[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Nie musiałeś bo co? Jak olej wymieniasz to bez filtra?
[ Dodano: 2014-04-13, 23:04 ]
Czyli co nic nie wymieniane? To po co na forum pianę bijesz, temat dotyczy wymiany rozrządu a nie jakiś polowicznych metod. Jak wymieniasz rozrząd na pasku to tez sam napinacz a pasek stary zostawiasz? Ja wiem jak jest, zrobiłeś bubla bo naiwnie dałeś się na ciągnąć na wymianę pewnie samych górnych napinaczy, a wyciągnięte łańcuchy i rozklekotany dolny napinacz został stary z 2 pozostalymi lancuchami to teraz będziesz przeciągał na sile na swoje niczym nie poparte teorie bez żadnych argumentow.
[ Dodano: 2014-04-13, 23:07 ]
Módl się teraz żeby dolny się nie urwał bo narobi niezłego bigosu w silniku, że trzeba będzie niektóre elementy przez wydech na szufelke zbierac.
[ Dodano: 2014-04-13, 23:04 ]
Czyli co nic nie wymieniane? To po co na forum pianę bijesz, temat dotyczy wymiany rozrządu a nie jakiś polowicznych metod. Jak wymieniasz rozrząd na pasku to tez sam napinacz a pasek stary zostawiasz? Ja wiem jak jest, zrobiłeś bubla bo naiwnie dałeś się na ciągnąć na wymianę pewnie samych górnych napinaczy, a wyciągnięte łańcuchy i rozklekotany dolny napinacz został stary z 2 pozostalymi lancuchami to teraz będziesz przeciągał na sile na swoje niczym nie poparte teorie bez żadnych argumentow.
[ Dodano: 2014-04-13, 23:07 ]
Módl się teraz żeby dolny się nie urwał bo narobi niezłego bigosu w silniku, że trzeba będzie niektóre elementy przez wydech na szufelke zbierac.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez bosniak_sg, łącznie zmieniany 1 raz.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
Nie musialem wymieniac rorzadu czego nie rozumiesz? mam sprawny rozrzad, dotarlo?
przed kupnem a6 3.0tdi rozpytalem wrazie czego ile mnie wyniesie rorzad i takie ceny moge realnie zalatwic komus kto potrzebuje go wymienic z okolic wawy mam tez spoko mechaniora ktory mi 2 tys za wymiane krzykna o czym pisałem kilka postów wyżej
Mam ci to narysować? czytaj od poczatku do konca ze zrozumieniem cytujesz slowa ktorych nie rozumiesz, moze narysować ?
Nie bije piany bo nie mam takiej potrzeby
przed kupnem a6 3.0tdi rozpytalem wrazie czego ile mnie wyniesie rorzad i takie ceny moge realnie zalatwic komus kto potrzebuje go wymienic z okolic wawy mam tez spoko mechaniora ktory mi 2 tys za wymiane krzykna o czym pisałem kilka postów wyżej

Mam ci to narysować? czytaj od poczatku do konca ze zrozumieniem cytujesz slowa ktorych nie rozumiesz, moze narysować ?
Nie bije piany bo nie mam takiej potrzeby
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2014, 20:26 przez nugat, łącznie zmieniany 1 raz.
2 tyś za wymianę to strasznie tanio .... hehehnugat pisze:Nie musialem wymieniac rorzadu czego nie rozumiesz? MAM SPRAWNY RORZAD DOTARLO WKONCU???
przed kupnem a6 3.0tdi rozpytalem wrazie czego ile mnie wyniesie rorzad i takie ceny moge realnie zalatwic komus kto potrzebuje go wymienic z okolic wawy mam tez spoko mechaniora ktory mi 2 tys za wymiane krzykna O CZYM PISALEM KILKA POSTÓW WYZEJ!
Mam ci to narysować? czytaj od poczatku do konca ze zrozumieniem CYTUJESZ slowa ktorych nie rozumiesz, moze narysować ?
NIE bije piany bo nie mam takiej potrzeby
Nie no masakra z tym rozrzadem , kto jest za to odpowiedzialny cholera batem go, powinna byc akcja serwisowa na te napinacze.Mam fajną c6 stke na oku zbadana , niby wszystko ok cicho ładnie mruczy , przebieg pewny 230 tys i co mam jeździć jak na bombie bo zaraz mńie bedzie czekać wymiana za 5 tysi, no dobra jakby sie to trafiło za 2 -3 lata to spoko odzaluje a jak jeb.... Za tydzień. Mozna sprawdzic jakos te napinacze poza osliuchaniem silnika czy nic nie wali tam pod deklem?
Żaden serwis by na to nie poszedł by zacząć z akcją serwisową na rozrząd. Za dużo kasy by stracili. A na tych elementach zarabiają dużo. Mój jak go kupiłem już słychać było przy starcie (wtedy miał 285tys). Teraz ma 315 i nadal grzechocze, nawet wydaje mi się, że głośniej ale... jak się urwie to się wstawi inny motor i po kłopocie. A póki co śmigam normalnie i się tym nie przejmuję.jaren30 pisze:powinna byc akcja serwisowa
Czytam od początku ten post i sam już nie wim jak to jest z tymi napinaczami,, jedni wymieniają inni nie jedni wymieniają dwa górne inni komplet, post dotyczy silników 3.0 tdi , ale rozumiem ze to nie ma znaczenia czy 2.4 benzyna czy 3.0tdi , problem ten sam tak, ludzie tu piszą ze wystarczy dwa górne wymienić w razie grzechotania i po kłopocie? niech sie ktoś z posiadaczy 2.4 benzyna wypowie na ten temat jak to jest naprawdę z tym rozrzadem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ja znam tylko jeden przypadek uwalenia lancuha wiec nie taki diabel straszny jak go maluja
No nie tak zaraz , rozrzad nie pada z dnia na dzien , zaczyna grzechotac 1-2sec tylko na zimnym , pozniej na cieplym 1-2s a w koncowej fazie , cieply czy zimny grzechot 5-10sjaren30 pisze:bo zaraz mńie bedzie czekać wymiana za 5 tysi
Wporzadku , ale jak to sie rozkłada w czasie ? Rozumiem ze końcowa faza to właśnie czas na wymianę tak? I co wtedy komplet robimy czy nie koniecznie? I teraz tak ile może minąć czasu miedzy fazą pierwszą czyli 1-2sek brzęczenia na zimnym do końcowej fazy 5-10 sek na ciepłym zimnym. 30-50 tys km może wiecej, może mniej?
[ Dodano: 2014-04-25, 22:36 ]
I jeszcze jedno pytanko ,przy jakim przebiegu zaczyna dawać znać o sobie ten rozrząd, czy to nie ma znaczenia czyli jak sie ma szczęście to przy 400tys a jak nie to przy 150 jest jakaś reguła?
[ Dodano: 2014-04-25, 22:36 ]
I jeszcze jedno pytanko ,przy jakim przebiegu zaczyna dawać znać o sobie ten rozrząd, czy to nie ma znaczenia czyli jak sie ma szczęście to przy 400tys a jak nie to przy 150 jest jakaś reguła?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 954
- Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
- Imię: Robert
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Kolego ja ci tego nie powiem , ile mozesz na tym jezdzic kazdy przypadek jest inny , jeden pojezdzi dluzej drugi krocej , a czy wymieniac calosc czy tylko gore jest odpowiedz na to w poprzednich postach , niema sensu robic kolejnych 40 stron 
Jedni wymieniaja - drudzy juz bija kolejne dziesiatki km z tym hałasem takze naprawde niema reguly ja tylko raz spotkalem sie z przypadkiem uwalenia lancucha . ludzie pisza ze widzieli/slyszeli mase BMK przyjezdzajacych na lawecie z padnietym motorem ale ile % jest spowodowane poprzez rozrzad? wiekszosc to obrócone panewki , wypalone tloki przez uszkodzone wtryski , nie odpowiedni serwis itp

Jedni wymieniaja - drudzy juz bija kolejne dziesiatki km z tym hałasem takze naprawde niema reguly ja tylko raz spotkalem sie z przypadkiem uwalenia lancucha . ludzie pisza ze widzieli/slyszeli mase BMK przyjezdzajacych na lawecie z padnietym motorem ale ile % jest spowodowane poprzez rozrzad? wiekszosc to obrócone panewki , wypalone tloki przez uszkodzone wtryski , nie odpowiedni serwis itp