Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Audi A6 C5 2,5 TDI 150KM z 1999r. Auto straciło moc, byłem u kilku mechaników, twierdzą ze jest wszystko ok i rozkładają ręce. Sprawdzona pompa i wtryski,przepływomierz, turbina i wszystkie czujniki. Wymienione podcisnienia, odma i wszystkie filtry. Dolot szczelny. Silnik pali od dotyku, pracuje równo i nie kopci. W czerwcu 2013r. jakieś 6000km temu wymieniony kompletny rozrząd, wałki, hydropopychacze itd. oraz zregenerowana pompa. Po podpięciu komputera zero błędów. Jedyne na co zwróciłem uwagę to na wolnych obrotach masa zasysanego powietrza jest prawie dwukrotnie wyższa niż zakładana oraz cisnienie doładowania niższe od 400-600 milibarów od zakładanego w zależności od obrotów silnika, niekiedy sie prawie wyrównuje. Auto jest bardzo mułowate i nie może sie poradzić, wolno wkreca się na obroty, dopiero powyzej 3000obr/min czuć szarpnięcie i jako tako zaczyna ciągnąć ale też bez rewelacji. Pompa ustawiona prawidlowo 2,2 stopnia na opóźnionym. Nadmienię jeszcze, że znacznie wzrosło zużycie paliwa, średnie spalanie waha się w granicach 15-17l/100km
Bardzo proszę o poradę i pomoc. Zwracam się również z prośbą do kogoś z okolic Mławy, Działdowa albo Włocławka o pomoc w zrobieniu logów statycznych i dynamicznych.
Pozdrawiam.
[ AKN 2.5 150 KM] Brak mocy.
Moze napisz cos wiecej o tym braku mocy bo tak to troche wrozenie z fusow.
[ Dodano: 2014-03-23, 18:50 ]
Moze zawor podcisnienia
[ Dodano: 2014-03-23, 18:53 ]
viewtopic.php?t=62190

[ Dodano: 2014-03-23, 18:50 ]
Moze zawor podcisnienia

[ Dodano: 2014-03-23, 18:53 ]
viewtopic.php?t=62190
Dzieki kolego za podpowiedź ale to nie to. Kolektor dolotowy cały i szczelny. Wyczyszczony, założone nowe uszczelki i niestety brak poprawy. Zawór podciśnienia podmieniony i tez brak poprawy więc to nie to. Sprawdziłem już chyba wszystko, wydaje się ok a auto wciąż nie jeździ tak jak powinno. Ręce opadają.