Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AJL 1.8 180 KM] podcisnienie 0,5

Silniki benzynowe
wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 30 sie 2013, 12:02

no własnie wachlują. i problem jest z gazem. bo to cisnienie według gazownika sie zmienia.on ustala mapy i jest dobrze,chwile pojezdze,zmieni sie cisnienie i gaz juz nie chodzi jak trzeba. wymienilem przewody od podcisnienia te z lewej strony kolektora, natomiast z prawej strony ciezko sie tam dostac pod kolektor zeby drugi koniec tego przewodu zdjąc.i tu mam jeszcze pytanie co tam za rozwiązanie jest bo dopatrzylem sie jakiegos trójnika czy cuś i ten przewód jakims ustrojstwem jest zamocowany do plastikowego elementu. ma ktos jakis schemat poglądowy czy jakos chłopskim zdaniem wytłumaczy mi jak to ugryźć??

kazelnikov
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 28 lut 2011, 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych/Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: kazelnikov » 30 sie 2013, 19:09

Przy gazie w 1,8t masz raz podciśnienie, a raz ciśnienie, więc będzie wariować.
Na bank masz dziurę gdzieś. Pod kolektorem ssącym masz odme/ezektor i kilka zaworków zwrotnych.
W zał. masz fotkę z układem połączeń. ÂŻeby się tam dostać to się ostro nagimnastykujesz, nie ściągając kolektora. Spróbuj zdjąć przepustnicę, będzie dużo łatwiej.

Zerknij też orientacyjnie na poniższy post.
a6-c5-18t-lokalizacja-ezektora-vt14598.htm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1352
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 30 sie 2013, 20:45

kazelnikov pisze:Przy gazie w 1,8t masz raz podciśnienie, a raz ciśnienie, więc będzie wariować.
Na bank masz dziurę gdzieś. Pod kolektorem ssącym masz odme/ezektor i kilka zaworków zwrotnych.
W zał. masz fotkę z układem połączeń. ÂŻeby się tam dostać to się ostro nagimnastykujesz, nie ściągając kolektora. Spróbuj zdjąć przepustnicę, będzie dużo łatwiej.

Zerknij też orientacyjnie na poniższy post.
a6-c5-18t-lokalizacja-ezektora-vt14598.htm
Ja do tego radzę zdemontować zbiornik wyrównawczy jak w temacie z powyższego linku pokazał kolega BartG60 - wystarczy go przemieścić bez odpinania węży - ilość miejsca wzrasta i da się to wykonać bez ściągania kolektora <okok>

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 28 lut 2014, 19:25

powroce do tematu. wymienilem te weżyki, odpowietrzenie (kolanki i ten trojnik). Przy okazji dopiero co wymienilem silnik:) (nie pytajcie:)) , pojechalem do gazownika na regolacje i dalej ten sam problem. obroty wachlują, parametr MAP u gazownika dalej prawie 0.6. gdzie dalej szukac??

mstan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 10 mar 2013, 01:15
Lokalizacja: Konin

Post autor: mstan » 28 lut 2014, 20:52

Witam
Parę lat mimeło od czasu jak miałem autko z silnikiem 1,8T AEB ,ale z tego co pamiętam to podciśnienie w silnikach turbodoładowanych to 0,5 do 0,6
Pamiętam dlatego ze sam zakładałem sobie manometr.
To silniki wolnossące mają 0,3 bara podciśnienia .
Powinienes chyba podjechać do innego gazownika,lub podpowiedz mu ze w programie LPG jest opcja wolnossące i turbodoładowane.

Ps. może ktoś potwierdzi w/w informacje
Pozdrawiam Stanisław

wandzik83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: wandzik83 » 15 wrz 2015, 12:54

powróce do tematu, bo robie kolejne podejscie do falujących obrotów.przypomne ze od kiedy kupilem auto obroty falują. w miedzy czasie wymienilem silnik i turbine i obroty dalej falują.kolejno wymienilem przewody od podcisnienia (dwa cienkie i jeden gruby).i nic.następnie ten trójnik i plastikowe kolanko przy odmie co idzie do bloku silnika.dalej nic.ostatnio przeczyscilem przepustnice i DV, wymieniłem przepływke i n75. i żadnych zmian.faluje na benzynie i gazie.w programie gazownika parametr MAP pokazuje cisnienie 5,8 i według niego to zadużo bo powinno byc 3. ale podpowiedzi są takie że jak jest turbo to tyle moze byc.czy jest jeszcze cos do wymiany?? :) bo chętnie wymienie:):)

[ Dodano: 2015-09-15, 12:54 ]
a jak postrzegacie te preparaty do wynajdywania nieszczelnosci??jak to wogóle wygląda.psika sie na pracującym silniku i jesli jest nieszczelnosc to zasysa ten preparat i obroty sie zwiększają i sprawca znaleziony??czy jak??

Awatar użytkownika
Patryk1981
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Patryk1981 » 16 wrz 2015, 08:05

wandzik83 pisze:
[ Dodano: 2015-09-15, 12:54 ]
a jak postrzegacie te preparaty do wynajdywania nieszczelnosci??jak to wogóle wygląda.psika sie na pracującym silniku i jesli jest nieszczelnosc to zasysa ten preparat i obroty sie zwiększają i sprawca znaleziony??czy jak??
musiał byś mieć dziurę wielkości pięści :) na youtube jest filmik jak koleś ładuje ciśnienie w dolot właśnie przy 1.8t i pokazuje jak szukać nie szczelności .poszukaj w moich postach , Łukasz13 podawał mi linka do tego filmu , jak nie znajdziesz to napisz w temacie ,to poszukam ,teraz nie mam siły bo z nocki wróciłem :(

na szybkiego znalazłem Ci takie coś , ide spać :)
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga