troche to komicznie brzmi jak piszecie ze 2l oleju jak audi pożre to jest ok, przynajmniej dla mnie. Książeczek AUDI nie czytałem z racji tego ze zawsze mi sie trafia w jezyku niemieckim:[ ale wieże na słowo. Na mój gust to trzeba ostro pałować zeby tyle zjadła, obrotomierz cały czas pionowo chyba stoi...
Audi króluje u mnie w domu, ojciec miał salonową 80 B2 1.8 bez lpg przez 20 lat, i nie przypominam sobie zeby kiedykolwiek dolewał olej (450tys nalotu)
pozniej A4Avant 1.8 i ją przejąłem po tatku, i od wymiany do wymiany(280tys)
obecnie to co w profilu (256tys km) i aktualnie nie dolewam!? jeżdzę raczej normalnie, czasem i na czerwone pole tez wejde ale z umiarem.
a6 jest bardziej awaryjne od poprzednikow, jakies duperele i powazniejsze rzeczy tez sie trafiaja, ale problemu z olejem to nie mam,
silnik 2.4 i ogromne zużycie oleju
To jest maksymalne zużycie które mieści się w 'normie' czyli nawet przy ciągłym wjeżdżaniu na czerwone pole, nie powinien zjeść więcej Ja mam teraz 2 tysiące po zmianie oleju. Zjadł mi po ostrym jeżdżeniu - 0,5 litra na 2 tysiące. Uznaje to za wynik dobry, szczególnie że specjalnie auta nie oszczędzałem żeby sprawdzić jakie będzie zużycie.
Teraz do kolegijarek1, Minimum zaczyna się na plastiku dolnym. Do połowy miarki wystarczy dolać 0,3 litra - wiem bo sam tyle ostatnio dolewałem i sprawdzałem po dolewce kilka godzin później - gdy wszystko zdążyło spłynąć. Dolewka pół litra powinna dać ci poziom 'prawie' na max.
Ile oleju dolałeś kolego?
Teraz do kolegijarek1, Minimum zaczyna się na plastiku dolnym. Do połowy miarki wystarczy dolać 0,3 litra - wiem bo sam tyle ostatnio dolewałem i sprawdzałem po dolewce kilka godzin później - gdy wszystko zdążyło spłynąć. Dolewka pół litra powinna dać ci poziom 'prawie' na max.
Ile oleju dolałeś kolego?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Tak jak kolega pisze. Ogólnie jeśli zapali ci się kontrolka oleju, to stop najszybciej jak się da, silnik off i sprawdzić od razu co z olejem. Bo jak zabraknie smarowania... to będzie masakra i jeden wielki młynek do stali
Czyli najlepiej sprawdzać okresowo poziom oleju, na pewno przed każdą dalszą trasą
Czyli najlepiej sprawdzać okresowo poziom oleju, na pewno przed każdą dalszą trasą
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga