S6 C5 Avant ANK 340KM 2000r
S6 C5 Avant ANK 340KM 2000r
Witam wszystkich, rozum przegrał i pozbyłem się klekota na rzecz V8
Kupiłem egzemplarz z Legnicy o który wcześniej pytałem w innym dziale.
Wymaga lekkiej kosmetyki na zewnątrz, ale to naprawdę drobne szczegóły (kilka rysek, kilka pęcherzy pod relingiem na dachu).
Silnik pracuje przyzwoicie, chociaż do ideału mu małego kroczku brakuje, no i to spalanie tak jak poprzedni właściciel na łamach forum pisał, trzeba pogrzebać i sprawdzić bo jest jednak ciut za wysokie, nawet jak na 4,2.
Skrzynia pracuje elegancko, nie mogę się przyczepić.
Ogólnie jestem zadowolony
Fotki wrzucę dziś lub jutro, wczoraj założyłem letnie koła ale już było ciemno.
ZNa ktoś ogarniętego pod kątem diagnostyki mechanika z moich okolic?
No i jakiś kumaty gazownik też by się przydał, żeby rzucił okiem czy wszystko gra
[ Dodano: 2014-03-16, 21:19 ]
Pierwsze kilka dni za nami, zdążyłem ją szczerze pokochać
Jest kilka drobiazgów do ogarnięcia w najbliższym czasie. Prawdopodobnie świeczki do wymiany, jakaś rolka zaczyna się odzywać, ale nie wiem jeszcze która no i delikatnie gwiżdże dmuchawa.
Spalanie po pierwszych 200km wg komputera 17l/100km, po zatankowaniu lpg wychodzi 21l/100km. Wg mnie jest ok, było trochę deptania i trochę normalnej jazdy.
Kupiłem egzemplarz z Legnicy o który wcześniej pytałem w innym dziale.
Wymaga lekkiej kosmetyki na zewnątrz, ale to naprawdę drobne szczegóły (kilka rysek, kilka pęcherzy pod relingiem na dachu).
Silnik pracuje przyzwoicie, chociaż do ideału mu małego kroczku brakuje, no i to spalanie tak jak poprzedni właściciel na łamach forum pisał, trzeba pogrzebać i sprawdzić bo jest jednak ciut za wysokie, nawet jak na 4,2.
Skrzynia pracuje elegancko, nie mogę się przyczepić.
Ogólnie jestem zadowolony
Fotki wrzucę dziś lub jutro, wczoraj założyłem letnie koła ale już było ciemno.
ZNa ktoś ogarniętego pod kątem diagnostyki mechanika z moich okolic?
No i jakiś kumaty gazownik też by się przydał, żeby rzucił okiem czy wszystko gra
[ Dodano: 2014-03-16, 21:19 ]
Pierwsze kilka dni za nami, zdążyłem ją szczerze pokochać
Jest kilka drobiazgów do ogarnięcia w najbliższym czasie. Prawdopodobnie świeczki do wymiany, jakaś rolka zaczyna się odzywać, ale nie wiem jeszcze która no i delikatnie gwiżdże dmuchawa.
Spalanie po pierwszych 200km wg komputera 17l/100km, po zatankowaniu lpg wychodzi 21l/100km. Wg mnie jest ok, było trochę deptania i trochę normalnej jazdy.
- Lucky Luke
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 mar 2014, 13:48
- Lokalizacja: Mazowieckie
Nie narzekam ale wizyta u dobrego gazownika będzie konieczna, jest znaczna różnica pomiędzy spalaniem z FISa a faktycznym (5-7 litrów) i czasem czuć trochę gazem w aucie i przy aucie.
Przymierzam się też do świec, na allegro znalazłem jakieś Boscha platynowo-irydowe niby specjalne do lpg, macie jakieś doświadczenia z takowymi?
Przymierzam się też do świec, na allegro znalazłem jakieś Boscha platynowo-irydowe niby specjalne do lpg, macie jakieś doświadczenia z takowymi?
- Lucky Luke
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 17 mar 2014, 13:48
- Lokalizacja: Mazowieckie
Ja w poprzednim moim 2,8 , stosowałem NGK platynowo-irydowe właśnie i w porównaniu ze świecami oryginałami audi nie zachodziły tak nagarem. Ogólnie to polecam.bacaoca pisze:Przymierzam się też do świec, na allegro znalazłem jakieś Boscha platynowo-irydowe niby specjalne do lpg, macie jakieś doświadczenia z takowymi?
Bang Bang Lucky Luke
Pozdrawiam quattro-maniaków
Pozdrawiam quattro-maniaków
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga