Fakt faktem że ja testowałem swoje gdy na zewnątrz temp. oscylowała w granicach 5 stop. C.
saniva a czy przy oryginalnych teleskopach miałeś miejsce na sprężyny? Bo ja u siebie takowego nie widziałem dla tego zakładałem z teleskopy z A6 C6. Tamte przy wciśniętym toczysku pozostawiły około 2 cm luzu akurat na ściśniętą sprężynę.
[A6 C5] automatyczne podnoszenie sie klapy bagaznika
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 273
- Rejestracja: 15 maja 2011, 19:13
- Lokalizacja: MALAGA/silesia/CdSol
Właśnie dlatego w A4 należy wymienić siłowniki na te z A6, są krótsze i po zamknięciu jest miejsce na sprężynki. do tego wyhamowują pod koniec ruchu i nie buja klapą/zawiasami. przez co nie cierpią.
Sam zrobiłem tego moda, tyle że u siebie dałem niebieskie preżynki bo zielone za pierwszym razem (po dłuższym postoju, nocy) nie dzwigały. później już tak.
niebieskie są mocniejsze i jak na razie jest OK.
Jedynym minusem jest to, że klapa nie podnosi się tak wysoko jak w oryginale a do tego nie można sobie jej jeszcze podnieść tych 5 cm wyżej.
ale widok zdziwienia na twarzy :shock: u innych kierowców .....bezcenny
Sam zrobiłem tego moda, tyle że u siebie dałem niebieskie preżynki bo zielone za pierwszym razem (po dłuższym postoju, nocy) nie dzwigały. później już tak.
niebieskie są mocniejsze i jak na razie jest OK.
Jedynym minusem jest to, że klapa nie podnosi się tak wysoko jak w oryginale a do tego nie można sobie jej jeszcze podnieść tych 5 cm wyżej.
ale widok zdziwienia na twarzy :shock: u innych kierowców .....bezcenny
Hiszpania jest piękna....szkoda że tak daleko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 lut 2014, 17:58
- Lokalizacja: Prosienica
Co do automatycznej podnoszonej klapy to dobry pomysł bym w moim poprzednim aucie P.607 mianowicie były dwie mocne sprężyny w belce przy zamku i po naciśnięciu otwarcia klapy sprężyny odbijały a resztę już robiły teleskopy tu jest zdjęcie http://i.wp.pl/a/f/jpeg/11415/peugeot_607-3b.jpeg widać że po otwarciu klapy plastik pod którym są sprężyny równa się z resztą. Ciekawe jakby pokombinował w A6 z tym
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 273
- Rejestracja: 15 maja 2011, 19:13
- Lokalizacja: MALAGA/silesia/CdSol
OTWIERANIE to nie problem, wystarczy znaleźć odpowiednie sprężynki, siłowniki i pójdzie do góry. tak samo jak w sedanie, też dodać odpowiednie sprężyny, temat do ogarnięcia. wystarczy przejrzeć rozwiązania i problemy na innych forach. Odpowiednio zaadaptować pomysły do A6 i działa.
Gorzej z zamykaniem, tutaj fabryka nie dała nam żadnego miejsca na dołożenie silniczków, które są odpowiedzialne za ruch klapy. Bowiem mieszczą się one w dachu, pomiędzy podsufitką a dachem. I raczej nie sądzę że znajdzie się śmiałek który przyspawa odpowiednie uchwyty...
do tego podłączenie sterownika żeby to działało...chociaż kto wie?
w Klapie tylnej MUSI być miejsce na krótkie ale mocne sprężynki, to one mają za zadanie podbić o te kilka cm po zwolnieniu zamka, resztę robią siłowniki.
dlatego trzeba zrobić to kompleksowo, wymienić siłowniki na krótsze aby po zamknięciu zostało miejsce na tłoczysku, oraz dodać im trochę niutkow co by ciągły od samego dołu, od punktu w którym same mogą iść do góry.
sprężyny robią za odbijak, jeśli komuś się uda znaleźć czy wymyślić inny patent na podbijanie klapy, ale taki co nie będzie się rzucał w oczyanie powodował inne negatywne sprawy....pewnie będzie chwalony na wszystkich forach sięgających po ten temat....
zapraszam do zabawy, bo efekt jest warty tych kilku złotych, tych kilkunastu minut poświęconych na wymianę siłowników.
Gorzej z zamykaniem, tutaj fabryka nie dała nam żadnego miejsca na dołożenie silniczków, które są odpowiedzialne za ruch klapy. Bowiem mieszczą się one w dachu, pomiędzy podsufitką a dachem. I raczej nie sądzę że znajdzie się śmiałek który przyspawa odpowiednie uchwyty...
do tego podłączenie sterownika żeby to działało...chociaż kto wie?
w Klapie tylnej MUSI być miejsce na krótkie ale mocne sprężynki, to one mają za zadanie podbić o te kilka cm po zwolnieniu zamka, resztę robią siłowniki.
dlatego trzeba zrobić to kompleksowo, wymienić siłowniki na krótsze aby po zamknięciu zostało miejsce na tłoczysku, oraz dodać im trochę niutkow co by ciągły od samego dołu, od punktu w którym same mogą iść do góry.
sprężyny robią za odbijak, jeśli komuś się uda znaleźć czy wymyślić inny patent na podbijanie klapy, ale taki co nie będzie się rzucał w oczyanie powodował inne negatywne sprawy....pewnie będzie chwalony na wszystkich forach sięgających po ten temat....
zapraszam do zabawy, bo efekt jest warty tych kilku złotych, tych kilkunastu minut poświęconych na wymianę siłowników.
Hiszpania jest piękna....szkoda że tak daleko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga