[ AFB 2.5 150 KM] kąt wtrysku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
- Lokalizacja: legnica
[ AFB 2.5 150 KM] kąt wtrysku
Witam.czy ktoś pomoże? zmieniałem pompę vp.44 i chodzi o kąt wtrysku.nie mogę wejśc w 004 bs i sprawdzić na Late.ale weszłem w 004 tam gdzie tabelka z czterema polami i jest tak.
obroty 742,druga tabelka to 2.0 ATDC,trzecia tabelka to 3.0 btdc,i czwarta to wysterowanie 100,2%. czy coś z tego można wyczytać czy kąt wtrysku jest ok czy nie?
obroty 742,druga tabelka to 2.0 ATDC,trzecia tabelka to 3.0 btdc,i czwarta to wysterowanie 100,2%. czy coś z tego można wyczytać czy kąt wtrysku jest ok czy nie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
- Lokalizacja: legnica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
- Lokalizacja: legnica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
- Lokalizacja: legnica
Dzięki
[ Dodano: 2014-06-03, 07:13 ]
Witam ponownie.problem jest dalej,mam ustawione na 2ATDC i na ciepłym pali ok ale po nocy muszę zakręcić ok 3-4 sek żeby złapał. a jezeli mam na 2 btdc to pali od strzała i na ciepłym i po nocy.czy mogę to tak zostawić? i jeszcze jedno pytanie czy gdybym miał obróconą pompę o 180 stopni na kole to chodził by normalnie motor?
[ Dodano: 2014-06-03, 07:13 ]
Witam ponownie.problem jest dalej,mam ustawione na 2ATDC i na ciepłym pali ok ale po nocy muszę zakręcić ok 3-4 sek żeby złapał. a jezeli mam na 2 btdc to pali od strzała i na ciepłym i po nocy.czy mogę to tak zostawić? i jeszcze jedno pytanie czy gdybym miał obróconą pompę o 180 stopni na kole to chodził by normalnie motor?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O ile twardsza praca silnika na wolnych obrotach Ci nie przeszkadza to możesz tak zostawić, pompie nic nie będzie (sprawdź kondycję rozrusznik/akumulator).robert22ff pisze: jezeli mam na 2 btdc to pali od strzała i na ciepłym i po nocy.czy mogę to tak zostawić?
Nie uruchomiłbyś silnika- cylindry nie pracują parami. pzdr.robert22ff pisze:gdybym miał obróconą pompę o 180 stopni na kole to chodził by normalnie motor?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga