Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Stuki

Układ kierowniczy
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 30 maja 2014, 08:39

kuji pisze:Ja mam lekkie stuki w trakcie jazdy jak szybko przekręcę w lewo a później w prawo, proszę bardziej doświadczonych kolegów cóż to może być.
Latajaca po pustym bagażniku puszka piwa ??? <radocha>

A poważnie to sprawdź wszystkie miejsca w którym jakies elementy przemieszczają się wzgledem siebie (pod kątem istnienia luzów), dokręcenie wszystkich śrub itp.

Wyważ koła, sprawdź czy nie maja bicia promieniowego i osiowego, sprawdź opony.

To taki zestaw na dzien dobry.
kuji pisze:Diagnosta dopiero w poniedziałek
Napisz co było (dla potomnych ;)

).
Części samochodowe online - Motostacja pl

kuji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 15 maja 2014, 15:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: kuji » 11 cze 2014, 06:45

RomanS

Piwo wożę tylko w koszyku i to w butelkach to bym słyszał ;P

Dzięki za radę, zacznę od diagnosty a później zabiorę się za sprawdzanie empirycznie wszystkich elementów.

Dzięki za radę z tymi kołami w sumie o tym nie myślałem

Ps. ale to lekkie stukanie to na kierownicy czuć :)

[ Dodano: 2014-06-02, 19:42 ]
Więc jestem po wizycie u diagnosty
Diagnoza Wahacze górne tylne. Stan opłakany.

Oczywiście zaproponowano mi naprawę na miejscu

Czy cena za wymianę 1 szt za 50 zł to dużo ?

[ Dodano: 2014-06-11, 06:45 ]
No i problem rozwiązany.
Z lekkiego stukania znów było mocniejsze, pojechałem do wulkanizatora i okazała się opona walnięta. Z zewnątrz zero oznak a w trakcie jazdy tragedia.
Wymiana na nowe i wszystko ok.

Dzięki za pomoc.
Nowy posiadacz Audi ;)
A6 C5 Avant '98 2.8 ALG Tip LPG ESGI

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 01 lip 2014, 00:44

Podłączę się do tematu...

Jakiś czas temu zauważyłem, że mam pęknięta osłonkę na końcówce drążka i wiedziałem, że niedługo nastąpi jej koniec (trwało to o dziwo ponad pół roku:).
Objaw był jeden: lekkie pukanie przy szybkim ruszaniu kierownica na zgaszonym/odpalonym silniku - wymacany duży luz na końcówce.

Zmieniłem sobie końcówkę (Lemm) zadowolony wsiadam do auta odpalam i jak zawsze zaraz po ruszeniu skręcam 90 stopnie w lewo (parking podziemny) i co? Nadal to samo puknięcie.......


Puka na zgaszonym i odpalonym przy dużym skręcie - gdzieś tak przy 1,5 obrotu kierownicą jest taki metaliczny odgłos - przypomina to uwaloną poduszkę amortyzatora w Audi 80/Golf...

Sprawdziłem całe zawieszenie nie am nigdzie luzów...

Wspomaganie działa bez zmian. Nie mniej jednak wydaje mi się że odczuwalnie słabiej niż w mojej 80tce czy a3 kolegi czy e46 kolegi...


Czy ktoś mi może powiedzieć gdzie jest śrubka do regulacji na maglownicy (jak się do niej dostać)?

Nie wiem czy mam Servotronic..

Czy ta śrubka to 2 albo 16?

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga