Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] kąt wtrysku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
robert22ff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
Lokalizacja: legnica

[ AFB 2.5 150 KM] kąt wtrysku

Post autor: robert22ff » 13 maja 2014, 19:31

Witam.czy ktoś pomoże? zmieniałem pompę vp.44 i chodzi o kąt wtrysku.nie mogę wejśc w 004 bs i sprawdzić na Late.ale weszłem w 004 tam gdzie tabelka z czterema polami i jest tak.
obroty 742,druga tabelka to 2.0 ATDC,trzecia tabelka to 3.0 btdc,i czwarta to wysterowanie 100,2%. czy coś z tego można wyczytać czy kąt wtrysku jest ok czy nie?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 14 maja 2014, 09:50

Kąt jest ustawiony za wcześnie. Skoro nie możesz wejść w bs- y, opóźniaj kąt obracając kołem pompy w lewo po milimetrze aż w trzeciej tabelce zobaczysz 1,0 ATDC przy 100% wysterowaniu.
UWAGA- silnik musi być bezwzględnie rozgrzany do temp. roboczej (86*+).

robert22ff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
Lokalizacja: legnica

Post autor: robert22ff » 14 maja 2014, 11:11

Dzięki za informacje,dam znać czy się udało

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 14 maja 2014, 13:14

Cześć, <luzik>

Zacznijmy od tego, że sugerując się tylko podanymi obrotami (742 /min) wskazuje to na odczyt z Measuring Blocks w grupie 04 a doczytany kąta wtrysku powinien być z BS-ów pierwsze okienko i obroty 835 /min. Temperatura oczywiście według Vag-a 85°C a na wskaźniku zegarowym w aucie 90°C.

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 14 maja 2014, 14:23

hemiV8 pisze:Cześć, <luzik>

Zacznijmy od tego, że sugerując się tylko podanymi obrotami (742 /min) wskazuje to na odczyt z Measuring Blocks w grupie 04 a doczytany kąta wtrysku powinien być z BS-ów pierwsze okienko i obroty 835 /min.
Mógłbyś jaśniej? <mysli>

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 15 maja 2014, 19:01

Proszę, tutaj widać co mam na myśli.

(KLIK)
(KLIK)

robert22ff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
Lokalizacja: legnica

Post autor: robert22ff » 16 maja 2014, 16:49

Witam.i jest tak. pzestawiłem na 1 ATDC i wysterowanie na 100%. jak by lepiej palił. tylko to 1 ATDC mam w trzecim okienku w grupie 04. czy to równa się z 1 ATDC w 04bs? tam gdzie nie mogę wejśc?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 17 maja 2014, 08:48

Tak. <okok>
Pozostaje jeździć. Szerokości.

robert22ff
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 16 sty 2010, 15:55
Lokalizacja: legnica

Post autor: robert22ff » 03 cze 2014, 07:13

Dzięki ;)

[ Dodano: 2014-06-03, 07:13 ]
Witam ponownie.problem jest dalej,mam ustawione na 2ATDC i na ciepłym pali ok ale po nocy muszę zakręcić ok 3-4 sek żeby złapał. a jezeli mam na 2 btdc to pali od strzała i na ciepłym i po nocy.czy mogę to tak zostawić? i jeszcze jedno pytanie czy gdybym miał obróconą pompę o 180 stopni na kole to chodził by normalnie motor?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 05 cze 2014, 11:14

robert22ff pisze: jezeli mam na 2 btdc to pali od strzała i na ciepłym i po nocy.czy mogę to tak zostawić?
O ile twardsza praca silnika na wolnych obrotach Ci nie przeszkadza to możesz tak zostawić, pompie nic nie będzie (sprawdź kondycję rozrusznik/akumulator).
robert22ff pisze:gdybym miał obróconą pompę o 180 stopni na kole to chodził by normalnie motor?
Nie uruchomiłbyś silnika- cylindry nie pracują parami. pzdr.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga