Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AAT 2.5 115 KM] wymiana koła pasowego wału korbowego

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
rafał kozar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 43
Rejestracja: 30 maja 2011, 23:29
Lokalizacja: kłodzko

[ AAT 2.5 115 KM] wymiana koła pasowego wału korbowego

Post autor: rafał kozar » 15 mar 2014, 22:13

witam niedawno wymieniłem koło pasowe wału gdyż stare się rozwulkanizowało. Założyłem nowe DAYCO i jestem trochę zaskoczony ponieważ zaraz po wymianie owo koło wykazuje minimalne bicie. zjawiska niedokręcenia nie ma a najlepsze jest to że od wymiany nakręciłem już jakieś 8-9 tys km i za bardzo nie zauważyłem aby coś się działo... Dlatego proszę o jakieś sensowne opinie. Z góry dzięki za pomoc...
kozi77

dariodario
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: dariodario » 16 mar 2014, 07:32

lekkie bicie to norma
ja mam corteco i jakies 25tk jak bilo tak bije
nic pozatym
wazne aby przy kazdej wymianie rozrzadu owe kolo pasowe wymienic
najlepszy zamiennik wedlog opini uzytkownikow to corteco
EcoPower by To JA !

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 03 maja 2014, 14:15

zamiast wydawać kupę kasy co trochę nie warto zastąpić tego wadliwego koła pasowego, na to z 2.3AAR?
ja zamieniłem na takie i narazie spokój.
zresztą w tamtych silnkach nie było tego problemu, tłumik drgań nie przenosi obciążeń od paska tylko zajmuje się tylko i pyłącznie tłumieniem drgań.
koło pasowe jest sztywno związane z wałem korbowym.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

icemerc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 161
Rejestracja: 18 maja 2011, 23:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 17 maja 2014, 23:06

arwam, możesz zdradzić czy to pasuje P&P czy wymagane są jednak jakieś przeróbki??
Jazda zaczyna się od 300 Nm...

Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro

arwam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 15 gru 2012, 09:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: arwam » 17 maja 2014, 23:08

jeśli masz czoło wału idealnie równe i klin nie uszkodzony to praktycznie tylko pasek na krótszy zmieniasz
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga