Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

błędy 2.5 tdi

Elektryka
ODPOWIEDZ
Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

błędy 2.5 tdi

Post autor: Mustasj » 01 kwie 2014, 01:20

Wyskoczyły mi błędy na VAG'u takie jak:
Silnik:
553 Przepływomierz masowy powietrza -G70 nieprawidłowy sygnał- BŁĄD SPORADYCZNY
1265 Zawór recyrkulacji spalin- N18 przerwa lub zwarcie do masy
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy
I jeszcze jeden 1441 Nieznany kod błedu nieprawidlowy sygnal.
Elektryka świateł:
776 Czujnik poziomu pojazdu przód lewy g78 przerwa lub zwarcie do masy i tgo nie moge usunac. Samopoziom chyba mi nie dziala.
Wydaje mi się ze audi moze byc minimalnie slabsze lub mam juz przywidzenia. Bledy usunely sie za 1 razem. Dzis podlacze jeszcze raz vaga bo zrobilem od kasowania bledow z 200km i ciekawe czy sie pojawia.

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 01 kwie 2014, 08:40

Sprawdź złącze przy czujniku poziomowania ... być może po prostu zaśniedziało co powoduje przerwę w obwodzie.

Zarówno błąd przepływomierza jak i zaworu n75 może powodować osłabienie silnika ... podłącz najpierw pod kompa, i zobacz które błędy (o ile będą) pojawiły się ponownie, wtedy będziemy szukać przyczyn i rozwiązań

Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Mustasj » 02 kwie 2014, 22:44

sprawdziłem ponownie i żadnych błędów wyżej wymienonych nie ma oprócz świateł..
błąd dalej jest, odłączyłem kostkę tą przy wahaczu i była ok, popsikałem kontaktem założyłem i dalej nic.. błąd dalej i nie idzie go skasować..

[ Dodano: 2014-04-02, 22:44 ]
dodam iż mam obniżające sprężyny 40mm,ale nie wiem czy to ma wpływ. I tak nie działało wcześniej hehe

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 02 kwie 2014, 23:12

Mustasj pisze: dodam iż mam obniżające sprężyny 40mm,ale nie wiem czy to ma wpływ. I tak nie działało wcześniej hehe
Możliwe ze w tym jest problem ... czujnik powinien pracować w pewnym zakresie - tzn powinien dostarczać określone napięcie ... jeżeli masz 'obniżone' zawiedzenie, może się okazać, że czujnik znajduje się poza swoim normalnym zakresem pracy i dlatego wywala błąd ... jutro zobaczę jakie powinien dawać napięcie (tzn jaki zakres). Będziesz mógł zobaczyć jaki jest u Ciebie poprzez interfejs diagnostyczny <okok>

Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Mustasj » 03 kwie 2014, 12:56

ciekawe.. ale poziomowanie nie działało również przed montowaniem sprężyn, mam je dopiero z 2 tyg. I jak na lewarku podnosiłem go wyżej to też nie działały..

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 03 kwie 2014, 14:11

Dla statycznego układu regulacji zarówno czujnik przedni jak i tylny powinien mieć odczyt w zakresie: 0,5 - 4,5V (w bloku pomiarowym nr 2)

Jak możesz to sprawdź jakie wartości są u Ciebie, oraz czy ulegają zmianie jak np zaczniesz podnosić podnośnikiem samochód.

Jeżeli błąd zwarcia czujnika dalej będzie istniał, to albo jest uszkodzone jest okablowanie, albo padł sam czujnik ... Możesz zamienić miejscami czujnik przedni z tylnym i zobaczyć czy błąd przeniósł się z przodu na tył ... Wtedy będziesz miał pewność że problem tkwi w czujniku <okok>

Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Mustasj » 04 kwie 2014, 23:44

dzięki za pomoc. dziś grzebałem i te czujniki są na nity więc nie wymontowywałem. zauważyłem iż jak odłączyłem kostkę słychac przy wlaczeniu zaplonu i swiatel jak chodza silniczki. bateria w mierniku mi wysiadla i sprawdzalem probowka i prad dostaje czujnik. jesli podlaczylem kostke nic nie slychac. dodatkowo zauwazylem ze mam lewa lampe caly odblysnik luzny i lata jak mu sie podoba. bede musial chyba wymonowac lampe i zobaczyc albo zakupic w dobrym stanie.. wiesz moze jak wymontowac lampe? odkrecilem te sruby na gorze i cos jeszcze trzyma.. w sumie nie wiem czy mam wyjmowac bo nie wiem czy dam rade sobie sam z tym aby to naprawic i ciekawe czy sie da.. jeszcze raz dzieki ogolnie za pomoc :)

[ Dodano: 2014-04-04, 23:44 ]
a bledu dalej nie moge usunac :)

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 05 kwie 2014, 11:33

Mustasj pisze:wiesz moze jak wymontowac lampe?
Myślę że to Ci pomoże:

Z rozebraniem lampy - to musiałbyś zajrzeć do działu Warsztat - jest tak temat z regeneracją reflektorów. Znajdziesz w nim krok po kroku jak rozebrać reflektor <okok>

Z tym czujnikiem to troszkę lipa, że nie można go odkręcić, skoro wtyczki nie są zaśniedziałe i dostaje napięcie to prawdopodobnie uszkodzeniu uległ czujnik. Można by jeszcze sprawdzić, czy jest połączenie pomiędzy czujnikiem a sterownikiem - ale z tym to już pracy dla 2 osób ... Możesz też poszukać na okolicznych szrotach czujnika ... podjechać do nich, podpiąć go i sprawdzić czy błąd zniknie <okok>

Mustasj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 25 cze 2012, 17:44
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Mustasj » 07 kwie 2014, 12:05

a jak sprawdzić czy jest połączenie pomiędzy czujnikiem a sterownikiem? pomyślę,bo świateł to ja nie mam. lepiej halogeny świecą..

Awatar użytkownika
kot919
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1398
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
Imię: Audi Forum
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: kot919 » 07 kwie 2014, 22:20

Mustasj pisze:a jak sprawdzić czy jest połączenie pomiędzy czujnikiem a sterownikiem? pomyślę,bo świateł to ja nie mam. lepiej halogeny świecą..
ETKA podaje, że czujnik znajduje się po lewej stronie w bagażniku (na prawo od konsoli zmieniarki) ...
W ELSIE jest taki schemat połączeń:

Konektor nr 1 czujnika idzie na konektor nr 9 sterownika (przewód liliowo-zielony)
Konektor nr 5 czujnika idzie na konektor nr 11 sterownika (przewód liliowo- żółty)
Konektor nr 4 czujnika idzie na konektor nr 3 sterownika (przewód liliowo-biały)

Po drodze występują 1 złącze w lewym słupku kierowcy. (10 pin różowe złącze)

Tak teraz dopiero zauważyłem że jesteś z Grudziądza ... słuchaj możemy się jednego dnia umówić to zobaczymy co i jak - w razie czego przepniemy co się da ode mnie <okok> Jak by co wal na PW <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga