[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd
Witam mam tak samo od 160tys a teraz jest 216tys nic nie wymieniam bo juz 6tys dolozyłem w moje audi błem a ASO na adaptacji skrzyni po wymianie oleju i rowniez proponowali mi wymiane gornych napinaczy za 2700zł AUTORUD RZESZÓW gwarantuja ze problem zniknie!!! Jakos nie namowili mnie szczeze załuje teraz ze nie kupiłem bmw 535 e60 bo kupił moj szwagier ten model jak ja kupiłem audi i sprawuje mu sie 10 razy lepije niz c6
luki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego bmw ciężko znaleźć w dobrym stanie i zadbane, są mocno wyeksploatowane przez osoby o zawodzie SYN.
pierwszy lepszy temat o bmw
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3&t=174930
niestety tam też zdarzają się problemy z rozrządem, z klapami kolektora jak w audi tam robią domowymi sposobami na wkręty, szybciej i częściej siadają turbosprężarki.
Dziwie się trochę ich jakości mówię tu rozrządzie, ale nie ma dużo przypadków by padał.
Niektórym i mi również grzechocze od czasu do czasu 1-2 sekundy i tyle. Póki co trzeba pilnować i się zbytni nie przejmować, są i tacy co grzechocze po 5-10 sekund.
kolejny problem to handlarze i cofanie liczników, te auta w Niemczech robią po 100 tyś. ROCZNIE
i kup takiego 8-10 letniego z Niemiec, mają pewnie minimum 300 tysięcy rzeczywiście, a 160 na szafie.
Jak kogoś stać to idzie i kupuje za 250 tysięcy, jak kogoś nie stać to kupuje za 40 tysięcy ale musi być przygotowany na włożenie 10-15 tysięcy, ale jak to włożysz to elementy które się zużywają masz nowe jak w nowym aucie i to pojeździ.
Matys, słuszna uwaga
pierwszy lepszy temat o bmw
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3&t=174930
niestety tam też zdarzają się problemy z rozrządem, z klapami kolektora jak w audi tam robią domowymi sposobami na wkręty, szybciej i częściej siadają turbosprężarki.
Dziwie się trochę ich jakości mówię tu rozrządzie, ale nie ma dużo przypadków by padał.
Niektórym i mi również grzechocze od czasu do czasu 1-2 sekundy i tyle. Póki co trzeba pilnować i się zbytni nie przejmować, są i tacy co grzechocze po 5-10 sekund.
kolejny problem to handlarze i cofanie liczników, te auta w Niemczech robią po 100 tyś. ROCZNIE

Jak kogoś stać to idzie i kupuje za 250 tysięcy, jak kogoś nie stać to kupuje za 40 tysięcy ale musi być przygotowany na włożenie 10-15 tysięcy, ale jak to włożysz to elementy które się zużywają masz nowe jak w nowym aucie i to pojeździ.
Matys, słuszna uwaga

Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, 09:10 przez kamil666, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszytsko rozumiem nie ma doskonałych samochodow i BMW tez posiada wady wiadomo wszystko zalezy od egzemplarza i w jaki sposób był eksploatowany tylko dziwi mnie to ze samochody z 3,0tdi od poczatku produkcji posiadaja ta wade i skoro robaia 100tys lub wiecej rocznie to ze AUDI nie zauwazyło tego problemu wczesniej i go nie usuneło w nastepnych latach. Jak mozna zauwazyc nawet roczniki po liftingowe maja podobna przypadłosc. To są tylko moje spostrzezenia nie mowie ze audi jest złe bo jest super samochodem bardzo mnie denerwujuje to grzechotanie 1-2 s ale jest
luki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
- Lokalizacja: rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
- Lokalizacja: rzeszów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
I teraz łańcuchy Ci sie z powrotem ścisnęłylukasz audi pisze:Wymieniał mi to mechanik który pracował w ASO audi 10 lat i w serwisach tylko górne wymieniają bo wadliwe są sprężyny w napinaczach , które naciągają łańcuchy przed dotarciem oleju przy rozruchu silnika .

Byłem w 3 warsztatach i ASO w dwóch powiedzieli, że sie nie podejma bo wymiana samych napinaczy to jak umarłemu kadzidlo, więc albo całość albo nic, szklem dupy wycierać nie beda bo gwarancji żadnej nie daja, a po sądach nie maja zamiaru sie włóczyć. W jednym powiedzieli, że tylko i wylącznie na moja odpowiedzialność na piśmie, a w ASO klient nasz Pan więc co chce to mu zrobia (nie wypadało miłej Pani pytac czy loda też), zreszta nigdy wczesniej tego nie robili w sensie wymiany kompletu bo to wiąze się z wyjęciem zespolu napędowego, wymieniali tylko górne napinacze, ale problem szybko powracał.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Same 2 hydrauliczne górne kosztują w ASO po 794zł.
Nie wiem kolego gdzie kupisz za 2 tys. komplet napinaczy ...
U mnie życzą sobie ok. 6 tyś. części i wymiana.
Wymiana 1500 zł reszta to części i są to ceny ASO.
W Inter Carsie górny kosztuje ok 730 zł przed rabatem. Do tego dochodzi środkowy ślizg i napinacze dolne, 2 tyś. to cena niemożliwa.
Moja cena to wszystkie napinacze i nowe łańcuchy. A nie półśrodki.
Nie wiem kolego gdzie kupisz za 2 tys. komplet napinaczy ...

U mnie życzą sobie ok. 6 tyś. części i wymiana.
Wymiana 1500 zł reszta to części i są to ceny ASO.
W Inter Carsie górny kosztuje ok 730 zł przed rabatem. Do tego dochodzi środkowy ślizg i napinacze dolne, 2 tyś. to cena niemożliwa.
Moja cena to wszystkie napinacze i nowe łańcuchy. A nie półśrodki.