[ AJL 1.8 180 KM] podcisnienie 0,5
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
no własnie wachlują. i problem jest z gazem. bo to cisnienie według gazownika sie zmienia.on ustala mapy i jest dobrze,chwile pojezdze,zmieni sie cisnienie i gaz juz nie chodzi jak trzeba. wymienilem przewody od podcisnienia te z lewej strony kolektora, natomiast z prawej strony ciezko sie tam dostac pod kolektor zeby drugi koniec tego przewodu zdjąc.i tu mam jeszcze pytanie co tam za rozwiązanie jest bo dopatrzylem sie jakiegos trójnika czy cuś i ten przewód jakims ustrojstwem jest zamocowany do plastikowego elementu. ma ktos jakis schemat poglądowy czy jakos chłopskim zdaniem wytłumaczy mi jak to ugryźć??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 28 lut 2011, 11:45
- Lokalizacja: Wałbrzych/Dolnośląskie
- Kontakt:
Przy gazie w 1,8t masz raz podciśnienie, a raz ciśnienie, więc będzie wariować.
Na bank masz dziurę gdzieś. Pod kolektorem ssącym masz odme/ezektor i kilka zaworków zwrotnych.
W zał. masz fotkę z układem połączeń. ÂŻeby się tam dostać to się ostro nagimnastykujesz, nie ściągając kolektora. Spróbuj zdjąć przepustnicę, będzie dużo łatwiej.
Zerknij też orientacyjnie na poniższy post.
a6-c5-18t-lokalizacja-ezektora-vt14598.htm
Na bank masz dziurę gdzieś. Pod kolektorem ssącym masz odme/ezektor i kilka zaworków zwrotnych.
W zał. masz fotkę z układem połączeń. ÂŻeby się tam dostać to się ostro nagimnastykujesz, nie ściągając kolektora. Spróbuj zdjąć przepustnicę, będzie dużo łatwiej.
Zerknij też orientacyjnie na poniższy post.
a6-c5-18t-lokalizacja-ezektora-vt14598.htm
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja do tego radzę zdemontować zbiornik wyrównawczy jak w temacie z powyższego linku pokazał kolega BartG60 - wystarczy go przemieścić bez odpinania węży - ilość miejsca wzrasta i da się to wykonać bez ściągania kolektorakazelnikov pisze:Przy gazie w 1,8t masz raz podciśnienie, a raz ciśnienie, więc będzie wariować.
Na bank masz dziurę gdzieś. Pod kolektorem ssącym masz odme/ezektor i kilka zaworków zwrotnych.
W zał. masz fotkę z układem połączeń. ÂŻeby się tam dostać to się ostro nagimnastykujesz, nie ściągając kolektora. Spróbuj zdjąć przepustnicę, będzie dużo łatwiej.
Zerknij też orientacyjnie na poniższy post.
a6-c5-18t-lokalizacja-ezektora-vt14598.htm
Witam
Parę lat mimeło od czasu jak miałem autko z silnikiem 1,8T AEB ,ale z tego co pamiętam to podciśnienie w silnikach turbodoładowanych to 0,5 do 0,6
Pamiętam dlatego ze sam zakładałem sobie manometr.
To silniki wolnossące mają 0,3 bara podciśnienia .
Powinienes chyba podjechać do innego gazownika,lub podpowiedz mu ze w programie LPG jest opcja wolnossące i turbodoładowane.
Ps. może ktoś potwierdzi w/w informacje
Parę lat mimeło od czasu jak miałem autko z silnikiem 1,8T AEB ,ale z tego co pamiętam to podciśnienie w silnikach turbodoładowanych to 0,5 do 0,6
Pamiętam dlatego ze sam zakładałem sobie manometr.
To silniki wolnossące mają 0,3 bara podciśnienia .
Powinienes chyba podjechać do innego gazownika,lub podpowiedz mu ze w programie LPG jest opcja wolnossące i turbodoładowane.
Ps. może ktoś potwierdzi w/w informacje
Pozdrawiam Stanisław
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
powróce do tematu, bo robie kolejne podejscie do falujących obrotów.przypomne ze od kiedy kupilem auto obroty falują. w miedzy czasie wymienilem silnik i turbine i obroty dalej falują.kolejno wymienilem przewody od podcisnienia (dwa cienkie i jeden gruby).i nic.następnie ten trójnik i plastikowe kolanko przy odmie co idzie do bloku silnika.dalej nic.ostatnio przeczyscilem przepustnice i DV, wymieniłem przepływke i n75. i żadnych zmian.faluje na benzynie i gazie.w programie gazownika parametr MAP pokazuje cisnienie 5,8 i według niego to zadużo bo powinno byc 3. ale podpowiedzi są takie że jak jest turbo to tyle moze byc.czy jest jeszcze cos do wymiany?? bo chętnie wymienie:):)
[ Dodano: 2015-09-15, 12:54 ]
a jak postrzegacie te preparaty do wynajdywania nieszczelnosci??jak to wogóle wygląda.psika sie na pracującym silniku i jesli jest nieszczelnosc to zasysa ten preparat i obroty sie zwiększają i sprawca znaleziony??czy jak??
[ Dodano: 2015-09-15, 12:54 ]
a jak postrzegacie te preparaty do wynajdywania nieszczelnosci??jak to wogóle wygląda.psika sie na pracującym silniku i jesli jest nieszczelnosc to zasysa ten preparat i obroty sie zwiększają i sprawca znaleziony??czy jak??
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
musiał byś mieć dziurę wielkości pięści na youtube jest filmik jak koleś ładuje ciśnienie w dolot właśnie przy 1.8t i pokazuje jak szukać nie szczelności .poszukaj w moich postach , Łukasz13 podawał mi linka do tego filmu , jak nie znajdziesz to napisz w temacie ,to poszukam ,teraz nie mam siły bo z nocki wróciłemwandzik83 pisze:
[ Dodano: 2015-09-15, 12:54 ]
a jak postrzegacie te preparaty do wynajdywania nieszczelnosci??jak to wogóle wygląda.psika sie na pracującym silniku i jesli jest nieszczelnosc to zasysa ten preparat i obroty sie zwiększają i sprawca znaleziony??czy jak??
na szybkiego znalazłem Ci takie coś , ide spać
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga