Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Rdza na lewym przednim błotniku - lakiernik czy zamiennik?

Nadwozie
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gsmfon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 paź 2011, 07:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Rdza na lewym przednim błotniku - lakiernik czy zamiennik?

Post autor: gsmfon » 05 maja 2014, 20:36

Witajcie, na błotniku wyszła mi pomarańcz, polecacie zrobić to u lakiernika czy wymienić cały element już polakierowany nowy (zamiennik)?
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio ;]

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 05 maja 2014, 21:00

Jak nowy zamiennik to nie pomalowany. Jak pomalowany to nie zamiennik tylko używka :)

Jak dla mnie skoro i tak chcesz to robić, to podjedź do lakiernika żeby ocenił jak głęboko i dużo jest rdzy, bo jeśli tylko powierzchowna (w co wątpię) to może się opłacać to naprawić.

Jednak jak kupisz nie walony ori element z ori lakierem, to ruda nie wyjdzie nawet jak zatopisz w jeziorze :)

Awatar użytkownika
gsmfon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 19 paź 2011, 07:18
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: gsmfon » 05 maja 2014, 23:21

Znaczy zamiennik malują na dany kolor.

Na tym blotniku też nic nie było i wyszlo
Było: A6 C4 2.5TDi 115KM - Dobrze wspominane
Obecne: A6 C5 2.5TDi AKE 180KM - Miodzio ;]

Awatar użytkownika
PiwnoBrody
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 16 mar 2014, 12:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiwnoBrody » 06 maja 2014, 07:55

Osobiście szukałbym Ori nie obitego w idealnym stanie i oddał do lakiernika. Szukanie Ori koniecznie z miernikiem :)

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 06 maja 2014, 09:32

Ano właśnie, z miernikiem i bardzo gęstym sprawdzaniem.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 06 maja 2014, 09:49

jeśli rdzy jest dużo i ingerencja blacharza była by znaczna to tak jak koledzy radzą poszukać ory błotnika w takim samym kolorze, ew. jeśli byłby kłopot z kolorem to z dwojga złego wolałbym ory używkę przemalować niż zakładać zamiennik.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 06 maja 2014, 10:09

Moim zdaniem też lepiej w oryginał pójść. W poprzedni aucie kupiłam nowy zamiennik. Hipotetycznie taki sam, jednak na aucie okazało się, że nie - kilka mm różnicy było i po założeniu szpary straszne wyszły <uoee>

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 06 maja 2014, 10:13

No niestety, zamienniki nie są robione na fabrycznych matrycach audi...

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 06 maja 2014, 12:33

Przecież na Alledrogo można kupić ori nieraz w idealnym stanie i w kolorze takim jak potrzebujesz. Cena od 150 do 350 zł <okok>
Lakiernik też Cię skasuje minimum 2 stówki, i teraz jeszcze kwestia jak się do tego przyłoży, czy nie będziesz musiał po roku robić drugi raz.
Warsztat, naprawy Audi A6.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 06 maja 2014, 14:25

Nie ma sensu naprawiać. One rdzewieją od środka (tam gdzie jest gąbka wyciszająca) więc jak już wyszło na zewnątrz to znaczy że jest konkretnie zżarte.

Używiki też bardzo dokładnie trzeba obejrzeć od środka.

krzysiek-lex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 925
Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
Imię: Paweł
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice

Post autor: krzysiek-lex » 06 maja 2014, 19:07

zgadzam się z mwx w 100%. u mnie to samo, gąbka wytarła od środka... jak kupisz ori używkę to od razu wywal tą gąbkę żebyś za jakiś czas nie miał powtórki z rozrywki. nie ładuj się w zamienniki bo więcej blacharz weźmie za spasowanie niż za lakierowanie. ja też szukałem ori ale za 150 to nie znalazłem <uoee> ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl