Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 24 maja 2014, 16:46

na pewno taki 0 445 115 078
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 24 maja 2014, 17:13

Ale nie wtrysku tylko tych podkladek:)

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 25 maja 2014, 09:14

wtrysk, jak wyżej
BOSCH 0 445 115 078
ale nr oringow (środkowych) nie mam już / jeszcze - wszystko w warsztacie
Pozdrawiam,

kolczu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 lis 2013, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kolczu » 26 maja 2014, 23:39

Panowie a co powiecie na coś takiego? Myślicie że ma to sens?

http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 14112.html

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 26 maja 2014, 23:47

kolczu, allegrowicz mało wiarygodny :(

_link

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 27 maja 2014, 07:09

Faktycznie ma sporo negatywów...co mnie zdziwiło bo jak 2 lata temu wysyłałem mu wtryski to były zrobione idealnie..Oni są producentem stołów probierczych do regeneracji wtryskiwaczy CR..Właśnie ponoć oni już mają części do regeneracji wtrysków piezo...ale pewności nie mam

_Bartek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 sty 2013, 22:19
Lokalizacja: Legnica

Post autor: _Bartek_ » 27 maja 2014, 09:02

Piezoelektryczne, czyli takie jak u nas to koszt 600zł/szt.
Robią tylko w kompletach, czyli 6 szt. x 600zł = 3600zł
Mają jeszcze oddział w Niemczech od 10 lat, także wszystko na to wskazuje, że w końcu regeneracja wtrysków w Polsce jest możliwa.
Teraz tylko pytanie - czy to się opłaca? Czy nie lepiej dołożyć 2 tys. i mieć nówki z końcówką BD?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 27 maja 2014, 09:52

Ja zawsze bylem zwolennikiem nowych czesci nie regenerowanych :)

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 27 maja 2014, 10:02

Deniro pisze:Ja zawsze bylem zwolennikiem nowych czesci nie regenerowanych :)
Zgadzam się ale czym różni się kompletna regeneracja od nowego wtrysku..skoro zostaje tylko skorupa używanego wtrysku..wiadomo że jak wymieniają tylko końcówkę i myją w myjce ultradźwiękowej podzespoły to raczej nie jest regeneracja w 3 etapie..
Ja kiedyś te byłem przeciwny ale jak wysłałem do Stalowej Woli chyba 6 kompletów..to zmieniłem zdanie...jak będę pewien że oni już mają części to nawet nie będę się zastanawiał...ale to moje zdanie...do niczego nie namawiem. :)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 27 maja 2014, 10:32

Ano to ze taki wtrysk juz przezyl swoje zycie kilkaset tys km w aucie , i nigdy nie wiesz do konca jak regeneracja wygladalo , co fabryka to fabryka ale kwestia gustu tak jak mowisz

AndyN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 29 cze 2008, 21:59
Lokalizacja: W-wa

Post autor: AndyN » 27 maja 2014, 10:59

Sorry jeśli to będzie off-topic ;)

Rodzina się mi powiększy i obecne auto stanie się zdecydowanie za małe. Dlatego rozważam kupno A6 C6. A jako że obecne A4 przyzwyczaiło mnie to quattro, dźwięku V6 i rozsądnego poziomu zużycia paliwa (TDI) rozważam 3.0 TDI z co najmniej podobnym poziomem wyposażenia (navi, xenon, bose itp.)

Czy mogę założyć że problem wtrysków nie dotyczy lub jest zdecydowanie rzadszy wśród silników ASB i CDYA/B/C?

http://www.audiklub.org/silniki/-/audi/ ... a6/on.html

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 27 maja 2014, 11:05

Robert74 pisze: ..skoro zostaje tylko skorupa używanego wtrysku..
Zostaje korpus i stos PIEZO... .

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 27 maja 2014, 11:07

Problem wtrysku dotyczy kazdego modelu silnika , choc w tych ostatnich mniej co nie oznacza ze i na nie przyjdzie czas , wtrysk piezoelektryczny pracuje pod ogromnym cisnieniem i jest bardzo wrazliwy na paliwo , nie jest nie zniszczalny w silnikach cdya tez mozna sie spodziewac ich wymiany , stare modele wtryskow byly nadzwyczaj nie dopracowane stad padaly przy przebiegach 100-150tys , w nowych silnikach sa najnowsze poprawione wtryski ale nie zmienia to faktu ze dalej jest to czesci mechaniczna ktora sie zuzywa wiec kupujac auto ktore moze miec 300-350tys rowniez mozna wpasc na wymiane wtryskow , wszystko zalezly od tego jak wlasciciele dbali o ten model , czy jezdzili na rezerwie , co ile wymieniali filtr paliwa , jakie paliwo tankowali czy profilaktycznie czyscili uklad zasilania...

_Bartek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 sty 2013, 22:19
Lokalizacja: Legnica

Post autor: _Bartek_ » 27 maja 2014, 18:51

Deniro pisze:Problem wtrysku dotyczy kazdego modelu silnika , choc w tych ostatnich mniej co nie oznacza ze i na nie przyjdzie czas , wtrysk piezoelektryczny pracuje pod ogromnym cisnieniem i jest bardzo wrazliwy na paliwo , nie jest nie zniszczalny w silnikach cdya tez mozna sie spodziewac ich wymiany , stare modele wtryskow byly nadzwyczaj nie dopracowane stad padaly przy przebiegach 100-150tys , w nowych silnikach sa najnowsze poprawione wtryski ale nie zmienia to faktu ze dalej jest to czesci mechaniczna ktora sie zuzywa wiec kupujac auto ktore moze miec 300-350tys rowniez mozna wpasc na wymiane wtryskow , wszystko zalezly od tego jak wlasciciele dbali o ten model , czy jezdzili na rezerwie , co ile wymieniali filtr paliwa , jakie paliwo tankowali czy profilaktycznie czyscili uklad zasilania...
Dokładnie - ja kupiłem przy przebiegu 285 tys. km. Teraz na blacie 300 i wymieniam póki nie wyjarało tłoków. Wtryski z końcówką AB.

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 28 maja 2014, 17:09

Hipo, i jak tam po wymianie wtrysków auto śmiga? Daj jakieś info.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga