Witam
Dziś były pomiary ciśnienia na cylindrach i wygląda to tak:
1 - 10.5 bar p (strona p-pasażer)
2 - 13 k (strona k-kierowca)
3 - 11 p
4 - 9.5 k
5 - 11 p
6 - 12 k
czyli wychodzi:
głowica kierowcy: 13, 9.5, 12
głowica pasażera: 10.5, 11, 11
oleju nie bierze, majonezu nie robi pod korkiem, ani w odmach (no może teraz jest trochę jak jest zimno w odmach), nie ma przedmuchów do zbiorniczka płynu chłodzącego. Co o tym myślicie? jaka może być przyczyna takich różnic? dodam że na wolnych obrotach telepie silnikiem a przy obrotach około 1400 słychać jakby wypadanie 1 cylindra
[ ABC 2.6 150 KM] Ciśnienia na cylindrach
układ zapłonowy hmm świece dobre i ładne brązowe, przewody Beru niecałe 2 lata. Sam nie wiem czemu to drżenie silnika po nagrzaniu może być. A ciśnienie może być lepsze jak silnik jest zimny? bo tylko na ciepłym telepie może faktycznie to problem z ciśnieniami. A jak sprawdzić szklanki czy dobre? dużo roboty z tym?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 12 paź 2011, 10:39
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Staszów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga