Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c6] 3.0 tdi jak poznać kończący się rozrząd

Silniki wysokoprężne
Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 23 mar 2014, 19:22

Czemu?

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 23 mar 2014, 19:35

Deniro pisze:Czemu?
Jak na cenę za całość, to nie jest wygórowana...

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 23 mar 2014, 19:38

Wycena z przed 2 lat , wiec podejrzewam ze na dzien dzisiejszy same czesci mozna wyrwac za 3,000zl

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 23 mar 2014, 21:25

U mnie w Warszawie chcą właśnie ok 6 tyś. za komplet na oryginałach z Audi.
Cena jest normalna.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 24 mar 2014, 09:35

komplet czesci jesli mowimy o rozrzadzie 3tys zl . robocizna 2 tys zl.do tego oleje i filtry okolo 700zl. to wtedy wyjdzie 6 tys.jak placisz wiecej to ktos cie robi w bambuko

taqua88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 21 lut 2014, 22:47
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: taqua88 » 24 mar 2014, 19:48

Witam mam tak samo od 160tys a teraz jest 216tys nic nie wymieniam bo juz 6tys dolozyłem w moje audi błem a ASO na adaptacji skrzyni po wymianie oleju i rowniez proponowali mi wymiane gornych napinaczy za 2700zł AUTORUD RZESZÓW gwarantuja ze problem zniknie!!! Jakos nie namowili mnie szczeze załuje teraz ze nie kupiłem bmw 535 e60 bo kupił moj szwagier ten model jak ja kupiłem audi i sprawuje mu sie 10 razy lepije niz c6
luki

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 24 mar 2014, 20:54

Kolego bmw ciężko znaleźć w dobrym stanie i zadbane, są mocno wyeksploatowane przez osoby o zawodzie SYN.

pierwszy lepszy temat o bmw
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 3&t=174930

niestety tam też zdarzają się problemy z rozrządem, z klapami kolektora jak w audi tam robią domowymi sposobami na wkręty, szybciej i częściej siadają turbosprężarki.

Dziwie się trochę ich jakości mówię tu rozrządzie, ale nie ma dużo przypadków by padał.
Niektórym i mi również grzechocze od czasu do czasu 1-2 sekundy i tyle. Póki co trzeba pilnować i się zbytni nie przejmować, są i tacy co grzechocze po 5-10 sekund.

kolejny problem to handlarze i cofanie liczników, te auta w Niemczech robią po 100 tyś. ROCZNIE ;) i kup takiego 8-10 letniego z Niemiec, mają pewnie minimum 300 tysięcy rzeczywiście, a 160 na szafie.
Jak kogoś stać to idzie i kupuje za 250 tysięcy, jak kogoś nie stać to kupuje za 40 tysięcy ale musi być przygotowany na włożenie 10-15 tysięcy, ale jak to włożysz to elementy które się zużywają masz nowe jak w nowym aucie i to pojeździ.

Matys, słuszna uwaga :)
Ostatnio zmieniony 25 mar 2014, 09:10 przez kamil666, łącznie zmieniany 2 razy.

taqua88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 21 lut 2014, 22:47
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: taqua88 » 25 mar 2014, 13:55

Wszytsko rozumiem nie ma doskonałych samochodow i BMW tez posiada wady wiadomo wszystko zalezy od egzemplarza i w jaki sposób był eksploatowany tylko dziwi mnie to ze samochody z 3,0tdi od poczatku produkcji posiadaja ta wade i skoro robaia 100tys lub wiecej rocznie to ze AUDI nie zauwazyło tego problemu wczesniej i go nie usuneło w nastepnych latach. Jak mozna zauwazyc nawet roczniki po liftingowe maja podobna przypadłosc. To są tylko moje spostrzezenia nie mowie ze audi jest złe bo jest super samochodem bardzo mnie denerwujuje to grzechotanie 1-2 s ale jest
luki

lukasz audi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lukasz audi » 25 mar 2014, 19:01

Panowie ja wymieniłem dwa górne napinacze i zrobiłem 30 tysięcy i nadal cisza . Przed wymianą to wstyd było odpalać . Koszt 1500 zł na oryginalnych częściach .

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 25 mar 2014, 19:02

Trzeba bylo zzucac silnik?

[ Dodano: 2014-03-25, 19:02 ]
w Aso robiles?

MaTyS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1889
Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
Imię: MaTyS
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Iława

Post autor: MaTyS » 25 mar 2014, 19:22

Przy górnych nie trzeba, jednak wymiana samych górnych to tylko kosmetyka... .

lukasz audi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lukasz audi » 25 mar 2014, 19:35

Wymieniał mi to mechanik który pracował w ASO audi 10 lat i w serwisach tylko górne wymieniają bo wadliwe są sprężyny w napinaczach , które naciągają łańcuchy przed dotarciem oleju przy rozruchu silnika .

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 25 mar 2014, 21:28

Deniro pisze:Trzeba bylo zzucac silnik?

[ Dodano: 2014-03-25, 19:02 ]
w Aso robiles?
Nie nie trzeba wyciągać silnika przy wymianie napinaczy, wymiana w ASO jak wyżej, ja wymieniłem za 1600 pln roboty 4 godz. u ogarnietego mechanika.
Ps.
Dobrze jest wymienić olej i filtry <okok>

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 25 mar 2014, 21:44

lukasz audi pisze:Wymieniał mi to mechanik który pracował w ASO audi 10 lat i w serwisach tylko górne wymieniają bo wadliwe są sprężyny w napinaczach , które naciągają łańcuchy przed dotarciem oleju przy rozruchu silnika .
I teraz łańcuchy Ci sie z powrotem ścisnęły <pocieszacz> jak je te napinacze wcześniej naciągnęły?

Byłem w 3 warsztatach i ASO w dwóch powiedzieli, że sie nie podejma bo wymiana samych napinaczy to jak umarłemu kadzidlo, więc albo całość albo nic, szklem dupy wycierać nie beda bo gwarancji żadnej nie daja, a po sądach nie maja zamiaru sie włóczyć. W jednym powiedzieli, że tylko i wylącznie na moja odpowiedzialność na piśmie, a w ASO klient nasz Pan więc co chce to mu zrobia (nie wypadało miłej Pani pytac czy loda też), zreszta nigdy wczesniej tego nie robili w sensie wymiany kompletu bo to wiąze się z wyjęciem zespolu napędowego, wymieniali tylko górne napinacze, ale problem szybko powracał.
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 08 kwie 2014, 16:04

Same 2 hydrauliczne górne kosztują w ASO po 794zł.
Nie wiem kolego gdzie kupisz za 2 tys. komplet napinaczy ... <mysli>

U mnie życzą sobie ok. 6 tyś. części i wymiana.
Wymiana 1500 zł reszta to części i są to ceny ASO.

W Inter Carsie górny kosztuje ok 730 zł przed rabatem. Do tego dochodzi środkowy ślizg i napinacze dolne, 2 tyś. to cena niemożliwa.

Moja cena to wszystkie napinacze i nowe łańcuchy. A nie półśrodki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja