A6 3,2 fsi WAU - gaz
A6 3,2 fsi WAU - gaz
Witam kolegów,
Wiem że to trochę zbrodnia ale,
czy któryś z was zagazował ten silnik
a jeśli tak, to gdzie i z jakim skutkiem ?
Wdzięczny będę za info
Nie chodzi mi o dyskusję i dywagacje na ten temat, tylko o opinie konkretnego użytkowmika.
Sporo jeżdżę dlatego na długie trasy 1000km i więcej gaz jest rozwiązaniem.
Z moich informacji podobno tylko Prins robi instalację do tego auta
Stag nie ma, rozmawiałem dzisiaj z AC i to samo jest z Vialle
Wiem że to trochę zbrodnia ale,
czy któryś z was zagazował ten silnik
a jeśli tak, to gdzie i z jakim skutkiem ?
Wdzięczny będę za info
Nie chodzi mi o dyskusję i dywagacje na ten temat, tylko o opinie konkretnego użytkowmika.
Sporo jeżdżę dlatego na długie trasy 1000km i więcej gaz jest rozwiązaniem.
Z moich informacji podobno tylko Prins robi instalację do tego auta
Stag nie ma, rozmawiałem dzisiaj z AC i to samo jest z Vialle
Witam
Widzę, że nikt się nie wypowie wiec ja zajmę głos co prawda nie posiadam 3.2 fsi tylko 4.2 nie fsi Kolego z tymi silnikami jest spory problem żeby je dobrze z naciskiem na dobrze zagazować, ponieważ paliwo w twoim samochodzie jest wtryskiwane bezpośrednio a wtryski są chłodzone paliwem wiec mimo ze będziesz miał instalację gazową to i tak będziesz częściowo jeździł na paliwie dlatego ja nie wybrałem fsi pozdro
Widzę, że nikt się nie wypowie wiec ja zajmę głos co prawda nie posiadam 3.2 fsi tylko 4.2 nie fsi Kolego z tymi silnikami jest spory problem żeby je dobrze z naciskiem na dobrze zagazować, ponieważ paliwo w twoim samochodzie jest wtryskiwane bezpośrednio a wtryski są chłodzone paliwem wiec mimo ze będziesz miał instalację gazową to i tak będziesz częściowo jeździł na paliwie dlatego ja nie wybrałem fsi pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 05 maja 2008, 20:00
- Lokalizacja: Wrocław/dolnośląskie
Są już dostępne instalację do silników z bezpośrednim wtryskiem, które podają paliwo przez wtryskiwacze benzynowe bezpośrednio do komory spalania, dostarcza je ICOM JTG. Samochód może cały czas pracować na gazie od momentu uruchomienia. Niestety mankamentem są horrendalne koszty, dzwoniłem do firmy, która ma autoryzację producenta instalacji i koszt montażu instalacji to 12.500,00 zł. Dla zainteresowanych poniżej link do strony http://www.holenderskielpg.com.pl/icom-jtg-hp,38.html.
Z ICOM JTG też na razie lipa bo do 3,2 nie mająAdam84 pisze:Są już dostępne instalację do silników z bezpośrednim wtryskiem, które podają paliwo przez wtryskiwacze benzynowe bezpośrednio do komory spalania, dostarcza je ICOM JTG. Samochód może cały czas pracować na gazie od momentu uruchomienia. Niestety mankamentem są horrendalne koszty, dzwoniłem do firmy, która ma autoryzację producenta instalacji i koszt montażu instalacji to 12.500,00 zł. Dla zainteresowanych poniżej link do strony http://www.holenderskielpg.com.pl/icom-jtg-hp,38.html.
Jedyna instalacja wtrysku gazu to PRINS VSI-Di 6 cylindrów do
silnika z bezpośrednim wtryskiem benzyny, montowana przez ABART z Wrocławia
w przyszłym tygodniu jestem umówiony na instalację.
Jak będzie po wszystkim dam znać jak działa.
Koszt 7 tyś
Pierwsze wrażeniaplatinium pisze:Za ok dwa miesiące będzie stag400dpi do auk.
[ Dodano: 2013-09-05, 17:10 ]
Co do prinsa to słyszałem różne opinię odnośnie tych instalacji
Instalacja założona profesjonalnie, umówiony byłem na 8 rano i następnego dnia,
tak jak zapowiedzieli o 14 autko było gotowe. Droga powrotna 235 km gaz do pełna,
po powrocie dolałem 23 litry gazu, czyli 10l/100 no i trochę benzyny ale nie wiem ile.
Jeśli wziąć wskazania producenta instalacji PRINS 0d 5 do 15% to max 3,45l, czyli
235 km przejechałem za 54 pln gaz + 19,5 benz = 73,5 pln i taki wynik
w pełni satysfakcjonuje
Spadek mocy niezauważalny, odpala z benzyny i po kilku minutach na zimnym jeszcze silniku
przełącza na gaz, z resztą przy 255 KM trudno zauważyć spadek mocy.
"Zatwardziałym" benzynowcom serdecznie polecam, frajda ta sama a koszt mniejszy,
no i w dowolnym momencie można przełączyć na benzynę.
firmę ABART z Wrocławia serdecznie polecam. Poturlam się trochę po mieście to napiszę jak się w tych warunkach sprawdza.
Kolego i jak się sprawuje instalacja? Jak ze spalaniem? Jeśli to nie tajemnica to ile Cię wyniósł koszt instalacji gazu? Pozdrawiamskynet13 pisze:Pierwsze wrażeniaplatinium pisze:Za ok dwa miesiące będzie stag400dpi do auk.
[ Dodano: 2013-09-05, 17:10 ]
Co do prinsa to słyszałem różne opinię odnośnie tych instalacji
Instalacja założona profesjonalnie, umówiony byłem na 8 rano i następnego dnia,
tak jak zapowiedzieli o 14 autko było gotowe. Droga powrotna 235 km gaz do pełna,
po powrocie dolałem 23 litry gazu, czyli 10l/100 no i trochę benzyny ale nie wiem ile.
Jeśli wziąć wskazania producenta instalacji PRINS 0d 5 do 15% to max 3,45l, czyli
235 km przejechałem za 54 pln gaz + 19,5 benz = 73,5 pln i taki wynik
w pełni satysfakcjonuje
Spadek mocy niezauważalny, odpala z benzyny i po kilku minutach na zimnym jeszcze silniku
przełącza na gaz, z resztą przy 255 KM trudno zauważyć spadek mocy.
"Zatwardziałym" benzynowcom serdecznie polecam, frajda ta sama a koszt mniejszy,
no i w dowolnym momencie można przełączyć na benzynę.
firmę ABART z Wrocławia serdecznie polecam. Poturlam się trochę po mieście to napiszę jak się w tych warunkach sprawdza.
Witam w NOWYM ROKU
Trochę mnie tu nie było, ale w tym temacie gaz do 3,2 FSI serdecznie polecam
Zrobiłem ostatnio sporą trasę ÂŁódź - Rzym - ÂŁódź około 3900 km benzynę lałem tylko w Polsce, później już tylko gaz.
U nas nazwa to LPG w Austrii i Itali nazywa się to dokładnie odwrotnie GPL
Problem z tankowaniem gazu jest w Austrii - trzeba zjezdzać z trasy i szukać w miejscowościach przy trasie, gaz maja niektóre stacje BP i Shell
Cena gazu 0,9 -0,95 EUR
Cena benzyny 1,7 EUR
We Włoszech stacje na autostradach maja gaz no cóż Włosi są chyba jednak bardziej oszczędni
Jechałem 140 km/h czasem szybciej - jak nie groziło to mandatem za prędkość bo się kompletnie nie opłaca
Obciążenie 3 dorosłe osoby plus bagaże
Zużycie gazu 430 l = 1625 pln i benzyny 70 l 400 pln czyli razem 2025 pln plus oczywiście winiety i autostrady we Włoszech
A z powyższego wynika że koszt przejazdu 100 km to 52 pln czyli 20 pln taniej na 100 km co daje oszczędność na taka trasę 780 pln
W związku z tym koszt instalacji faktycznie zamortyzuje się po przejechaniu 37 tyś km - od czasu montażu /wrzesień 2013/ zrobiłem 15 tyś wiec jeszcze tylko 20 tyś i jestem na zero.
Decyzja należy do Was
Trochę mnie tu nie było, ale w tym temacie gaz do 3,2 FSI serdecznie polecam
Zrobiłem ostatnio sporą trasę ÂŁódź - Rzym - ÂŁódź około 3900 km benzynę lałem tylko w Polsce, później już tylko gaz.
U nas nazwa to LPG w Austrii i Itali nazywa się to dokładnie odwrotnie GPL
Problem z tankowaniem gazu jest w Austrii - trzeba zjezdzać z trasy i szukać w miejscowościach przy trasie, gaz maja niektóre stacje BP i Shell
Cena gazu 0,9 -0,95 EUR
Cena benzyny 1,7 EUR
We Włoszech stacje na autostradach maja gaz no cóż Włosi są chyba jednak bardziej oszczędni
Jechałem 140 km/h czasem szybciej - jak nie groziło to mandatem za prędkość bo się kompletnie nie opłaca
Obciążenie 3 dorosłe osoby plus bagaże
Zużycie gazu 430 l = 1625 pln i benzyny 70 l 400 pln czyli razem 2025 pln plus oczywiście winiety i autostrady we Włoszech
A z powyższego wynika że koszt przejazdu 100 km to 52 pln czyli 20 pln taniej na 100 km co daje oszczędność na taka trasę 780 pln
W związku z tym koszt instalacji faktycznie zamortyzuje się po przejechaniu 37 tyś km - od czasu montażu /wrzesień 2013/ zrobiłem 15 tyś wiec jeszcze tylko 20 tyś i jestem na zero.
Decyzja należy do Was
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 16 cze 2008, 23:15
- Lokalizacja: tarnow
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga