[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Panowie a co powiecie na coś takiego? Myślicie że ma to sens?
http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 14112.html
http://allegro.pl/wtryski-wtryskiwacze- ... 14112.html
Piezoelektryczne, czyli takie jak u nas to koszt 600zł/szt.
Robią tylko w kompletach, czyli 6 szt. x 600zł = 3600zł
Mają jeszcze oddział w Niemczech od 10 lat, także wszystko na to wskazuje, że w końcu regeneracja wtrysków w Polsce jest możliwa.
Teraz tylko pytanie - czy to się opłaca? Czy nie lepiej dołożyć 2 tys. i mieć nówki z końcówką BD?
Robią tylko w kompletach, czyli 6 szt. x 600zł = 3600zł
Mają jeszcze oddział w Niemczech od 10 lat, także wszystko na to wskazuje, że w końcu regeneracja wtrysków w Polsce jest możliwa.
Teraz tylko pytanie - czy to się opłaca? Czy nie lepiej dołożyć 2 tys. i mieć nówki z końcówką BD?
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Zgadzam się ale czym różni się kompletna regeneracja od nowego wtrysku..skoro zostaje tylko skorupa używanego wtrysku..wiadomo że jak wymieniają tylko końcówkę i myją w myjce ultradźwiękowej podzespoły to raczej nie jest regeneracja w 3 etapie..Deniro pisze:Ja zawsze bylem zwolennikiem nowych czesci nie regenerowanych
Ja kiedyś te byłem przeciwny ale jak wysłałem do Stalowej Woli chyba 6 kompletów..to zmieniłem zdanie...jak będę pewien że oni już mają części to nawet nie będę się zastanawiał...ale to moje zdanie...do niczego nie namawiem.
Sorry jeśli to będzie off-topic
Rodzina się mi powiększy i obecne auto stanie się zdecydowanie za małe. Dlatego rozważam kupno A6 C6. A jako że obecne A4 przyzwyczaiło mnie to quattro, dźwięku V6 i rozsądnego poziomu zużycia paliwa (TDI) rozważam 3.0 TDI z co najmniej podobnym poziomem wyposażenia (navi, xenon, bose itp.)
Czy mogę założyć że problem wtrysków nie dotyczy lub jest zdecydowanie rzadszy wśród silników ASB i CDYA/B/C?
http://www.audiklub.org/silniki/-/audi/ ... a6/on.html
Rodzina się mi powiększy i obecne auto stanie się zdecydowanie za małe. Dlatego rozważam kupno A6 C6. A jako że obecne A4 przyzwyczaiło mnie to quattro, dźwięku V6 i rozsądnego poziomu zużycia paliwa (TDI) rozważam 3.0 TDI z co najmniej podobnym poziomem wyposażenia (navi, xenon, bose itp.)
Czy mogę założyć że problem wtrysków nie dotyczy lub jest zdecydowanie rzadszy wśród silników ASB i CDYA/B/C?
http://www.audiklub.org/silniki/-/audi/ ... a6/on.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Problem wtrysku dotyczy kazdego modelu silnika , choc w tych ostatnich mniej co nie oznacza ze i na nie przyjdzie czas , wtrysk piezoelektryczny pracuje pod ogromnym cisnieniem i jest bardzo wrazliwy na paliwo , nie jest nie zniszczalny w silnikach cdya tez mozna sie spodziewac ich wymiany , stare modele wtryskow byly nadzwyczaj nie dopracowane stad padaly przy przebiegach 100-150tys , w nowych silnikach sa najnowsze poprawione wtryski ale nie zmienia to faktu ze dalej jest to czesci mechaniczna ktora sie zuzywa wiec kupujac auto ktore moze miec 300-350tys rowniez mozna wpasc na wymiane wtryskow , wszystko zalezly od tego jak wlasciciele dbali o ten model , czy jezdzili na rezerwie , co ile wymieniali filtr paliwa , jakie paliwo tankowali czy profilaktycznie czyscili uklad zasilania...
Dokładnie - ja kupiłem przy przebiegu 285 tys. km. Teraz na blacie 300 i wymieniam póki nie wyjarało tłoków. Wtryski z końcówką AB.Deniro pisze:Problem wtrysku dotyczy kazdego modelu silnika , choc w tych ostatnich mniej co nie oznacza ze i na nie przyjdzie czas , wtrysk piezoelektryczny pracuje pod ogromnym cisnieniem i jest bardzo wrazliwy na paliwo , nie jest nie zniszczalny w silnikach cdya tez mozna sie spodziewac ich wymiany , stare modele wtryskow byly nadzwyczaj nie dopracowane stad padaly przy przebiegach 100-150tys , w nowych silnikach sa najnowsze poprawione wtryski ale nie zmienia to faktu ze dalej jest to czesci mechaniczna ktora sie zuzywa wiec kupujac auto ktore moze miec 300-350tys rowniez mozna wpasc na wymiane wtryskow , wszystko zalezly od tego jak wlasciciele dbali o ten model , czy jezdzili na rezerwie , co ile wymieniali filtr paliwa , jakie paliwo tankowali czy profilaktycznie czyscili uklad zasilania...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga