymi białymi śrubami mozna tez ustawić kat??
[ Dodano: 2014-06-03, 14:39 ]
I czy normalny przyrząd wystarczy do ustawienia lampy czy bez kompa sie nieobejdzie?
[ Dodano: 2014-06-03, 14:18 ]
Czy tymi białymi śrubami mozna tez ustawić kat??
[ Dodano: 2014-06-03, 14:39 ]
I czy normalny przyrząd wystarczy do ustawienia lampy czy bez kompa sie nieobejdzie?
Tam są takie 2 pary śrub na imbus... możesz ustawić w obu płaszczyznach...jaycutler84 pisze:Czy tymi białymi śrubami mozna tez ustawić kat??
No VCDS/VAS do podstawowej adaptacji jak najbardziej potrzebny...jaycutler84 pisze:I czy normalny przyrząd wystarczy do ustawienia lampy czy bez kompa sie nieobejdzie?
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Dokładnie ale wg mnie to jest to nie lada wyczyn z tym prawidłowym mocowaniu lampy..ja jak wymontowywałem lampę to wszystkie mocowania rozregulowałem I miałem mały problem z zamontowaniem jej idealnie .. mimo istrukcji z Elsy nie było łatwo..i nie jest idealnie...chyba że mało lotny jestemjaycutler84 pisze:Juz wiem do ustawiania wysokosci i katow sluza tylko biale kapsle na imbus...
A ta regulacja przy mocowania srob to do poprawnego osadzenia lampy...
Na PW opisałem Ci wszystko... musisz najpierw osadzić dobrze lampę w karoserii, dopiero potem adaptacja i wtedy kręcenie śrubami (imbus) od góry... tylko sprawdź dobrze, które od czego, bo potem rozregulujesz. Poziom ustawiasz na ścianie, aby była linia prosta... i potem testy na równej i prostej drodze... skręt to już 'na oko' raczej... ew. w lekkiej mgle/dymie będziesz widział snop światła i można będzie go wyregulować... chyba, że masz prosto, to nie ruszaj...jaycutler84 pisze:teraz mam ustawione naoko czy jest jakaś rada na poprawne ustawienie lampy?
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Ja dorobiłem sobie paski plastikowe o rozmiarach wg Elsy i się męczyłem...z daleka jest idealnie ale jak się z bliska przyjrzeć to są minimalne różnice...teraz nie mam czasu ale potem wrzucę co i jak..jaycutler84 pisze:Dokładnie tez mi sie rozlegulowalo przy odkrecaniu i teraz mam ustawione naoko czy jest jakaś rada na poprawne ustawienie lampy?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga