Witam .
Jeśli to spam to sory ale nie znalaazłem nigdzie oczywistej odpowiedzmi czy do 2.5 tdi v6 mozna do starego typu odmozny mozna dorezac nowy typ czxy jest to wykonywane ?
[A6 C5] zmiana odmy ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 348
- Rejestracja: 01 sie 2009, 19:19
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LLB, SK, WA
To mam pytanie, to dlaczego w silniku AKN sa i nowego i starego typu, kwestia od daty produkcji??maudi25tdi pisze:Musi być zastosowana taka jak jest pod dany numer vin jest tak że nowa pracuje na innym ciśnieniu a stara też na innym ciśnieniu skrzyni korbowej i nic nie kombinuj bo przekombinujesz .
Jak co to pytaj a odpowiem
Posiadam blokady do: 4.2 MPI łancuch : BAT, BAS, BBK jak by ktoś potrzebował.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec
Ja wolę nie ryzykować i wiem to od Piotrusia którego już z nami niema a wielka szkoda ,każdy robi jak mu pasuje ,ja fabryki nie poprawiam , co do wymiany kiedy ja wymienić ,to trzeba patrzeć czy nam się uszczelki nie pocą w silniku i trzeba by było zmierzyć ciśnienie w skrzyni korbowej to da nam jakiś obraz co do odmy i jest jeszcze ważna ta membrana w obudowie filtra oleju i to ona jest odpowiedzialna za prawidłowe ciśnienie w skrzyni korbowej ,a odma jest za to pośrednio odpowiedzialna trzeba by rozwinąć cały elaborat ,ale ten wątek jest już omówiony na forach i niema co się rozpisywać ,a sprawdź jaką masz datę na tej osmie i napisz jaka jest mam nadzieję że nie z produkcją auta .
[ Dodano: 2014-04-20, 16:27 ]
Cin bo są różne ciśnienia w skrzyniach korbowych zastosowane i dlatego są różne odmy jak dasz taką odmę która stworzy większe ciśnienie w skrzyni korbowej to w tedy nie powstanie mgiełka olejowa która jest potrzebna do smarowania naszych wałeczków które zapewniają nam wysoką kulturę pracy disla i potem się wycierają ,jak co to pytać .
[ Dodano: 2014-04-20, 16:27 ]
Cin bo są różne ciśnienia w skrzyniach korbowych zastosowane i dlatego są różne odmy jak dasz taką odmę która stworzy większe ciśnienie w skrzyni korbowej to w tedy nie powstanie mgiełka olejowa która jest potrzebna do smarowania naszych wałeczków które zapewniają nam wysoką kulturę pracy disla i potem się wycierają ,jak co to pytać .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 93
- Rejestracja: 22 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: lubliniec
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga