Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 2.5 TDI C5 BFC] Nowy silnik jak dbać ???

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wiorek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:38
Lokalizacja: Łódź

[A6 2.5 TDI C5 BFC] Nowy silnik jak dbać ???

Post autor: wiorek122 » 21 sty 2009, 22:53

Witam forumowiczow.
Jestem poza granicami kraju i Posypaly mi sie walki rozrzadu i dzwigienki :evil: . Koszt w polsce to 3800zl za komplet. BFC. tutaj gdzie jestem to koszt 1500funtow plus robocizna . postanowilem poszukac calego silnika i po tygodniu znalazlem taki sam BFC 2.5 TDI z 2006 od A6 Cabrio
Ten silnik ma przejechane 4000mil czyli jakies 10 000km.Ten silnik jest jak nowy .Chcialbym sie dowiedziec wasze opinie i porady jak wy byscie zadbali o to by wam sluzyl dlugo...

Dbaj o twoj silnik to twoje SERCE..... ;-)

surowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
Imię: Robert
Rocznik: 2012
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wa-Wa
Kontakt:

Post autor: surowy » 22 sty 2009, 09:24

censored pisze: 2.5TDI z 2006 roku? Może się nie znam ale w tym czasie nie było już takich silników.
W A4 był produkowany do 2006r.


carlos, ten silnik chyba jednak nadal nie jest na łańcuchu..

-Misiek-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 03 sty 2009, 18:42
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Post autor: -Misiek- » 22 sty 2009, 18:06

censored, w dieselku świece wymieniasz jak przestaną podgrzewać a rozrząd w 2.5 jest co 120tys ;-)

odnośnie dbania, książka serwisowa mówi, że co 15 tys olej i filtr oleju, a co 30 wszystkie filtry, ja wymieniam przy każdych 15 filtr paliwa, wydatek rzędu 100zł ale nasze polskie paliwko do najlepszych nie należy, jeśli możesz sobie pozwolić tankuj Shell V-Power Diesel albo BP Ultimate, mniejsze ryzyko, że w paliwie będą jakieś syfy ;-)

Awatar użytkownika
wiorek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wiorek122 » 22 sty 2009, 19:13

Witka koledzy . Tak macie racje pomylilem sie . Sorka :roll: :oops: . A wiec odnosnie tematu troszke go rozwine i przyblize sytuacje jaka mi sie stala. Kupilem Audi w sierpniu i pojechale niom do Irlandi tu gdzie pracuje. W polsce jak bylem zrobilem ogólny serwis i powymienialem olej filtry itp.Nie wymienialem paska rozrzadu bo mial wymieniony w Niemczech przez orginalny serwis Audi przy 145000km. Teraz ma na liczniku 151000km . censored pytasz czy pekly czy sie wytarly? Wytarly sie tak ze jak jest krzywka walka to sa glebokie dwie rysy i wglebienie w krzywce na jakies 0.5 mm. :-/ a osprzet wspolpracujacy czyli te dzwigienki pekly chyba ze 4ry.Koszt w polsce to 3800zl za komplet. BFC. tutaj gdzie jestem to koszt 1500funtow plus robocizna. Postanowilem poszukac calego silnika i po tygodniu znalazlem taki sam BFC 2.5 TDI z 2006 od A4 Cabrio. :idea: :idea: :idea: .tak sorki A4 A4.Ten silnik ma przejechane 4000mil czyli jakies 10 000km. Podnioslem pokrywy i ujrzalem przyszlosc <ok> zero <ok> zadnych rysek jak ze salonu nowe.W poniedzialek bede go wkladal i opisze jak jest. A tak na marginesie pewnie sie zastanawiacie ile dalem za ten motor?? :lol: 1725funtow . Tak nie myle sie mam rachunek i papiery. 1500 silnik plus ten za.... VAT. 225funt.Dlatego chcialbym sie dowiedziec wasze opinie i porady jak wy byscie zadbali o to by wam sluzyl dlugo...

Dbaj o twoj silnik to twoje SERCE..... ;-)

Pozdrawiam kolegow i dzieki za porady ;-) ;-) ;-) ;-)

Awatar użytkownika
wiorek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wiorek122 » 22 sty 2009, 20:52

Jestem z Lodzkiego censored i w Lodz jest Idczak Audi . Po kupnie pojechalem tam i mi go sprawdzali w bazie centralnej w Niemczech i taki jest przebieg nie jakis swindel widocznie mysle ze wlasnie albo niewlasciwy olej byl lany albo poprzedni wlasciciel go nie poil dobrze. Coz stalo sie ale jak masz watpliwosci zrobie zdjecia i to moge ci pokazac ;-) Czytalem o tych silniakch i pamietam ze ktos napisal ze najwieksza wada jest poprzedni wlasciciel.. ;-) O te samochody sie dba a nie katuje az nieraz patrze na jakas niezla furke i jakis guwniaz co tata na niedziele dal katuje silnik :cry: Ale takie sa realia Bede mial teraz nowy i wszystko bedzie pod katrola :mrgreen: poz

marcin.audi.a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 lis 2008, 19:13
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wlkp/nl

Post autor: marcin.audi.a6 » 22 sty 2009, 21:49

dla mnie tez troszke dziwnie obecnie jezdze a6 c5 2.5tdi z 1998r i ma przejechane 410tys km i cyka jak lala dodam tylko ze to auto firmowe ktorym do tego momentu jezdzil tylko jeden kierowca (bo ja jestem drugi)i auto oprucz matowych lamp przednich nie ma zadnych mocno widocznych zuzyc auto wyglada jak by mialo max 150tys km

Awatar użytkownika
wiorek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wiorek122 » 22 sty 2009, 21:56

Jeszcze dzis macie fotki macie to jak w banku poz. ;-)

Awatar użytkownika
wiorek122
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 12 sty 2009, 21:38
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wiorek122 » 23 sty 2009, 00:51

Elementu ktore ulegly uszkodzeniu tak jak pisalem wczesniej .....poz :lol: :mrgreen: ;-)

[ Dodano: 2009-01-23, 00:56 ]
A wiec zdjecia juz sa a wiec mozna ogladac . Ten osad na walkach rozrzadu to dlatego ze pokrywa jest otwarta a i tak nadaja sie na kosz :-/
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja