[ AFN 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem, FILM
[ AFN 1.9 110 KM] Problem z odpalaniem, FILM
Witam serdecznie
Mam pewien problem, mechanicy rozkładają ręce.
Pacjent: a6 c5 1.9TDI 110KM AFN, 270tys przebiegu (raczej ma więcej)
Problem: przed mrozami jeździłem na letniej ropie, jakoś nie zwróciłem uwagi aby kupić zimową, pewnego dnia złapał mróz i auto już nie odpaliło... kupiłem nowy filtr paliwa oraz rozmroziłem auto... od tamtej pory pojawił się problem (tak mi się zdaje)
Mechanik nr 1 obstawiał po prostu niegrzejące świece, sprawdził i wszystkie sprawne (iskrzą)
Mechanik nr 2 obstawiał rozrusznik, niestety ale dalej bez rezultatów, podłączał komputer obstawiał także pompę wtryskową (podkręcił ją) - ostatecznie stwierdził że ona jest winna całego zamieszania...
Mechanik nr 3 obstawia że problem w takim starym audi jest w paliwie... że pompa wtryskowa w tych c5 jest można powiedzieć 'niezniszczalna',
Może ktoś z Państwa ma jakieś rady? Np. dziś na dworze było +18 stopni a ja kręcę rozrusznikiem tak jak na załączonym filmiku... no bez przesady
Jak silnik ciepły to zapala dobrze.
Filmik przedstawiający problem:
chciałbym się jakoś upewnić aby nie robić pompy wtryskowej na marne... tak jak rozrusznik
postanowiłem zamówić kabel do auta, jestem amatorem w mechanice ale udało mi się jakoś połączyć się z autem i przeskanować błędy. Pokazało następujące:
Auto HVAC
- 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Centralny zamek:
- 00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal too Low - Intermittent
- 00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
- 00956 - Key 2
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
- 01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
Xenon:
- 01538 - Motors for Headlight Range Adjustment (V48) / (V49)
29-00 - Short to Ground
- 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
wczoraj rano spróbowałem odpalenia w następujący sposób - po wejściu do auta przekręciłem kluczyk on/off tak z 5-6 razy aby pod-pompować paliwo (przeczytałem gdzieś na forum), może to i zbieg okoliczności, ale zapalił idealnie. Zmieniłem oring w zaworze zwrotnym na filtrze paliwa, lecz nic to nie pomogło.
Zastanawia mnie błąd 01538 (no ale niby znajduje się w rubryce 'xenon', więc nie wiem), po wpisaniu w google wyskakuje problem prawie taki sam odnośnie palenia jak u mnie (np. http://www.klubseatibiza.pl/forum/elekt ... 16054.html)
Może ktoś z Państwa dałby jakąś podpowiedź, na co zwracać uwagę? Straciłem już sporo pieniędzy a problem w żaden sposób nie rozwiązany...
Pozdrawiam serdecznie
Mam pewien problem, mechanicy rozkładają ręce.
Pacjent: a6 c5 1.9TDI 110KM AFN, 270tys przebiegu (raczej ma więcej)
Problem: przed mrozami jeździłem na letniej ropie, jakoś nie zwróciłem uwagi aby kupić zimową, pewnego dnia złapał mróz i auto już nie odpaliło... kupiłem nowy filtr paliwa oraz rozmroziłem auto... od tamtej pory pojawił się problem (tak mi się zdaje)
Mechanik nr 1 obstawiał po prostu niegrzejące świece, sprawdził i wszystkie sprawne (iskrzą)
Mechanik nr 2 obstawiał rozrusznik, niestety ale dalej bez rezultatów, podłączał komputer obstawiał także pompę wtryskową (podkręcił ją) - ostatecznie stwierdził że ona jest winna całego zamieszania...
Mechanik nr 3 obstawia że problem w takim starym audi jest w paliwie... że pompa wtryskowa w tych c5 jest można powiedzieć 'niezniszczalna',
Może ktoś z Państwa ma jakieś rady? Np. dziś na dworze było +18 stopni a ja kręcę rozrusznikiem tak jak na załączonym filmiku... no bez przesady
Jak silnik ciepły to zapala dobrze.
Filmik przedstawiający problem:
chciałbym się jakoś upewnić aby nie robić pompy wtryskowej na marne... tak jak rozrusznik
postanowiłem zamówić kabel do auta, jestem amatorem w mechanice ale udało mi się jakoś połączyć się z autem i przeskanować błędy. Pokazało następujące:
Auto HVAC
- 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Centralny zamek:
- 00668 - Supply Voltage Terminal 30
07-10 - Signal too Low - Intermittent
- 00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
- 00956 - Key 2
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
- 01561 - Left Rear Door
61-00 - Won't De-Safe
Xenon:
- 01538 - Motors for Headlight Range Adjustment (V48) / (V49)
29-00 - Short to Ground
- 00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
wczoraj rano spróbowałem odpalenia w następujący sposób - po wejściu do auta przekręciłem kluczyk on/off tak z 5-6 razy aby pod-pompować paliwo (przeczytałem gdzieś na forum), może to i zbieg okoliczności, ale zapalił idealnie. Zmieniłem oring w zaworze zwrotnym na filtrze paliwa, lecz nic to nie pomogło.
Zastanawia mnie błąd 01538 (no ale niby znajduje się w rubryce 'xenon', więc nie wiem), po wpisaniu w google wyskakuje problem prawie taki sam odnośnie palenia jak u mnie (np. http://www.klubseatibiza.pl/forum/elekt ... 16054.html)
Może ktoś z Państwa dałby jakąś podpowiedź, na co zwracać uwagę? Straciłem już sporo pieniędzy a problem w żaden sposób nie rozwiązany...
Pozdrawiam serdecznie
Na dniach postaram się zatankować sporą ilość dobrego jakościowo paliwa.
Dziś zauważyłem dziwne 'uszczerbienie' przy filtrze paliwa (ale to raczej nie ma nic do rzeczy?)
Zdjęcia poglądowe:
Dodatek: przy zmianie filtra zgubiłem podkładkę pod tą śrubę, zakręciłem bez podkładki, pewnego dnia po kupieniu nowej podkładki chciałem założyć ją, po założeniu auto pochodziło minutę i zgasło, wtedy miałem spory problem aby samochód odpalić (musiałem luzować wtryski, ponieważ auto się zapowietrzyło)
Dziś zauważyłem dziwne 'uszczerbienie' przy filtrze paliwa (ale to raczej nie ma nic do rzeczy?)
Zdjęcia poglądowe:
Dodatek: przy zmianie filtra zgubiłem podkładkę pod tą śrubę, zakręciłem bez podkładki, pewnego dnia po kupieniu nowej podkładki chciałem założyć ją, po założeniu auto pochodziło minutę i zgasło, wtedy miałem spory problem aby samochód odpalić (musiałem luzować wtryski, ponieważ auto się zapowietrzyło)
- Audi A6 Warsztat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 21:39
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 21:39
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Witam. koledzy mam mały problem posiadam a6 c5 2000 r. wiec tak moja niunie posiadam o 6lat - zawiodła mnie tylko raz i od tego momentu są problemy.auto trafiło na serwis boscha- padła pompa uszczelnili pompe wymieniali swiece przewody paliwowe filtr paliwa i kilka innych drobiazgów.ale do rzeczy....auto straciło moc nie ma tego kopa co miało kiedys wymieniałem zawory n75, przepływke i dalej nic....czy wiecie moze co jeszcze trzeba zrobic gdzie zajrzeć aby autko wróciło do swej kondycji??? i mam tez prośbe czy jest ktoś z okolic Katowic który zrobił by mi logi slinika
?? prosłbym o pomoc!!





-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 10 kwie 2014, 21:39
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ