
kontrolka akumulatora brak ładowania
kontrolka akumulatora brak ładowania
wiatma. dzisiaj zascieciła mi sie kontrolka akumulatora, nie mam ładowanie dobrze ze akumulator wytrzymam 30 km na dojechanie do domu, moze mi ktos doradzi czy to moga byc szczotki czy regulator poszedł,mam pecha do tych alternatorów w kazdym moim aucie wymieniałem wiec jestem teraz wrazliwy na to, . POMOCY 

Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, 11:21 przez juchas122, łącznie zmieniany 1 raz.
Za żadne skarby go nie oddam. .
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
czyli mowisz ze szczotki w tych alternatorach sie nie wymienia?
orjentuje sie ktos jakie sa ceny alternatora?
orjentuje sie ktos jakie sa ceny alternatora?
Ostatnio zmieniony 31 maja 2014, 13:55 przez juchas122, łącznie zmieniany 1 raz.
Za żadne skarby go nie oddam. .
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
- Imię: Robert
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Frankfurt
- Kontakt:
w moim wypadku raczej nie za te pieniadze, ktore placilem... 160zl? zreszta gosciu na koniec zaczal wlasnie wspominac, ze moze regulator jest jeszcze zepsuty bo nie widzi sygnalu na "kontrolke"... (dla mnie wazne bylo ze laduje, a nie ze nie ma jakis dodatkowych sygnalow u niego na maszynie testowej). Badz co badz okazalo sie ze wszystko jest super a kontrolka jest sterowana elektronicznie - jest 14V to jest ladowanie, nie ma 14V altek defektgrzałka pisze:nie chodziło mi o to, że nie wymienia się szczotek w ogóle tylko wymienia się szczotki razem z regulatorem napięcia. tak jest w większości aut i nie sądzę aby w c6 było inaczej.
przy regeneracji tez zapewne wymienili cały regulator.
