Na wstępie chciałem się przywitać i założyć pierwszy własny temat
Od kilku tygodni jestem posiadaczem audi a6 c5 2.8 (nie posiada Gazu)
Ostatnio pojawił się pewny problem Autem po tym jak stanę i zaczynam ruszać przygasa, czasem gaśnie
Spada tak nisko na obrotach jak by nie dostawał paliwa
Po podłączeniu komputera pojawił się błąd sondy (tylko ten nic więcej), wymieniłem na nowe i nadal nic.
Postanowiłem odwiedzić elektryka i okazało się że na sondach nie mam masy a same sondy nawet te stare są ok
Naprawił posprawdzał pojeździł może 3 dni i nadal to samo.
Sprawdzałem przepływkę... wszelkie przewody i nic... ręce mi opadają bo strach jest jechać
dodatkowym objawem jest też czasem szarpanie jak przyśpieszam
Auto jak dla mnie ma za wysokie obroty na (P) bo ok 900 a w normach jest jakoś max do 800 mam wrażenie że cały czas go "podlewa"
Na forum nie znalazłem tematów które pomogły mi rozwiązać moje bolączki wiec proszę o pomoc
Inną sprawą od kiedy go kupiłem jest baaaardzo długie odpalanie na zimnym silniku
auto kręci 8-10 sek nim odpali. jak jest ciepły to jest ok. w tym kontekście wymieniłem czujnik położenia wału. ale nic to nie dało.
P.s w weekend czyszczenie przepustnicy będę robił bo jeszcze to mi chodzi po głowie ...
[ACK 2.8 193 KM] Gaśnie, szarpie i trudno odpala
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 maja 2014, 09:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 27 maja 2014, 09:48
- Lokalizacja: Warszawa
Tylko ten jeden pokazuje. Nie udało mi się zaobserwować nic więcej. a nie chce robić "głupiego" roboty wymieniając wszystko co jest możliwe bo jak wiemy są to kosmiczne koszta.
Tak jak napisałem zastanawiałem się czy przepustnica albo silniczek przepustnicy nie będzie do naprawy. W planach jeszcze świece przychodziły mi na myśl ale to jest szukanie na oślep
[ Dodano: 2014-05-28, 12:32 ]
Może jakieś pomysły ... drobne sugestie... wszystko co może pomóc jest mile widziane
[ Dodano: 2014-06-01, 16:32 ]
jako to że nie doczekałem się pomocy ale rozwiązałem problem mając na względzie ze komuś może przyda się ta informacja
Odpowiedzialne za usterki był czujnik temperatury (koszt za nowy 25zł, wymiana w 5 min pod blokiem)
sprawiał że auto myślało że jest niedogrzane, działał na ssaniu i był zalewany
Tak jak napisałem zastanawiałem się czy przepustnica albo silniczek przepustnicy nie będzie do naprawy. W planach jeszcze świece przychodziły mi na myśl ale to jest szukanie na oślep
[ Dodano: 2014-05-28, 12:32 ]
Może jakieś pomysły ... drobne sugestie... wszystko co może pomóc jest mile widziane
[ Dodano: 2014-06-01, 16:32 ]
jako to że nie doczekałem się pomocy ale rozwiązałem problem mając na względzie ze komuś może przyda się ta informacja
Odpowiedzialne za usterki był czujnik temperatury (koszt za nowy 25zł, wymiana w 5 min pod blokiem)
sprawiał że auto myślało że jest niedogrzane, działał na ssaniu i był zalewany