[S6 ANK] wymienione prawie wszystko a stuka dalej...
[S6 ANK] wymienione prawie wszystko a stuka dalej...
Witajcie.
Temat niby błahy ale ręce już mi opadają. Coś cały czas mi stuka w lewym kole, normalnie na dziurach czy kostce, nie przy skręcaniu czy jakichś innych specjalnych okolicznościach. Dźwięk jakby końcówka drążka lub wahacz, ale to już wymienione (cały komplet ori Lemforder) i stukanie się tylko nasiliło. Sam drążek również wymieniony, magiel też (inna usterka). Nie mam już pomysłu za co się zabrać....Ma ktoś może jakieś pomysły? Jakaś poduszka? Mocowanie amortyzatora? Już chyba nic innego stukać tam nie może...
Dodam jeszcze że wyczuwalne są wibracje, jakby właśnie z tego koła, które apogeum osiągają w okolicach 100-110 km/h i są również mocno wyczuwalne przy dohamowaniu.
Temat niby błahy ale ręce już mi opadają. Coś cały czas mi stuka w lewym kole, normalnie na dziurach czy kostce, nie przy skręcaniu czy jakichś innych specjalnych okolicznościach. Dźwięk jakby końcówka drążka lub wahacz, ale to już wymienione (cały komplet ori Lemforder) i stukanie się tylko nasiliło. Sam drążek również wymieniony, magiel też (inna usterka). Nie mam już pomysłu za co się zabrać....Ma ktoś może jakieś pomysły? Jakaś poduszka? Mocowanie amortyzatora? Już chyba nic innego stukać tam nie może...
Dodam jeszcze że wyczuwalne są wibracje, jakby właśnie z tego koła, które apogeum osiągają w okolicach 100-110 km/h i są również mocno wyczuwalne przy dohamowaniu.
TDI < V8 PB
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Ciężko powiedzieć czy za zegarami, ale raczej gdzieś głębiej, dźwięk jest mocno stłumiony.
Maglownica używana ale stuka dokładnie tak samo jak przed jej wymianą, więc chyba nie stukałoby identycznie. Z tego co pamiętam jak mi się w A4 magiel sypnął to waliło wyraźniej, a tu stuk podobny ale wygłuszony.
Jeśli idzie o zacisk - ostatnio diagnosta szukając usterki stwierdził, że zacisk po stronie kierowcy jak się poruszy to jest luźny, po stronie pasażera siedzi sztywno.
Może rzeczywiście tu siedzi problem zarówno stuków jak i wibracji...chciałbym żeby tak było, bo cholernie nie lubię niechcianych dźwięków, a i jazda 240 km/h z wibracjami powoduje pewien dyskomfort psychiczny, a powstrzymać na autostradach się ciężko...
Maglownica używana ale stuka dokładnie tak samo jak przed jej wymianą, więc chyba nie stukałoby identycznie. Z tego co pamiętam jak mi się w A4 magiel sypnął to waliło wyraźniej, a tu stuk podobny ale wygłuszony.
Jeśli idzie o zacisk - ostatnio diagnosta szukając usterki stwierdził, że zacisk po stronie kierowcy jak się poruszy to jest luźny, po stronie pasażera siedzi sztywno.
Może rzeczywiście tu siedzi problem zarówno stuków jak i wibracji...chciałbym żeby tak było, bo cholernie nie lubię niechcianych dźwięków, a i jazda 240 km/h z wibracjami powoduje pewien dyskomfort psychiczny, a powstrzymać na autostradach się ciężko...
TDI < V8 PB
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Immo, poszukaj tu http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 klikasz na CarProg2 i jedziesz - język polski w pierwszym okienku do wyboru
Lektor.
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Jeśli to zewnętrzny to nie kombinuj za długo i kup po prostu LĂBRO w dobrym sklepie. W ASO zapłacisz więcej za LĂBRO w pudełku VW, albo, co gorsza, jakąś chińszczyznę w pudełku VW.
Jeśli to wewnętrzny to masz pecha. Robi je również LOBRO, ale wredny VAG uparł się żeby sprzedawać je wyłącznie razem z półosią i zewnętrznym przegubem (całość robi LOBRO) za gruby hajs (coś ok. 3500PLN wg cennika)
Kompletna półoś występuje równiez pod innymiarkami, choć wszystkie prócz najtańszych pochodzą pewno z zakładów które produkują LOBRO.
Można w sieci kupić same wewnętrzne przeguby, ale ich pochodzenie jest zagadkowe i nie budzi zaufania.
Co ciekawe: nie kupisz samego przegubu wew. LĂBRO, ale można kupić za to zestaw montażowy przegbu marki Spidan (czyli LĂBRO), składający się z blaszki którą trzeba zniszczyć przy zdeimowaniu przegubu z półosi i kilku innych pierdołek. Taki żarcik
Jeśli to wewnętrzny to masz pecha. Robi je również LOBRO, ale wredny VAG uparł się żeby sprzedawać je wyłącznie razem z półosią i zewnętrznym przegubem (całość robi LOBRO) za gruby hajs (coś ok. 3500PLN wg cennika)
Kompletna półoś występuje równiez pod innymiarkami, choć wszystkie prócz najtańszych pochodzą pewno z zakładów które produkują LOBRO.
Można w sieci kupić same wewnętrzne przeguby, ale ich pochodzenie jest zagadkowe i nie budzi zaufania.
Co ciekawe: nie kupisz samego przegubu wew. LĂBRO, ale można kupić za to zestaw montażowy przegbu marki Spidan (czyli LĂBRO), składający się z blaszki którą trzeba zniszczyć przy zdeimowaniu przegubu z półosi i kilku innych pierdołek. Taki żarcik
Panowie mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego stukania. Jak na dziurawej drodze wchodzę w prawy zakręt to zaczyna walić jakby miało coś odpaść. Maglownica odpada bo już dwie były podmieniane, a obecna jest po regeneracji. Drążki i końcówki lemforder, do tego końcówki też podkładane na próbę - bez zmian. Obecnie przełożyłem całego mcphersona od brata i też bez zmian..Macie jakieś pomysły jeszcze? Bo już na prawdę nie ma w tym zawiasie nic co można by jeszcze wymienić...aha, zwrotnica też wymieniona i cała półoś z przegubami...
TDI < V8 PB
Może pukaja ci tzw. sanki -tuleja , która się w nich znajduje .Piszę o tym , gdyż ja wymieniałem ostatnio całe zawieszenie i przekładnie i żeby było smieszniej 2,5 roku temu wymieniałem taki sam zestaw i pukało i teraz też . Dopiero ze znajomym diagnostą zaczeliśmy szukać stuków nie w zawieszeniu i przekładni tylko gdzie indziej i zaleźliśmy poluzowaną śrubę na tulei sanek , pozdrawiam