[ARJ 2.4 165 KM] Problem z silnikiem kody błedów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 15 lut 2014, 19:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 15 lut 2014, 19:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 15 lut 2014, 19:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 15 lut 2014, 19:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
hej.
i co ze niby samo z siebie przeskoczylo na lancuchu? a moze tloczek nie daje rady od zmiennej fazy?,,, w najblizszym czasie biore sie za rozrzad.
nan jeszczy pytanie, czy tlumik drgan tez nalezalo by wymienic czy zostawic w spokoju mozna jakos sprawdzic stan tego tlumika na rozrzadzie?. pompa cieczy z plastikowym czy metalowym wirnikiem ?
i co ze niby samo z siebie przeskoczylo na lancuchu? a moze tloczek nie daje rady od zmiennej fazy?,,, w najblizszym czasie biore sie za rozrzad.
nan jeszczy pytanie, czy tlumik drgan tez nalezalo by wymienic czy zostawic w spokoju mozna jakos sprawdzic stan tego tlumika na rozrzadzie?. pompa cieczy z plastikowym czy metalowym wirnikiem ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
samo raczej nie a przyczyn możę być kilka
brak sterowania elektrozaworem sygnał z ecu
elektrozawór .lub uszkodzona sekcja hydrauliczna napinacza
uszkodzony ślizg
brak ciśnienia oleju na napinaczu -fazatorze- zapchany kanałl ub zaworek ćiś ?
złe załóżony łąńcuch i chyba nic więcej bo nic więcej tam nie ma
ps
albo po prostu ten typ tak ma w co niewierzę
nie kupuj nowego tylko stary napinacz sprawdz podająć sygnał wysterowania a zamiast ciśnienia oleju sprężone powietrze ok 3-5 bar przy ok 3,5- 4,0 bar oraz wysterowaniu napięciem powinien wysunąć tłóczek wiem żę to ten zakres bo mam zegar ciś oleju w swoim aucie . włąśnie w czasie nagłego buta w tym przedziale ciś następuje sekundowe wachnięcie wskazówki niestety nie wiem jakie jest napięcie wysterowania elektrozaworu .a nie mam miernika by sprawdzić u siebie
zacznij od spr elektrozaworu możę to on i nie trzeba będzie zrzucać polrywy zaworów .uważaj na oring pod elektrozaworem
brak sterowania elektrozaworem sygnał z ecu
elektrozawór .lub uszkodzona sekcja hydrauliczna napinacza
uszkodzony ślizg
brak ciśnienia oleju na napinaczu -fazatorze- zapchany kanałl ub zaworek ćiś ?
złe załóżony łąńcuch i chyba nic więcej bo nic więcej tam nie ma
ps
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
nie kupuj nowego tylko stary napinacz sprawdz podająć sygnał wysterowania a zamiast ciśnienia oleju sprężone powietrze ok 3-5 bar przy ok 3,5- 4,0 bar oraz wysterowaniu napięciem powinien wysunąć tłóczek wiem żę to ten zakres bo mam zegar ciś oleju w swoim aucie . włąśnie w czasie nagłego buta w tym przedziale ciś następuje sekundowe wachnięcie wskazówki niestety nie wiem jakie jest napięcie wysterowania elektrozaworu .a nie mam miernika by sprawdzić u siebie
zacznij od spr elektrozaworu możę to on i nie trzeba będzie zrzucać polrywy zaworów .uważaj na oring pod elektrozaworem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 15 lut 2014, 19:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 15 lut 2014, 19:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
witam witam
Nic sam nie poradziłem, więc oddałem auto do mechanika.
Jednak mechanik sam zbytnio nie wie o co chodzi z tymi błędami regulacja wałka rozrządu strona 1 i strona 2.
gdy podlaczyl pod kompa to sprawdzał wartości przestawienia wałka rozrządu,
wartość ta na wolnych obrotach była w przedziale -1,0,1 stopni
Natomiast przy wyższych obrotach ta wartość wynosiła -21 stopni
podobno na luzie powinno byź od -3 do 6 więc w normie,
lecz na obrotach powinno być od 16 do 25 stopni, więc skąd u mnie wartość -21 stopni(minus)
wie ktoś o co biega z tym ?
Nic sam nie poradziłem, więc oddałem auto do mechanika.
Jednak mechanik sam zbytnio nie wie o co chodzi z tymi błędami regulacja wałka rozrządu strona 1 i strona 2.
gdy podlaczyl pod kompa to sprawdzał wartości przestawienia wałka rozrządu,
wartość ta na wolnych obrotach była w przedziale -1,0,1 stopni
Natomiast przy wyższych obrotach ta wartość wynosiła -21 stopni
podobno na luzie powinno byź od -3 do 6 więc w normie,
lecz na obrotach powinno być od 16 do 25 stopni, więc skąd u mnie wartość -21 stopni(minus)
wie ktoś o co biega z tym ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
na obydwu bankach ? czy tylko na jednej stronie masz te wartości
to co przestawia wałek ale nie w tą stronę ?
to co przestawia wałek ale nie w tą stronę ?
Ostatnio zmieniony 28 maja 2014, 21:25 przez enduro7, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 57
- Rejestracja: 15 lut 2014, 19:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
występują lewe i prawe napinacze byc możę ktoś z 2 złóżył jeden nie uwzględniająć kierunku działania .bo chyba nie da rady załóżyć lewy na prawo a możę da radę ? bez prucia dekla zaworów nie sprawdzisz gdzieś kiddyś czytałem żę te napinacze róznią się kierunkiem działania jeden góra drugi dół .wiążę się to też z inaczej naniesionymi znakami na kołąćh zębatych o czym pisałem pare postów wyżej na forum jest rysunek
Ostatnio zmieniony 28 maja 2014, 21:41 przez enduro7, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga