bicie kola w czasie hamowania tylko podczas duzych predkosci
bicie kola w czasie hamowania tylko podczas duzych predkosci
Witam kolegow
Mam problem w swoim autku polega on na tym ze jak jade 200km/h badz wiecej i chce wyhamowac do mniejszej predkosci to pojawia sie bicie kola w czasie hamowanie tylko po lewej stronie to slychac. Natomiast przy zwyklej jezdzie tak do 160km/h i jak hamuje to nic nie slychac zadnego bicia.
Dlaczego tak sie dzieje i co jest tym przyczyna ?
Mam problem w swoim autku polega on na tym ze jak jade 200km/h badz wiecej i chce wyhamowac do mniejszej predkosci to pojawia sie bicie kola w czasie hamowanie tylko po lewej stronie to slychac. Natomiast przy zwyklej jezdzie tak do 160km/h i jak hamuje to nic nie slychac zadnego bicia.
Dlaczego tak sie dzieje i co jest tym przyczyna ?
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Opcji jest kilka:
Niskiej jakosci tarcze
Skrzywiona tarcza
Zużyte tarcze
Skrzywiona piasta
Luz na łożysku
Luz na przegubie wewnetrznym lub zewnetrznym
Skrzywienie półosi
Zużyty amortyzator
Niewyważone koło
Krzywa felga
Bulwa lub inne uszkodzenie opony
Montaż tarczy na nieoczyszczonej piaście
Montaż koła na nieoczyszczonej tarczy/piaście
Niedokręcone koło (!)
Luz w zawieszeniu lub ukladzie kierowniczym
Itd
Na początek trzeba rozebrac, wyczyscic, obadac czujnikiem zegarowym, wywazyc kolo u kogos kto chce i potrafi.
Niskiej jakosci tarcze
Skrzywiona tarcza
Zużyte tarcze
Skrzywiona piasta
Luz na łożysku
Luz na przegubie wewnetrznym lub zewnetrznym
Skrzywienie półosi
Zużyty amortyzator
Niewyważone koło
Krzywa felga
Bulwa lub inne uszkodzenie opony
Montaż tarczy na nieoczyszczonej piaście
Montaż koła na nieoczyszczonej tarczy/piaście
Niedokręcone koło (!)
Luz w zawieszeniu lub ukladzie kierowniczym
Itd
Na początek trzeba rozebrac, wyczyscic, obadac czujnikiem zegarowym, wywazyc kolo u kogos kto chce i potrafi.
Nowe tarcze,felgi,amortyzatory(Sachs), opony.Zrobiona piasta, łożysko i układ kierowniczy. Kola b.dobrze wyważone. Montaż tarczy i kol był przy mnie robiony i były czyszczone obie rzeczy (piasta,tarcza). Natomiast diagnosta nic nie wykrył żeby samochód jakieś luzy w zawieszeniu itd.
A nowa tarcza (Bosch) mogła się skrzywić i to po 2 miesiącach jazdy?
A nowa tarcza (Bosch) mogła się skrzywić i to po 2 miesiącach jazdy?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
teraz doczytałem żę chodzi o prędkości ok 200 .nic nie zrobisz to co się dzieje to zjawisko o nazwie fading te bicie to nie bicie tylko ulatnianie się gazów między tarczy a klocka a które powstawą w wyniku wys temp .pomóc możę wymiana kpl hebli na większe lub spróbuj jakieś wyczynowe klocki .tylko będzie minus - słabe heble na zimnych tarczach. to żę słyszysz to tylko z jednej strony -to twoje odczucie- pasażer będzie to słyszał z drugiej strony
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga