[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Meczy mnie to od dluzszego czasu i zastanawiam sie co do to cholery moze byc , ostatnio duzo jezdzilem w nocy po miescie i masakra jak otworze szybe to wali spalinami , zero dymu nic nie kapie z rur a smord nie samowitymasud pisze:Deniro pisze:A teraz odemnie male pytanie , czy smrod spalin np po godzinnym postoju moze rowniez wskazywac na uszkodzone wtryski ?
-brak dymienia
-brak zacinania
-oleju nie przybywa
-korekty dodatnie
-rozruch w normie
Jedyne co mnie irytuje to ten zapach spalin nie zawsze co jakis czas , ale najczesciej po godzinnym postoju
I to jest pytanie za sto puknktow.mam ten sam problem i nie wiem od czego to jest auto odpale pochodzi chwile i smierdzi na zewnatrz lekko nieprzyjemnymi spalinami
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Raczej jest to normalne keżeli auto trochę pochodzi na postoju..po prostu katalizatory się nasycają i stąd ten smród...ja bym się tm nie napędzał...ja mam auto z 2 ma katalizatorami.nie A6 i tak jest..jeżeli zpach jest taki żrący to znaczy że katy jeszcze działają..jak przegonisz auto Robert to tego nie ma? Po prostu katy się wygrzeją i smród znika...ale to moje spostrzeżenia i nie muszą być regułą..
I to dla wtrysków dobre nie jest !Robert74 pisze:To przegoń furmankę i nos w wydech Też jest inny smród jak zalejesz np VPower Shella a inny jak nalejesz innej bajury,ja osobiście jeżdżę na VPowerze ewentualnie na Vervie.Deniro pisze:Roberto pozyjemy zobaczymy
To paliwo jest za suche , zdecydowanie lepiej zwykły ON na dobrej stacji - Schell, Statoil.
Tu nie jest jak w benzynie, że zdecydowanie lepiej 98 lać ...
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
A to ciekawe jest co napisałeś..muszę to sprawdzić..nikos pisze:I to dla wtrysków dobre nie jest !Robert74 pisze:To przegoń furmankę i nos w wydech Też jest inny smród jak zalejesz np VPower Shella a inny jak nalejesz innej bajury,ja osobiście jeżdżę na VPowerze ewentualnie na Vervie.Deniro pisze:Roberto pozyjemy zobaczymy
To paliwo jest za suche , zdecydowanie lepiej zwykły ON na dobrej stacji - Schell, Statoil.
Tu nie jest jak w benzynie, że zdecydowanie lepiej 98 lać ...
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Zawsze uważałem że droższe że lepsze Akurat teraz zalałem Vervę ... to będę zwykłego Shella lał Parę groszy do przodu...jestem przed płukaniem wtryskiwaczy bo 5 mam zapieczonych...jak nie puszczą to pójdą do wymiany...nikos pisze:Robert ja tez, całe szczęście jeszcze na starych wtryskach tankowałem lepsze, aż mnie mechanik uświadomił i gość co wtryski sprzedawał.
Od tego czasu tylko zwykły, jedynie raz na 5-6 miesięcy pełny bak lepszej.
- kuebk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 gru 2013, 17:41
- Imię: Martin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Auto to A3 na CR - ale to raczej wiele nie zmienia.
Ja mam takie korekcje:
0.38 0.78 -0.31 -0.87
Czasy otwarcia:
0 0 8
-19 -1 12
-35 5 9
2 -2 7
Wszyscy pisza ze jesli czasy otwarcia sa ujemne to znaczy ze wtryski leja, i teraz to co jest nie do konca dla mnei jasne to stan wtrysku 2.
Niby czas otwarcia -19 sugeruje ze wtrysk sam z siebie leje, natomiast korekcje dawek sa dodatnie czyli ECU dodaje paliwa.
W takim razie skoro ECU wie ze wtrysk leje to po co mu daje wiecej paliwa, tak na logike wychodzi ze leje jeszcze bardziej - jak to rozumiec?
Dziwi mnie tez wtrysk 3, niby duzy ujemy czas otwarcia a jednak korekcja stosunkowo niska - nie powinno to isc jakos w parze?
Ja mam takie korekcje:
0.38 0.78 -0.31 -0.87
Czasy otwarcia:
0 0 8
-19 -1 12
-35 5 9
2 -2 7
Wszyscy pisza ze jesli czasy otwarcia sa ujemne to znaczy ze wtryski leja, i teraz to co jest nie do konca dla mnei jasne to stan wtrysku 2.
Niby czas otwarcia -19 sugeruje ze wtrysk sam z siebie leje, natomiast korekcje dawek sa dodatnie czyli ECU dodaje paliwa.
W takim razie skoro ECU wie ze wtrysk leje to po co mu daje wiecej paliwa, tak na logike wychodzi ze leje jeszcze bardziej - jak to rozumiec?
Dziwi mnie tez wtrysk 3, niby duzy ujemy czas otwarcia a jednak korekcja stosunkowo niska - nie powinno to isc jakos w parze?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga