Witam
planuje zakup 2 komputera do swojego AWT i przeznaczyć go na chiptuning .Mój problem polega na tym ze nie mam żadnej naklejki sugerującej jaki nr seryjny komputera posiadam w tej chwili , w związku z tym, nie wiem jaki zakupić aby ogarniał cały osprzęt auta .Audi zakupiłem ze świadomością swapu z automatu na manual i prawdopodobnie został podmieniony komp lub przekodowany, a z racji oznaczenia automat na naklejce znamionowej ktoś ja zerwał ( nie wiem po jaką cholerę) .
Pytanie do was jak mogę odnaleźć ten nr czy jestem w stanie jakoś to określić za pomocą VAGA? Chce mieć 2 kompa do chipowania bo gdyby mi coś wariowało to zawsze mam powrót do tego co jest obecnie ,chyba że da się zwiększyć programowo moc w AWT bez ingerencji w osprzęt samego kompa . Nie wiem tylko czy to wypali tak żeby współgrał mi immo i licznik z danym kompem ,bo jeśli nie będzie to p&p to odpuszczę temat
[c5] problem z doborem kompa
Komputer do manuala i automata jest ten sam, różnią się kodowaniem. Nie widzę większego sensu zakupu drugiego ECU, chyba, że chcesz to zrobić sam nie mając o tym pojęcia. Najłatwiej zwiększyć moc zmieniając program w ECU i zawsze w razie czego można powrócić do oryginału. Istnieją też różnego rodzaju boxy wpinane w wiązkę zwiększające moc, ale koszt porządnego jest porównywalny z zmianą map.
Jeśli pojedziesz do fachowca to on bierze odpowiedzialność za twój komputer, ale żeby uwalić EDC15 to trzeba być talentem.jabko_nb pisze:chipa sam wykonywał nie będę na pewno tylko oddam do specjalisty + hamownia przed i po zabiegu , ale wolał bym to zrobić na 2 ECU dla bezpieczeństwa i tu ponownie pytam czy przez waga ustalę nr seryjny kompa swojego.No i jak jest z tym immo czy ECU faktycznie się blokuje na niego po odpięciu![]()
Wciąż nie rozumiem po co Ci zapasowy sterownik.
Vagiem nie sprawdzisz seriala, ale głowy nie dam.
immobilaiser jest zakodowany w sterowniku i w nowym ECU musisz go zaprogramować, przegrać pamięć z twojego lub wyłączyć.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Chodzi ci o numer seryjny, czy numer części?
Numer części pokaże ci z pewnością w VAGu, seryjny chyb też w głównym oknie. Jeśli nie to tylko ASO może ci podać co i o jakich numerach zostało zamontowane.
Ale części o tym samym numerze seryjnym i tak nie dostaniesz.
krischm, 1.8T mają ECU ME7.x,nie EDC15
Numer części pokaże ci z pewnością w VAGu, seryjny chyb też w głównym oknie. Jeśli nie to tylko ASO może ci podać co i o jakich numerach zostało zamontowane.
Ale części o tym samym numerze seryjnym i tak nie dostaniesz.

krischm, 1.8T mają ECU ME7.x,nie EDC15

Faktycznie me7.* ale sens wypowiedzi pozostaje ten sammetyoo pisze:Chodzi ci o numer seryjny, czy numer części?
Numer części pokaże ci z pewnością w VAGu, seryjny chyb też w głównym oknie. Jeśli nie to tylko ASO może ci podać co i o jakich numerach zostało zamontowane.
Ale części o tym samym numerze seryjnym i tak nie dostaniesz.
krischm, 1.8T mają ECU ME7.x,nie EDC15