znika płyn, dymi, ciężko pali - mega problem
znika płyn, dymi, ciężko pali - mega problem
Cześć,
pomóżcie z moim problemem mianowicie:
1. przy odpaleniu mocno dymi na śliczną biel tak że cały parking jest w dymie ale jak juz zlapie temperature zero dymu. (im wilgotniej na zewnątrz tym bardziej widać dym)
2. ucieka płyn chłodniczy i nie ma nigdzie widocznych wycieków
3. rano ciężko pali tak jak by się dusił tzn. rozrusznik rusza później cisza 2 s i odpala to w ciągu dnia pali od strzała
1. dałem do serwisu zrobili jakiś test ciśnieniowy że po znajomości to dłuższy czas dokładnie trzymali i wyszło wszystko ok mówiąc że głowica na 99% jest ok później wpieli pod kompa i wtryski wszystko ok (1 błąd z radiem wyszedł że gdzieś z anteny jest przebicie)
2. zawiozłem do polecanego mniejszego serwisu tam zmieniłem olej ze wszystkim plus wymieniłem świece żarowe i facet szukał problem z plynem oczywiście też sprawdził ciśnienie i wyszło że jest ok później sprawdził czy w płynie chłodniczym jest zawartość spalin wyszło że nie ma. znalazł tylko jakieś ujście płynu więc zmienił przewód i myślał że jest ok a dymienie zrzucił na pare wodną. Chwile palił ok na nowych świecach ale chwile 1-2 tyg i teraz znowu ciężko pali łapie później cisza i odpala. Już nie wiem o co chodzi. Mógłby mi ktoś pomóc w tej sprawie...?
Z góry bardzo dziękuję.
pomóżcie z moim problemem mianowicie:
1. przy odpaleniu mocno dymi na śliczną biel tak że cały parking jest w dymie ale jak juz zlapie temperature zero dymu. (im wilgotniej na zewnątrz tym bardziej widać dym)
2. ucieka płyn chłodniczy i nie ma nigdzie widocznych wycieków
3. rano ciężko pali tak jak by się dusił tzn. rozrusznik rusza później cisza 2 s i odpala to w ciągu dnia pali od strzała
1. dałem do serwisu zrobili jakiś test ciśnieniowy że po znajomości to dłuższy czas dokładnie trzymali i wyszło wszystko ok mówiąc że głowica na 99% jest ok później wpieli pod kompa i wtryski wszystko ok (1 błąd z radiem wyszedł że gdzieś z anteny jest przebicie)
2. zawiozłem do polecanego mniejszego serwisu tam zmieniłem olej ze wszystkim plus wymieniłem świece żarowe i facet szukał problem z plynem oczywiście też sprawdził ciśnienie i wyszło że jest ok później sprawdził czy w płynie chłodniczym jest zawartość spalin wyszło że nie ma. znalazł tylko jakieś ujście płynu więc zmienił przewód i myślał że jest ok a dymienie zrzucił na pare wodną. Chwile palił ok na nowych świecach ale chwile 1-2 tyg i teraz znowu ciężko pali łapie później cisza i odpala. Już nie wiem o co chodzi. Mógłby mi ktoś pomóc w tej sprawie...?
Z góry bardzo dziękuję.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
Sprawdzenie synchronizacji rozrzadu, jesli jest ok ja obstawiam jednak głowice albo uszczelke lub EGR. Zacznij o rozrzadu, sprawdż dokładnie EGR a pozniej głowica.
Dziwni fachowcy, takie problemy a z EGR nic nie sprawdzali.
Dziwni fachowcy, takie problemy a z EGR nic nie sprawdzali.
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
Dzięki wielkie za odpowiedzi, pokolei ustosunkuję się do każdej :
1. nie przybywa mi oleju niestety bo przynajmniej wiedziałbym już na 100
2. paliwo bym tutaj wykluczył
3. mówiąc w innym miejscu niż głowica to co masz na myśli...?
4. egr podrzucę pomysł
5. jak by ciekł wymiennik ciepła to też by kopcił na biało ...?
6. spala u mnie płyn chłodnicy który gdzieś przez noc nacieknie ale rano sprawdzę tak jak mówisz.
7. przez rozrzad mogłybyc takie objawy...?
Już brak mi pomysłów, masakra jakaś... Zresztą jak zmieniałbym uszczelkę to od razu rozrząd a jak by wyszło że to nie to było to jestem zdrowo w plecy...
Mam nadzieję że ktoś mi tu jeszcze jakiś pomysł podrzuci bo auto w sobotę rano oddaje znowu do naprawy tym razem mam nadzieję skutecznej...
1. nie przybywa mi oleju niestety bo przynajmniej wiedziałbym już na 100
2. paliwo bym tutaj wykluczył
3. mówiąc w innym miejscu niż głowica to co masz na myśli...?
4. egr podrzucę pomysł
5. jak by ciekł wymiennik ciepła to też by kopcił na biało ...?
6. spala u mnie płyn chłodnicy który gdzieś przez noc nacieknie ale rano sprawdzę tak jak mówisz.
7. przez rozrzad mogłybyc takie objawy...?
Już brak mi pomysłów, masakra jakaś... Zresztą jak zmieniałbym uszczelkę to od razu rozrząd a jak by wyszło że to nie to było to jestem zdrowo w plecy...

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
- Imię: Tonny
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Tuchów
no ciekawie;)..
jesli nie egr, no to głowica raczej co by pasowało do cięzkiego palenia po długim postoju i dymienie zpoczątku. Możliwe że głowica ma mikropęknięcia...i tak się dzieje
kiedyś miałem taka a4 co głowica pękła to nalało tyle wody w cylinder że urwało śrubę napinacza paska rozrządu zrobiło taki bałagan w zaworach że hej i pokrzywiło korby;)
jesli nie egr, no to głowica raczej co by pasowało do cięzkiego palenia po długim postoju i dymienie zpoczątku. Możliwe że głowica ma mikropęknięcia...i tak się dzieje
kiedyś miałem taka a4 co głowica pękła to nalało tyle wody w cylinder że urwało śrubę napinacza paska rozrządu zrobiło taki bałagan w zaworach że hej i pokrzywiło korby;)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 23 maja 2009, 18:51
- Lokalizacja: WROCŁAW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
- Lokalizacja: rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Mi po zakupie auta tez okazało się że ucieka płyn i auto dymiło jak hoho przy odpaleniu, troche sie wku.. ze sprzedajacy w kulki polecial i po szukaniu info i przegladaniu wszystkiego przy silniku stawialem na uszczelke pod glowica ew, peknieta glowice na wylocie bo aniu plynu w oleju nie bylo ani oleju w plynie ......
Zrobilem synchronizacje walkow i dymienie sie skonczylo z czasem ale plyn uciekal, codziennie zagladalem pod maske ze moze gdzies cieknie, zrobilem obejscie na chlodniczce spalin i nadal ubywalo az nagle przy ruszaniu sciskaniu wezy polecial plyn w miejsciu w ktorym waz wychodzi z chlodniczki oleju i wchodzi w metalowa rurke, okazalo sie ze obejma byla zle zalozona, plyn ubywal nadal ale mniej. Zaczelem znow szukac i znow sie okazalo ze na wezu co wychodzi z bloku i wchodzi w chlodniczke oleju jest mini dziurka, przy cieplym silniku z dziurki wyplywal plyn, wymienilem waz i narazie nic sie nie dzieje .....
Zrobilem synchronizacje walkow i dymienie sie skonczylo z czasem ale plyn uciekal, codziennie zagladalem pod maske ze moze gdzies cieknie, zrobilem obejscie na chlodniczce spalin i nadal ubywalo az nagle przy ruszaniu sciskaniu wezy polecial plyn w miejsciu w ktorym waz wychodzi z chlodniczki oleju i wchodzi w metalowa rurke, okazalo sie ze obejma byla zle zalozona, plyn ubywal nadal ale mniej. Zaczelem znow szukac i znow sie okazalo ze na wezu co wychodzi z bloku i wchodzi w chlodniczke oleju jest mini dziurka, przy cieplym silniku z dziurki wyplywal plyn, wymienilem waz i narazie nic sie nie dzieje .....
kolego pęknięta głowica, rozwiązanie? nowa głowica
Już tłumaczę dlaczego Ci silnik zacina przy odpalaniu, płyn chłodniczy ścieka na tłok i musi obrócić żeby zawory się pootwierały i wyrzuciło płyn.
Gryzący biały dym est spalany i jest on widoczny przy dłuższym postoju, potem wycieka w tak małych ilościach że już nie zauważalny lub mało widoczny.
jeśli się mylę oddaje swój zapach samochodowy !
Już tłumaczę dlaczego Ci silnik zacina przy odpalaniu, płyn chłodniczy ścieka na tłok i musi obrócić żeby zawory się pootwierały i wyrzuciło płyn.
Gryzący biały dym est spalany i jest on widoczny przy dłuższym postoju, potem wycieka w tak małych ilościach że już nie zauważalny lub mało widoczny.
jeśli się mylę oddaje swój zapach samochodowy !
Karolex
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI
"Przewaga dzięki technice " pytam gdzie ta technika skoro tyle awarii
dwulitrowe 1.9 TDI