Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BMK 3.0 224 KM] v6 3.0 tdi quattro, wibracje całej budy pr

Silniki wysokoprężne
Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 28 kwie 2014, 19:17

Odpialem przeplywke i nic zero reakcji. Tak samo chodzi z podpieta jak i odpieta. Po za błędem w komputerze nic innego się nie działo. Falowanie nie ustąpiło. Może ktoś z Lublina jest na forum kto by mi zakodowal wtryski...
S-LINE:P

masud

Post autor: masud » 28 kwie 2014, 21:23

kolego jedz do jakiegos dobrego serwisu boscha w okolicy twojej a napewno jakis jest i zrob to porzadnie. bo wymiana i kodowanie wtryskow to nie jest az taka latwa sprawa ktora ci zrobi byle genio w warsztacie

Awatar użytkownika
Robert74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wleń

Post autor: Robert74 » 29 kwie 2014, 15:45

Stanlejo pisze:Odpialem przeplywke i nic zero reakcji. Tak samo chodzi z podpieta jak i odpieta. Po za błędem w komputerze nic innego się nie działo. Falowanie nie ustąpiło. Może ktoś z Lublina jest na forum kto by mi zakodowal wtryski...
Masz vcds-a?


Procedura kodowania wtrysków poleciała na Twoje pw..

Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 06 maja 2014, 21:24

jeszcze nie zakodowałem wtrysków ale to co jescze zauważyłem to to, że opisane objawy dzieją się tylko przy ciepłym silniku na zimnym praktycznie tego nie wyczuwam. Na ciepłym dzieje się tak tylko do 2000 obr/min, dalej jest ok. może to coś wspólnego z olejem w skrzyni, więcej obrotów większe cisnienie oleju??? Może mało oleju w skrzyni albo kiepska jakość??
S-LINE:P

barwa73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 28 sty 2014, 09:52
Lokalizacja: Swietokryzskie

Post autor: barwa73 » 14 lip 2014, 13:19

Daj sobie spokój z szukaniem problemu we wtryskach. To bzdury. Skrzynia też jest ok. Masz uwalony (a właściwie kończy się już) konwerter. Już gdzieś pisałem o tym problemie. miałem to samo i niestety - wymiana.. Jak zaproponują Ci regenerację - odmów. Kup lepiej zamiennik, ale nowy. Fachowiec który zajmuje się takimi rzeczami mówił, że po regeneracji powinien wytrzymać około 80 tys, a zamiennik około 140 tys..
Koszt u Zapały - około 3 tys zł za wszystko.

igorw

Post autor: igorw » 18 lip 2014, 16:40

barwa73 pisze:Masz uwalony (a właściwie kończy się już) konwerter.
<okok>
Polać mu, dobrze gada! Z tym, że ja założyłem regenerowany i wszystko śmiga.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 18 lip 2014, 16:53

barwa73 pisze:Daj sobie spokój z szukaniem problemu we wtryskach. To bzdury. Skrzynia też jest ok. Masz uwalony (a właściwie kończy się już) konwerter. Już gdzieś pisałem o tym problemie. miałem to samo i niestety - wymiana.. Jak zaproponują Ci regenerację - odmów. Kup lepiej zamiennik, ale nowy. Fachowiec który zajmuje się takimi rzeczami mówił, że po regeneracji powinien wytrzymać około 80 tys, a zamiennik około 140 tys..
Koszt u Zapały - około 3 tys zł za wszystko.
Zamiennik nie wystepuje. "Oryginal" z ZF'a na dzien dzisiejszy to tylko regenerowany (musisz oddac stary). Reszta konwerterow na rynku to pozyskane i w 70% zregenerowane, 20% z nich nadaje sie na zlom/ do regeneracji, a pozostale 10% jest z np. potestowych aut i mozna je teoretycznie zalozyc jak sa. Skrzynie 6HP jak i czesci zamienne nie sa produkowane w europie od poczatku tego roku.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 18 lip 2014, 17:45

rafal_m pisze:Skrzynie 6HP jak i czesci zamienne nie sa produkowane w europie od poczatku tego roku.
To gdzie się produkuje części do nich? Produkuje się jeszcze w ogóle?
Lektor.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 18 lip 2014, 18:24

szalony pisze:
rafal_m pisze:Skrzynie 6HP jak i czesci zamienne nie sa produkowane w europie od poczatku tego roku.
To gdzie się produkuje części do nich? Produkuje się jeszcze w ogóle?
Na europe sie nie produkuje, dlatego ceny czesci poszly w gore, w obiegu jest tylko to co zostalo wyprodukowane i lezy na magazynach.
Jezeli chodzi o swiat... to w chinach ruszyla produkcja 6HP na ich lokalny rynek ;)

barwa73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 28 sty 2014, 09:52
Lokalizacja: Swietokryzskie

Post autor: barwa73 » 23 lip 2014, 08:57

rafal_m pisze:
Zamiennik nie wystepuje. "Oryginal" z ZF'a na dzien dzisiejszy to tylko regenerowany (musisz oddac stary). Reszta konwerterow na rynku to pozyskane i w 70% zregenerowane, 20% z nich nadaje sie na zlom/ do regeneracji, a pozostale 10% jest z np. potestowych aut i mozna je teoretycznie zalozyc jak sa. Skrzynie 6HP jak i czesci zamienne nie sa produkowane w europie od poczatku tego roku.
Zadzwoń do Zapały i zapytaj o konkrety ;)
http://www.zapala-automatic.pl/

wuja871
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 15 maja 2014, 16:21
Lokalizacja: Legnica

Post autor: wuja871 » 10 sie 2014, 13:35

Wibracje przy delikatnym przyspieszaniu, falowanie obrotow podczas jazdy( najlepiej autostradowej) ze stałą, swiadcza o zużyciu sprzęgła hydrokinetycznwgo. Przerabiałem to, ja co prawda założyłam używany sprawny, ale ludzie polecają regenerację w midparts z 3 letnia gwarancja bez limitu km.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga