[a6 c4] Problem z immobilaizerem?
[a6 c4] Problem z immobilaizerem?
Witam,
mam problem z odpalaniem autka, zdarzylo sie mi to dzis 3 raz w ciagu 8 miesiecy,
niby odpala na pol sek i odrazu gasnie, dlatego sadze ze to immo,
ale ostatnio zapalil po 3 probach, a dzis chyba 10 razy probowalem i dopiero,
wyciagnalem kluczyk i posciskalem go troche( moze transmiter nawala) i teraz odpala normalnie, boje sie tylko zeby kiedys nie padlo mi to calkiem a tak jak dzis 300km od domu a innego kluczyka nie mam przy sobie (jesli to wina transmitera z kluczyka)
pytanie czy da sie to jakos naprawic czy co z tym robic jak sprawdzic?
mam problem z odpalaniem autka, zdarzylo sie mi to dzis 3 raz w ciagu 8 miesiecy,
niby odpala na pol sek i odrazu gasnie, dlatego sadze ze to immo,
ale ostatnio zapalil po 3 probach, a dzis chyba 10 razy probowalem i dopiero,
wyciagnalem kluczyk i posciskalem go troche( moze transmiter nawala) i teraz odpala normalnie, boje sie tylko zeby kiedys nie padlo mi to calkiem a tak jak dzis 300km od domu a innego kluczyka nie mam przy sobie (jesli to wina transmitera z kluczyka)
pytanie czy da sie to jakos naprawic czy co z tym robic jak sprawdzic?
Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 19:34 przez goral81, łącznie zmieniany 2 razy.
1.8T+
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 06 paź 2010, 23:14
- Lokalizacja: opolskie/kęzierzyn-koźle
witam! mam podobny problem z imobilajzerem. moj imobilajzer nie jest w kluczyku tylko musze dotknac go ta specjalna "blaszka" i od czasu do czasu sie jakby zawiesza i nie odpala. wszystko jest niby ok, daje sygnal ze odblokowane, ale nie zapala. dzieje sie tak po dlugiej trasie albo jak mu przycisne tak do 180 km/h, po zgaszeniu nie zapala i musze odczekac jakies 20 minut zeby odpalil. pytalem elektomechanika i powiedzial zeby go zlikwidowac i nie bedzie tego problemu, ale nie jestem przekonany. spotkal sie oze ktos z takim problemem?
do kamyk06 jeśli znasz się trochę elektrycę to możesz wywalić ten imo
wystarczy iść po kablach od czytnika blaszki wtedy dojdziesz do modułu imo następnie połącz te kable które moduł imo elektrycznie rozłącza , a moduł imo możesz wywalić.
ja tak zrobiłem w audi 80 i święty spokój :mrgreen:
[ Dodano: 2010-10-28, 17:39 ]
do goral81 obstawiam na transmiter kup nowy to grosze kosztuje na alledrogo
i jeśli się bawisz vagiem to sobie zaadapyujesz "nowy" kluczyk
wystarczy iść po kablach od czytnika blaszki wtedy dojdziesz do modułu imo następnie połącz te kable które moduł imo elektrycznie rozłącza , a moduł imo możesz wywalić.
ja tak zrobiłem w audi 80 i święty spokój :mrgreen:
[ Dodano: 2010-10-28, 17:39 ]
do goral81 obstawiam na transmiter kup nowy to grosze kosztuje na alledrogo
i jeśli się bawisz vagiem to sobie zaadapyujesz "nowy" kluczyk
- mariusz_wierz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
- Lokalizacja: Suwałki
goral81, na 100% problem leży po stronie immobilisera - miałem to samo w C4. Przeczytaj mój ostatni wpis w temacie: wawa-a6-c5-immobilizer-blokuje-zaplon-vt8340,15.htm - tam jest wszystko opisane krok po kroku jak rozwiązałem ten problem. Po tym zabiegu problem już więcej nie wystąpił.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- mariusz_wierz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 sty 2009, 09:57
- Lokalizacja: Suwałki
kushi, przeczytaj mój post w temacie:
viewtopic.php?t=8340
Na 99% problem rozwiążesz w taki sam bardzo prosty sposób - miałem kiedyś to samo w A6 C4, po tym zabiegu problem już nie powrócił, bynajmniej do czasu aż sprzedałem auto
Pozdrawiam!
viewtopic.php?t=8340
Na 99% problem rozwiążesz w taki sam bardzo prosty sposób - miałem kiedyś to samo w A6 C4, po tym zabiegu problem już nie powrócił, bynajmniej do czasu aż sprzedałem auto
Pozdrawiam!
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Audiczka naprawiona ,
moja rada nie dawajcie uczyc sie na swoich maszynach tzw. "dobrym mechanikom". Ja dalem i zaluje.Nie dosc ze nienaprawil to jeszcze szkody mi narobil w aucie ,na dodatek niepotrzebnie mnie w koszta wciagal .Zabralem od niego i dalem znajomemu elektrykowi ktory odpiol Immobilaizer .Teraz auto pali bez problemu.
moja rada nie dawajcie uczyc sie na swoich maszynach tzw. "dobrym mechanikom". Ja dalem i zaluje.Nie dosc ze nienaprawil to jeszcze szkody mi narobil w aucie ,na dodatek niepotrzebnie mnie w koszta wciagal .Zabralem od niego i dalem znajomemu elektrykowi ktory odpiol Immobilaizer .Teraz auto pali bez problemu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga