błędy 2.5 tdi
błędy 2.5 tdi
Wyskoczyły mi błędy na VAG'u takie jak:
Silnik:
553 Przepływomierz masowy powietrza -G70 nieprawidłowy sygnał- BŁĄD SPORADYCZNY
1265 Zawór recyrkulacji spalin- N18 przerwa lub zwarcie do masy
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy
I jeszcze jeden 1441 Nieznany kod błedu nieprawidlowy sygnal.
Elektryka świateł:
776 Czujnik poziomu pojazdu przód lewy g78 przerwa lub zwarcie do masy i tgo nie moge usunac. Samopoziom chyba mi nie dziala.
Wydaje mi się ze audi moze byc minimalnie slabsze lub mam juz przywidzenia. Bledy usunely sie za 1 razem. Dzis podlacze jeszcze raz vaga bo zrobilem od kasowania bledow z 200km i ciekawe czy sie pojawia.
Silnik:
553 Przepływomierz masowy powietrza -G70 nieprawidłowy sygnał- BŁĄD SPORADYCZNY
1265 Zawór recyrkulacji spalin- N18 przerwa lub zwarcie do masy
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy
I jeszcze jeden 1441 Nieznany kod błedu nieprawidlowy sygnal.
Elektryka świateł:
776 Czujnik poziomu pojazdu przód lewy g78 przerwa lub zwarcie do masy i tgo nie moge usunac. Samopoziom chyba mi nie dziala.
Wydaje mi się ze audi moze byc minimalnie slabsze lub mam juz przywidzenia. Bledy usunely sie za 1 razem. Dzis podlacze jeszcze raz vaga bo zrobilem od kasowania bledow z 200km i ciekawe czy sie pojawia.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Sprawdź złącze przy czujniku poziomowania ... być może po prostu zaśniedziało co powoduje przerwę w obwodzie.
Zarówno błąd przepływomierza jak i zaworu n75 może powodować osłabienie silnika ... podłącz najpierw pod kompa, i zobacz które błędy (o ile będą) pojawiły się ponownie, wtedy będziemy szukać przyczyn i rozwiązań
Zarówno błąd przepływomierza jak i zaworu n75 może powodować osłabienie silnika ... podłącz najpierw pod kompa, i zobacz które błędy (o ile będą) pojawiły się ponownie, wtedy będziemy szukać przyczyn i rozwiązań
sprawdziłem ponownie i żadnych błędów wyżej wymienonych nie ma oprócz świateł..
błąd dalej jest, odłączyłem kostkę tą przy wahaczu i była ok, popsikałem kontaktem założyłem i dalej nic.. błąd dalej i nie idzie go skasować..
[ Dodano: 2014-04-02, 22:44 ]
dodam iż mam obniżające sprężyny 40mm,ale nie wiem czy to ma wpływ. I tak nie działało wcześniej hehe
błąd dalej jest, odłączyłem kostkę tą przy wahaczu i była ok, popsikałem kontaktem założyłem i dalej nic.. błąd dalej i nie idzie go skasować..
[ Dodano: 2014-04-02, 22:44 ]
dodam iż mam obniżające sprężyny 40mm,ale nie wiem czy to ma wpływ. I tak nie działało wcześniej hehe
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Możliwe ze w tym jest problem ... czujnik powinien pracować w pewnym zakresie - tzn powinien dostarczać określone napięcie ... jeżeli masz 'obniżone' zawiedzenie, może się okazać, że czujnik znajduje się poza swoim normalnym zakresem pracy i dlatego wywala błąd ... jutro zobaczę jakie powinien dawać napięcie (tzn jaki zakres). Będziesz mógł zobaczyć jaki jest u Ciebie poprzez interfejs diagnostycznyMustasj pisze: dodam iż mam obniżające sprężyny 40mm,ale nie wiem czy to ma wpływ. I tak nie działało wcześniej hehe
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Dla statycznego układu regulacji zarówno czujnik przedni jak i tylny powinien mieć odczyt w zakresie: 0,5 - 4,5V (w bloku pomiarowym nr 2)
Jak możesz to sprawdź jakie wartości są u Ciebie, oraz czy ulegają zmianie jak np zaczniesz podnosić podnośnikiem samochód.
Jeżeli błąd zwarcia czujnika dalej będzie istniał, to albo jest uszkodzone jest okablowanie, albo padł sam czujnik ... Możesz zamienić miejscami czujnik przedni z tylnym i zobaczyć czy błąd przeniósł się z przodu na tył ... Wtedy będziesz miał pewność że problem tkwi w czujniku![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Jak możesz to sprawdź jakie wartości są u Ciebie, oraz czy ulegają zmianie jak np zaczniesz podnosić podnośnikiem samochód.
Jeżeli błąd zwarcia czujnika dalej będzie istniał, to albo jest uszkodzone jest okablowanie, albo padł sam czujnik ... Możesz zamienić miejscami czujnik przedni z tylnym i zobaczyć czy błąd przeniósł się z przodu na tył ... Wtedy będziesz miał pewność że problem tkwi w czujniku
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
dzięki za pomoc. dziś grzebałem i te czujniki są na nity więc nie wymontowywałem. zauważyłem iż jak odłączyłem kostkę słychac przy wlaczeniu zaplonu i swiatel jak chodza silniczki. bateria w mierniku mi wysiadla i sprawdzalem probowka i prad dostaje czujnik. jesli podlaczylem kostke nic nie slychac. dodatkowo zauwazylem ze mam lewa lampe caly odblysnik luzny i lata jak mu sie podoba. bede musial chyba wymonowac lampe i zobaczyc albo zakupic w dobrym stanie.. wiesz moze jak wymontowac lampe? odkrecilem te sruby na gorze i cos jeszcze trzyma.. w sumie nie wiem czy mam wyjmowac bo nie wiem czy dam rade sobie sam z tym aby to naprawic i ciekawe czy sie da.. jeszcze raz dzieki ogolnie za pomoc
[ Dodano: 2014-04-04, 23:44 ]
a bledu dalej nie moge usunac![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
[ Dodano: 2014-04-04, 23:44 ]
a bledu dalej nie moge usunac
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Myślę że to Ci pomoże:Mustasj pisze:wiesz moze jak wymontowac lampe?
Z rozebraniem lampy - to musiałbyś zajrzeć do działu Warsztat - jest tak temat z regeneracją reflektorów. Znajdziesz w nim krok po kroku jak rozebrać reflektor
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Z tym czujnikiem to troszkę lipa, że nie można go odkręcić, skoro wtyczki nie są zaśniedziałe i dostaje napięcie to prawdopodobnie uszkodzeniu uległ czujnik. Można by jeszcze sprawdzić, czy jest połączenie pomiędzy czujnikiem a sterownikiem - ale z tym to już pracy dla 2 osób ... Możesz też poszukać na okolicznych szrotach czujnika ... podjechać do nich, podpiąć go i sprawdzić czy błąd zniknie
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
ETKA podaje, że czujnik znajduje się po lewej stronie w bagażniku (na prawo od konsoli zmieniarki) ...Mustasj pisze:a jak sprawdzić czy jest połączenie pomiędzy czujnikiem a sterownikiem? pomyślę,bo świateł to ja nie mam. lepiej halogeny świecą..
W ELSIE jest taki schemat połączeń:
Konektor nr 1 czujnika idzie na konektor nr 9 sterownika (przewód liliowo-zielony)
Konektor nr 5 czujnika idzie na konektor nr 11 sterownika (przewód liliowo- żółty)
Konektor nr 4 czujnika idzie na konektor nr 3 sterownika (przewód liliowo-biały)
Po drodze występują 1 złącze w lewym słupku kierowcy. (10 pin różowe złącze)
Tak teraz dopiero zauważyłem że jesteś z Grudziądza ... słuchaj możemy się jednego dnia umówić to zobaczymy co i jak - w razie czego przepniemy co się da ode mnie
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga