Ostrzegalismy , zona miala fatalne korekcje... teraz najsensowniejsza opcja jest szukanie motoru ASBHipo pisze:i chyba się stało - lejące wtryski wykończyły silnik.
jechał, stracił moc, kilka metrów i zgasł.
rozrusznik kręci, ale jest głuchy pomruk.
auto w warsztacie i jutro może uda się coś stwierdzić - żona nie zdążyła monety uzbierać na wtryski, to teraz wymieni silnik. zrobię zdjęcia, jak wyglądają tłoki, bo prawdopodobnie zrobiła się jakaś dziura.
Czy z takiego silnika da się coś uratować, czy trzeba wymieniać cały silnik?
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
No to współczujęHipo pisze:i chyba się stało - lejące wtryski wykończyły silnik.
jechał, stracił moc, kilka metrów i zgasł.
rozrusznik kręci, ale jest głuchy pomruk.
auto w warsztacie i jutro może uda się coś stwierdzić - żona nie zdążyła monety uzbierać na wtryski, to teraz wymieni silnik. zrobię zdjęcia, jak wyglądają tłoki, bo prawdopodobnie zrobiła się jakaś dziura.
Czy z takiego silnika da się coś uratować, czy trzeba wymieniać cały silnik?
Można uratować wszystko oprócz wypalonych tłoków
A padła decyzja już o 2 gim silniku?
Zależy też w jakim stopniu tłok spłynął ..bo jeżeli na maxa to trzeba się liczyć s porysowaną gładzią cylindra.
Cokolwiek można powiedzieć po zdjęciu głowic.
Witam Panowie
Bardzo proszę o opinię na temat moich wtrysków.
072 | -22,0 / -10,0 / -6,0
073 | 12,0 / 10,0 / 4,0
074 | -32,0 / -12,0 / -4,0
075 | -2,0 / 0,0 / 0,0
076 | -6,0 / -4,0 / 0,0
077 | -10,0 / -6,0 / -2,0
Grupy 013 i 014
013 | -0,61 mg/str / 0,75 / -0,33
014 | 0,19 mg/str / -0,05 / 0,09
[ Dodano: 2014-05-19, 14:59 ]
Dodam, że mam następujące objawy:
Auto pracuje na wolnych obrotach ponad 5 min. Ruszam - dymi na biało jakąś minutkę.
Przy odpalaniu gorącego silnika słychać lekkie uderzenie i blokuje rozruch na pół sekundy.
Falowanie obrotów praktycznie niezauważalne.
Moc - auto mam od 5 miesięcy i wydaje mi się, że jedzie całkiem nieźle.
Podczas nagłych przyspieszeń i deptania gazu prawie "do dechy", nie puszcza dymka.
Bardzo proszę o opinię na temat moich wtrysków.
072 | -22,0 / -10,0 / -6,0
073 | 12,0 / 10,0 / 4,0
074 | -32,0 / -12,0 / -4,0
075 | -2,0 / 0,0 / 0,0
076 | -6,0 / -4,0 / 0,0
077 | -10,0 / -6,0 / -2,0
Grupy 013 i 014
013 | -0,61 mg/str / 0,75 / -0,33
014 | 0,19 mg/str / -0,05 / 0,09
[ Dodano: 2014-05-19, 14:59 ]
Dodam, że mam następujące objawy:
Auto pracuje na wolnych obrotach ponad 5 min. Ruszam - dymi na biało jakąś minutkę.
Przy odpalaniu gorącego silnika słychać lekkie uderzenie i blokuje rozruch na pół sekundy.
Falowanie obrotów praktycznie niezauważalne.
Moc - auto mam od 5 miesięcy i wydaje mi się, że jedzie całkiem nieźle.
Podczas nagłych przyspieszeń i deptania gazu prawie "do dechy", nie puszcza dymka.
A czemu do wymiany?Deniro pisze:Wtryski do wymiany , 4 i 5 na upartego mozna zostawic ale jak juz wymieniac to calosc
To nie jest tak, że pierwsza wartość do -45 jest w miarę, a druga do -20?
Jeśli by się tego trzymać to na drugim cylindrze mam zapieczony wtrysk, a pierwszy i trzeci są na wykończeniu?
Warto przepłukać silnik Liqui Moly Diesel Spulung?
Ruszy drugi wtrysk?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Kolejny raz powtarzam , niema czegos takiego jak "norma" jesl jest minus jakikolwiek to znaczy ze wtrysk leje jak chcesz jezdzic dalej bo "miescisz sie" w normie to jezdzij dalej i wkrotce podasz sobie reke z kolega wyzej ..._Bartek_ pisze:A czemu do wymiany?Deniro pisze:Wtryski do wymiany , 4 i 5 na upartego mozna zostawic ale jak juz wymieniac to calosc
To nie jest tak, że pierwsza wartość do -45 jest w miarę, a druga do -20?
Jeśli by się tego trzymać to na drugim cylindrze mam zapieczony wtrysk, a pierwszy i trzeci są na wykończeniu?
Warto przepłukać silnik Liqui Moly Diesel Spulung?
Ruszy drugi wtrysk?
Jak przeplukasz liqyly molly owszem odratujesz 2 wtrysk ale dobijesz nim reszte. Dla mnie do wymiany sa wszystkie wtryski po korektach oraz po objawach ktore masz
a czym one się rożnią?
[ Dodano: 2014-05-20, 20:09 ]
czy ja w swoim, jak mam z 2004 roku mogę założyć jeden sprawny wtrysk z drugiego audi, które jest z 2005? oba mają BMK
[ Dodano: 2014-05-20, 20:09 ]
czy ja w swoim, jak mam z 2004 roku mogę założyć jeden sprawny wtrysk z drugiego audi, które jest z 2005? oba mają BMK
Ostatnio zmieniony 28 mar 2015, 11:02 przez Hipo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Najlepsze jest to ze cofamy tylko 2 - 3 strony i jest to samo, nie trzeba przeszukiwać całego watka. Korekta minus juz większość stwierdziła ze VCDS można sobie wsadzić do du.. mierzenie wszystkich na stole i wymiana komplet. VCDS to tylko sygnał ze cos nie halo. Tesciu kumpla ma 3.0 BKN w A4 polska salon, ori 90 tys km 2005 r końcówka Q i wszystkie szrot, leja jak z kranu. Jeżeli ktoś ma nalatane 200 tys plus i ma korekty chociaż tyci na minus, wtryski szrot, takie moje zdanie poparte własnym doświadczeniem i czytając wątek od pierwszej strony.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga