Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 18 maja 2014, 20:25

Hipo pisze:i chyba się stało - lejące wtryski wykończyły silnik.
jechał, stracił moc, kilka metrów i zgasł.
rozrusznik kręci, ale jest głuchy pomruk.
auto w warsztacie i jutro może uda się coś stwierdzić - żona nie zdążyła monety uzbierać na wtryski, to teraz wymieni silnik. zrobię zdjęcia, jak wyglądają tłoki, bo prawdopodobnie zrobiła się jakaś dziura.
Czy z takiego silnika da się coś uratować, czy trzeba wymieniać cały silnik?
Ostrzegalismy , zona miala fatalne korekcje... teraz najsensowniejsza opcja jest szukanie motoru ASB

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 19 maja 2014, 01:35

Hipo pisze:i chyba się stało - lejące wtryski wykończyły silnik.
jechał, stracił moc, kilka metrów i zgasł.
rozrusznik kręci, ale jest głuchy pomruk.
auto w warsztacie i jutro może uda się coś stwierdzić - żona nie zdążyła monety uzbierać na wtryski, to teraz wymieni silnik. zrobię zdjęcia, jak wyglądają tłoki, bo prawdopodobnie zrobiła się jakaś dziura.
Czy z takiego silnika da się coś uratować, czy trzeba wymieniać cały silnik?
No to współczuję
Można uratować wszystko oprócz wypalonych tłoków :)
A padła decyzja już o 2 gim silniku?
Zależy też w jakim stopniu tłok spłynął ..bo jeżeli na maxa to trzeba się liczyć s porysowaną gładzią cylindra.
Cokolwiek można powiedzieć po zdjęciu głowic.

_Bartek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 sty 2013, 22:19
Lokalizacja: Legnica

Post autor: _Bartek_ » 19 maja 2014, 14:59

Witam Panowie

Bardzo proszę o opinię na temat moich wtrysków.

072 | -22,0 / -10,0 / -6,0
073 | 12,0 / 10,0 / 4,0
074 | -32,0 / -12,0 / -4,0
075 | -2,0 / 0,0 / 0,0
076 | -6,0 / -4,0 / 0,0
077 | -10,0 / -6,0 / -2,0

Grupy 013 i 014

013 | -0,61 mg/str / 0,75 / -0,33
014 | 0,19 mg/str / -0,05 / 0,09

[ Dodano: 2014-05-19, 14:59 ]
Dodam, że mam następujące objawy:
Auto pracuje na wolnych obrotach ponad 5 min. Ruszam - dymi na biało jakąś minutkę.
Przy odpalaniu gorącego silnika słychać lekkie uderzenie i blokuje rozruch na pół sekundy.
Falowanie obrotów praktycznie niezauważalne.
Moc - auto mam od 5 miesięcy i wydaje mi się, że jedzie całkiem nieźle.
Podczas nagłych przyspieszeń i deptania gazu prawie "do dechy", nie puszcza dymka.

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 19 maja 2014, 22:09

Wtryski do wymiany , 4 i 5 na upartego mozna zostawic ale jak juz wymieniac to calosc

_Bartek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 sty 2013, 22:19
Lokalizacja: Legnica

Post autor: _Bartek_ » 20 maja 2014, 10:44

Deniro pisze:Wtryski do wymiany , 4 i 5 na upartego mozna zostawic ale jak juz wymieniac to calosc
A czemu do wymiany?
To nie jest tak, że pierwsza wartość do -45 jest w miarę, a druga do -20?
Jeśli by się tego trzymać to na drugim cylindrze mam zapieczony wtrysk, a pierwszy i trzeci są na wykończeniu?

Warto przepłukać silnik Liqui Moly Diesel Spulung?
Ruszy drugi wtrysk?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 20 maja 2014, 11:50

_Bartek_ pisze:
Deniro pisze:Wtryski do wymiany , 4 i 5 na upartego mozna zostawic ale jak juz wymieniac to calosc
A czemu do wymiany?
To nie jest tak, że pierwsza wartość do -45 jest w miarę, a druga do -20?
Jeśli by się tego trzymać to na drugim cylindrze mam zapieczony wtrysk, a pierwszy i trzeci są na wykończeniu?

Warto przepłukać silnik Liqui Moly Diesel Spulung?
Ruszy drugi wtrysk?
Kolejny raz powtarzam , niema czegos takiego jak "norma" jesl jest minus jakikolwiek to znaczy ze wtrysk leje jak chcesz jezdzic dalej bo "miescisz sie" w normie to jezdzij dalej i wkrotce podasz sobie reke z kolega wyzej ...

Jak przeplukasz liqyly molly owszem odratujesz 2 wtrysk ale dobijesz nim reszte. Dla mnie do wymiany sa wszystkie wtryski po korektach oraz po objawach ktore masz

_Bartek_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 30 sty 2013, 22:19
Lokalizacja: Legnica

Post autor: _Bartek_ » 20 maja 2014, 11:59

Dzięki za radę.

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 20 maja 2014, 16:16

u mnie tłoki cale - jest kompresja, padł do końca wtryskiwacz.
także wymiana wtryskiwaczy i jazda dalej :):)
z jaką końcówką najlepiej założyć?
albo czym się rożnią??
059 130 277 BA
059 130 277 BD
059 130 277 AB
059 130 277 AH
059 130 277 AA
Pozdrawiam,

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 20 maja 2014, 18:10

059 130 277 BD

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 20 maja 2014, 20:09

a czym one się rożnią?

[ Dodano: 2014-05-20, 20:09 ]
czy ja w swoim, jak mam z 2004 roku mogę założyć jeden sprawny wtrysk z drugiego audi, które jest z 2005? oba mają BMK
Ostatnio zmieniony 28 mar 2015, 11:02 przez Hipo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,

marach8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 366
Rejestracja: 31 sty 2013, 22:40
Imię: Marek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Giżycko/Aachen

Post autor: marach8 » 20 maja 2014, 20:35

oczewiscie ze mozesz
ciekawe jaki lub jak dlugi bedzie efekt
zalecana jest wymiana kompletu kolego <stres>

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 20 maja 2014, 22:36

Panowie musicie czytac temat wszystkie odpowiedzi na wasze pytania ktore zadaliscie i dopiero zadacie sa w tym temacie , jak bedziemy odpowiadac kazdemu z osobna na te same pytania watek osiagnie 300 stron...

wtryski wymieniamy w komplecie !!

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 23 maja 2014, 11:33

Najlepsze jest to ze cofamy tylko 2 - 3 strony i jest to samo, nie trzeba przeszukiwać całego watka. Korekta minus juz większość stwierdziła ze VCDS można sobie wsadzić do du.. mierzenie wszystkich na stole i wymiana komplet. VCDS to tylko sygnał ze cos nie halo. Tesciu kumpla ma 3.0 BKN w A4 polska salon, ori 90 tys km 2005 r końcówka Q i wszystkie szrot, leja jak z kranu. Jeżeli ktoś ma nalatane 200 tys plus i ma korekty chociaż tyci na minus, wtryski szrot, takie moje zdanie poparte własnym doświadczeniem i czytając wątek od pierwszej strony.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 23 maja 2014, 22:35

wtryski dziś kupione.
nowe po 1078PLN InterCars
okazało się że na nowych wtryskiwaczach brakuje środkowych oringow i trzeba było jechać do ASO 2,10zł za sztukę
Pozdrawiam,

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 24 maja 2014, 10:56

Podaj nr katalogowy napewno komus sie przyda

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga