Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] rozrusznik na gorącym silniku się blokuje

Elektryka
NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 06 sty 2014, 20:43

kayciorek pisze:
NastyMosquito pisze:
kayciorek pisze:To dosyc czesty problem naszych a6.Dziwne ze na zimnym kreci bez problemu i na cieplym ma dziure.Ja mam tak juz 4 lata i raz na cieplym ma dziure albo miesiac bez dziury.
A w jakim stanie masz wtryski....?
na vagcom wychodza ze sa w normie
nie mam zadnych wibracji ani bialych dymkow z rurek
ten problem mam jakies juz 4 lata i czesto skanuje vagcom parametry wtryskow i wypadaja O.K
A szukałeś przyczyny przerwy przy kręceniu?Też mam zero dymu,zero wzrostu poziomu oleju,VAG w porzo więc może rozrusznik lub podobne cholerstwo fisiuje.....?

Awatar użytkownika
Hipo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 217
Rejestracja: 31 mar 2013, 09:07
Lokalizacja: :)

Post autor: Hipo » 11 sty 2014, 21:01

panowie problem znany i są to 100% wtryskiwacze.. nie szukajcie w innych miejscach, gdyż to szkoda czasu
Pozdrawiam,

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 11 sty 2014, 23:16

Hipo pisze:panowie problem znany i są to 100% wtryskiwacze.. nie szukajcie w innych miejscach, gdyż to szkoda czasu
Jeśli logi są ok,auto nie kopci i nie ma wzrostu poziomu oleju to moim zdaniem warto poszukać gdzie indziej-tak jak wcześniej pisałem-na moich terenach koszt sprawdzenia wtrysków na stole bosch to ponad tysiąc złociszy...A co jeśli przyczyna tkwi gdzie indziej....?

[ Dodano: 2014-02-02, 10:21 ]
KL4K50N pisze:NastyMosquito, Hmm no to dziwne. Ja wtedy przed wymianą aku też miałem te przerwy w rozruchu. Ale właśnie w moim przypadku po wymianie aku problem się rozwiązał i do dziś nie powrócił
Powracam do tematu.
Ostatnio miałem przyjemność pośmigać na boazerii we włoskich alpach-w jedną mańkę 1200 km-trasa zrobiona z niewielkimi przystankami.Po takiej podróży aku musi być doładowany na 1000%.Po wspomnianych kilkuminutowych przerwach w podróży samochód odpalał niemalże bez tej upierdliwej przerwy.Wcześniej przy odpalaniu,podczas owej przerwy w rozruchu , można było zaśpiewać jeden z hitów "Ich troje" i dopiero auto odpaliło:)Napisałem niemalże ,bo dalej mikro dziura jest więc czy dalej można winić aku?(po Twoich postach zwątpiłem w jakość mojego nowego aku,tym bardziej że jeżdżę głownie po mieście więc bateria jest niedoładowana).Cholera mnie strzela bo wkurza mnie to i dodatkowo stresuje,że będzie trzeba wsadzić w furę kilka tys na wtryski.....Może masz jakiś pomysł.....?
Pozdrówencjo :)

Serek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 03 kwie 2013, 19:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Serek » 26 lut 2014, 16:56

Witam wszystkich jakiś czas temu pisałem o objawach i wkońcu sie za to zabrałem pożądnie.
Odstawiłem auto do elektryka który stwierdził na początek że trzeba zlikwidować spadki napięcia ładowania bo była dość duża różnica miedzy przodem a bagażnikiem gdzie jest akumulator zlikwidował spadki i było lepiej ale nadal co jakiś czas na ciepłym silniku blokowało wiec ponownie odstawiłem go by sprawdził rozrusznik i okazało się że jedna ze szczotek była przegrzana oraz delikatne luzy na tulejkach i profilaktycznie został zregenerowany elekrtomagnes.
Po tej operacji auto odpala jak należy i poprawiło sie ładowanie.
Elektryk poinformował mnie że to częsta usterka w tych modelach i w VW (czyli spadki napiecia i rozrusznik)
chip tuning 177 KM 404 Nm

NastyMosquito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 26 lis 2012, 22:53
Imię: Nie pamiętam
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: NastyMosquito » 26 lut 2014, 20:19

Serek-w Tobie wielka nadzieja białych :)
Jednak wyjątek potwierdza regułę.Niekoniecznie trzeba od razu lecieć i wtryski sprawdzać(choć w większości przypadków niestety tak jest,że to właśnie one spędzają sen z powiek).
Pozdro

Awatar użytkownika
zamiarek86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 28 gru 2013, 09:20
Lokalizacja: PL- Skarżysko ; FIN- Jamijarvi

Post autor: zamiarek86 » 05 mar 2014, 07:23

Witam. Także i u mnie występuje od czasu do czasu ta sama anomalia... i po sprawdzeniu prądu między przodem a tyłem jest bardzo wielka różnica. Także i ja sądzę że problem tkwi właśnie w zanikającym prądzie (między aku a silnikiem ginie prawie połowa amper potrzebnych do rozruchu) i być może tak jak w przypadku kolegi może coś na rozruszniku :) Tym właśnie zamierzam się zająć... I jak to się mówi zawsze trzeba szukać od podstaw a nie wydawać 6 tys na wtryski które niczemu nie są winne...
Ford Granada Mk IIb 2.8i V6 Koeln Ghia
Opel Omega 2,5 V6
Audi A4 00' 1,9 TDI
Audi A4 Avant 98' 2,8 V6
Audi A6 Avant 05' 3,0 TDI Quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga