po wymianie turbiny. (aktualny brak pelnej mocy)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2013, 16:16
- Lokalizacja: Mieścisko
po wymianie turbiny. (aktualny brak pelnej mocy)
witam.
jakies pol roku temu mialem wymieniona turbine. w pierwszym tygodniu autko ladnie jezdzilo. na kazdym biegu bylo czuc jak sie zbiera a ciagnie do przodu, ale tak bylo tylko tydzien. po tygodniu podjechalem na komputer. mialem błąd za duzego cisnienia doladowanego powietrza czy cos takiego. po tym juz audi nie zbiera sie tak jak w pierwszym tygodniu. sp;rawdzilem wszystkie weze dolotu i wylotu turbiny. wymienilem przeplywke, zawor n75. turbo napewno chodzi weze puchna ale to napewno nie to co powinno byc jesli chodzi o jazde. na piątym biegu sie muli i na czwartym tez, dodam ze pompa paliwa tez nowa. nie wiem czy turbo ma jeszcze jakies zawory cisnieniowe. czy moze to problem z podcisnieniami. na krotkich odcinkach nie moglem zadazyc za 90 konnym autem gdzie pisza ze tylu konne auta to 1,8T na połgazie wyginaja a tu lipa. pomózcie jesli wiecie co moze byc przyczyna braku mocy.
jakies pol roku temu mialem wymieniona turbine. w pierwszym tygodniu autko ladnie jezdzilo. na kazdym biegu bylo czuc jak sie zbiera a ciagnie do przodu, ale tak bylo tylko tydzien. po tygodniu podjechalem na komputer. mialem błąd za duzego cisnienia doladowanego powietrza czy cos takiego. po tym juz audi nie zbiera sie tak jak w pierwszym tygodniu. sp;rawdzilem wszystkie weze dolotu i wylotu turbiny. wymienilem przeplywke, zawor n75. turbo napewno chodzi weze puchna ale to napewno nie to co powinno byc jesli chodzi o jazde. na piątym biegu sie muli i na czwartym tez, dodam ze pompa paliwa tez nowa. nie wiem czy turbo ma jeszcze jakies zawory cisnieniowe. czy moze to problem z podcisnieniami. na krotkich odcinkach nie moglem zadazyc za 90 konnym autem gdzie pisza ze tylu konne auta to 1,8T na połgazie wyginaja a tu lipa. pomózcie jesli wiecie co moze byc przyczyna braku mocy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2013, 16:16
- Lokalizacja: Mieścisko
a jak takie logi zrobic , Mam kabel i program Vag com tylko nie bardzo wiem gdzie sie robi te logi jesli mozecie mi to objasnic to poprosze, interesuje mnie jeszcze zawor DV ten na dole i na jakiej zasadzie on dziala i jaki ma wplyw na moc auta. wymienilem w nim wezyk ktory biegl do gory kolektora ssacego. Da sie go rozebrac? co sie w nim znajduje ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2013, 16:16
- Lokalizacja: Mieścisko
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1247 Zawór węgla aktywneg-N80
przerwa na wyjściu
bylem wlasnie podlaczyc . mam stary program vag i musze miec kogos zeby zrobic te logi. oto bledy jakie wyskoczyly . ten drugi na chwile dzis wylaczylem i potem zapomnialem i pewnie to temu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
1247 Zawór węgla aktywneg-N80
przerwa na wyjściu
bylem wlasnie podlaczyc . mam stary program vag i musze miec kogos zeby zrobic te logi. oto bledy jakie wyskoczyly . ten drugi na chwile dzis wylaczylem i potem zapomnialem i pewnie to temu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Że jak? poprawiłem tylko błednie podane przez Ciebie numery kanałow do logowania, na prózno kolega by szukał kanałów które podałeś bo w aeb takich nie ma, podałem prawidłowe kanały.metyoo pisze:Łukasz13, kanały które podałeś tyczą się dizla, benzyna ma inne.
lukasz19011989, skopiuj jeszcze błędy zapisane w sterowniku i podrzuć na forum.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2013, 16:16
- Lokalizacja: Mieścisko
na starym vag com 4,9 to chyba inaczej sie robi te logi.
Dodam jeszcze ze kiedys auto nie jechalo na benzynie . strzelalo i szarpalo,
byly wtedy dwa bledy . blad sondy i blad mixtury , po usunieciu jezdzi normalnie.
[ Dodano: 2014-05-02, 20:34 ]
z tymi logami to bede musial gdzies podjechac bo samemu tego nie zrobie. A mam takie pytanie, z tego zaworu dv powinno wychodzic jakies cisnienie na tym cienkim wezyku???
bo nie dawno sprawdzalem i wskaznik ani drgnąl.
Dodam jeszcze ze kiedys auto nie jechalo na benzynie . strzelalo i szarpalo,
byly wtedy dwa bledy . blad sondy i blad mixtury , po usunieciu jezdzi normalnie.
[ Dodano: 2014-05-02, 20:34 ]
z tymi logami to bede musial gdzies podjechac bo samemu tego nie zrobie. A mam takie pytanie, z tego zaworu dv powinno wychodzic jakies cisnienie na tym cienkim wezyku???
bo nie dawno sprawdzalem i wskaznik ani drgnąl.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2013, 16:16
- Lokalizacja: Mieścisko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2013, 16:16
- Lokalizacja: Mieścisko
instalacje mam firmy stag. A dokladnie kolego to o co chodzi z ta mapa i trybem awaryjnym??
[ Dodano: 2014-05-03, 10:20 ]
blad sondy raz skasowalem i juz nie wyskakuje. moze sonde musialbym wymienic?
[ Dodano: 2014-05-03, 10:23 ]
a jesli auto jezdziloby w trybie awaryjnym to jak sie to kasuje czy wprowadza auto w normalny tryb?
[ Dodano: 2014-05-03, 10:20 ]
blad sondy raz skasowalem i juz nie wyskakuje. moze sonde musialbym wymienic?
[ Dodano: 2014-05-03, 10:23 ]
a jesli auto jezdziloby w trybie awaryjnym to jak sie to kasuje czy wprowadza auto w normalny tryb?
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Rocznik: 1993
- Moje auto: S4 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
dgasek, ma rację, zacznij może od wyłączenia gazu i pojeżdżenia na samej benzynie.
Możesz też dodatkowo odpiąć na chwilę akumulator, żeby mieć pewność, że korekty się pokasowały. Wtedy możesz spróbować przejechać się na samej benzynie i zobaczysz czy coś to dało, jeśli nie, przynajmniej jeden element będziesz miał wyeliminowany.
Możesz też dodatkowo odpiąć na chwilę akumulator, żeby mieć pewność, że korekty się pokasowały. Wtedy możesz spróbować przejechać się na samej benzynie i zobaczysz czy coś to dało, jeśli nie, przynajmniej jeden element będziesz miał wyeliminowany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 29 gru 2013, 16:16
- Lokalizacja: Mieścisko