Podlaczenie tempomatu 2.8 AQD
Podlaczenie tempomatu 2.8 AQD
Witam. Przymierzam się do montażu tempomatu w moim aucie. Wiem już że przy elektronicznej przepustnicy potrzebna jest tylko manetka i wiązka. Czy mógłby ktoś opisać gdzie należy się wpiąć wiązką? Lub czy jest różnica przy podłączaniu w 2.8 i 2.5 tdi ? Bo do diesla znalazłem opis ale nie wiem czy podejdzie pod mój silnik. Z góry dzięki i pozdrawiam
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Podlaczenie tempomatu 2.8 AQD
Nie pamiętam jak to było w przypadku 2.5 ale u ciebie będzie tak:Stitch pisze:Witam. Przymierzam się do montażu tempomatu w moim aucie. Wiem już że przy elektronicznej przepustnicy potrzebna jest tylko manetka i wiązka. Czy mógłby ktoś opisać gdzie należy się wpiąć wiązką? Lub czy jest różnica przy podłączaniu w 2.8 i 2.5 tdi ? Bo do diesla znalazłem opis ale nie wiem czy podejdzie pod mój silnik. Z góry dzięki i pozdrawiam
Wiązką wpinasz się w złącza, które są w skrzynce komputera ECU schowanej w przedziale silnia pod plastikową osłoną przykrywająca akumulator, serwo i właśnie ECU.
Dostaniesz się do środa odkręcając 5 wkrętów (z tego co pamiętam)
Wiązkę musisz podłączyć tak:
3 konektor manetki podłączasz do 9 konektora w białym 15styk złączu w skrzynce ECU
2 konektor manetki podłączasz do 8 konektora w białym 15styk złączu w skrzynce ECU
5 konektor manetki podłączasz do 7 konektora w białym 15styk złączu w skrzynce ECU
4 i 7 konektor manetki podłączasz do 10 konektora w białym 15styk złączu w skrzynce ECU
6 konektor manetki podłączasz do +12V po stacyjce - w skrzynce ECU znajdziesz bezpieczniki do których możesz się podłączyć
Aktywacje przeprowadzasz tak samo jak w dieslu
