Witka koledzy . Tak macie racje pomylilem sie . Sorka :roll: :oops: . A wiec odnosnie tematu troszke go rozwine i przyblize sytuacje jaka mi sie stala. Kupilem Audi w sierpniu i pojechale niom do Irlandi tu gdzie pracuje. W polsce jak bylem zrobilem ogólny serwis i powymienialem olej filtry itp.Nie wymienialem paska rozrzadu bo mial wymieniony w Niemczech przez orginalny serwis Audi przy 145000km. Teraz ma na liczniku 151000km . censored pytasz czy pekly czy sie wytarly? Wytarly sie tak ze jak jest krzywka walka to sa glebokie dwie rysy i wglebienie w krzywce na jakies 0.5 mm.

a osprzet wspolpracujacy czyli te dzwigienki pekly chyba ze 4ry.Koszt w polsce to 3800zl za komplet. BFC. tutaj gdzie jestem to koszt 1500funtow plus robocizna. Postanowilem poszukac calego silnika i po tygodniu znalazlem taki sam BFC 2.5 TDI z 2006 od A4 Cabrio. :idea: :idea: :idea: .tak sorki A4 A4.Ten silnik ma przejechane 4000mil czyli jakies 10 000km. Podnioslem pokrywy i ujrzalem przyszlosc

zero

zadnych rysek jak ze salonu nowe.W poniedzialek bede go wkladal i opisze jak jest. A tak na marginesie pewnie sie zastanawiacie ile dalem za ten motor?? :lol: 1725funtow . Tak nie myle sie mam rachunek i papiery. 1500 silnik plus ten za.... VAT. 225funt.Dlatego chcialbym sie dowiedziec wasze opinie i porady jak wy byscie zadbali o to by wam sluzyl dlugo...
Dbaj o twoj silnik to twoje SERCE.....
Pozdrawiam kolegow i dzieki za porady
