Pozdrawiam i liczę na szybka odpowiedź.
[ MULTI] Problem po dluzszej jezdzie
[ MULTI] Problem po dluzszej jezdzie
Witam serdecznie, jestem tu nowy, więc korzystając z okazji chciałbym Was przywitać
wracając do tematu- problem występuje na trasie przy większych prędkościach i odległościach (takie mam wrażenie, jeżdżę po mieście i wszystko gra), a więc przy po ok 100km na autostradzie skrzynia działa ok, bez problemów lecz gdy przychodzi się zatrzymać (np bramki) auto dziwnie zwalnia, tak jakby dodawał gazu jeszcze, gdy stanę obroty skaczą i czuć ewidentnie, ze go ciągnie.. Gdy tak postoje parę sek i próbuję ruszyć samochód stoi... dopiero po jakimś czasie szarpnie nim mocno i rusza albo gdy dam troszkę gazu również szarpie ale rusza, trzy razy mi się zdarzyło (dzisiaj 2) że po puszczeniu hamulca auto stoi i migają wszystkie kontrolki skrzyni ( P R N D), pomaga dopiero gdy zgaszę silnik i na nowo odpalam wtedy nie migają ale szarpie. Po ok 40 min odstania samochodu, ten jeździ normalnie. W czym może być problem? Dodam, ze samochód to audi a6 avant 2002r. tiptronic.
Pozdrawiam i liczę na szybka odpowiedź.
Pozdrawiam i liczę na szybka odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2014, 22:00 przez Lachu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Masz polifta w ośce, więc na 99.9% nie masz tiptronica tylko multitronic, a miganie kontrolek w takiej skrzyni to coś ze sterownikiem zapewne (było już kilka takich przypadków tutaj na forum). Dignoza w serwisie ASB to koszt 100zł, więc warto podjechać, żeby wiedzieć co jest nie tak 
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
Albo zrób logi z grup 10, 11, 65 i poproś o interpretację na forum. Zobacz czy masz multi (najprawdopodobniej masz), wrzuć na ręczną zmianę biegów i zobacz co się wyświetli, jak 5 Tip, jak 6 "biegów" to Multi. Z 2002 to miałbyś taką skrzynię jak u mnie w Audi, jest więcej "oczujnikowana" jak poprzedniczki, łatwiej o ewentualną diagnozę. Powodzenia.
Dziękuję za odpowiedzi, w środę pojadę na diagnozę do warsztatu, w którym zdarzyło mi się naprawiać samochód(chyba, że markus mółgbyś jakiś polecić we Wrocławiu). Niestety średnio znam się na sprawach komputera w samochodach stąd mój wybór powierzenia tego fachowcom. Jak tylko dostanę wyniki- wrzucę je na forum
dziękuję jeszcze raz i do usłyszenia
P.S tak to widocznie skrzynia multi, bo na ręcznej zmianie mam 6 biegów
P.S tak to widocznie skrzynia multi, bo na ręcznej zmianie mam 6 biegów
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Odpukać jeszcze nie naprawiałem skrzyni. Czytałem opinie że Długołęka i Biestrzyków( pierwsza wioska przy drodze na Żurawinę) to najlepsze warsztaty. Ja olej wymieniałem w Biestrzykowie. To musi być zakład specjalizujący się w multi. Spróbuj logi tych grup co napisałem może np.Bart-S chociaż wstępnie coś poradzi. Samo podpięcie pod kompa trochę kosztuje. Masz vcds-a lub vaga?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy










