Pneumatyczne zawieszenie kilka pytań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 sty 2014, 14:51
- Lokalizacja: Szczecin
Pneumatyczne zawieszenie kilka pytań
Witam!
Jestem na etapie poszukiwania A6C6 i zastanawiam się czy szukać takiej z pneumatyką czy sobie odpuścić. Interesuje mnie czy w trybie komfort będzie super wygodnie na naszych drogach w miastach... i czy ustawienie dynamic nadaje się do sportowej jazdy po autostradach? Nigdy nie jeździłem na takim zawieszeniu wiec nie wiem jak ono się sprawuje. Mam kilka pytań odnośnie takiego zawieszenia:
1. czy w trybie komfort jest wygodniej niż w normalnym zawieszeniu w c6 ?
2. czy tryb dynamic utwardza zawieszenie czy tylko obniża ?
Jestem na etapie poszukiwania A6C6 i zastanawiam się czy szukać takiej z pneumatyką czy sobie odpuścić. Interesuje mnie czy w trybie komfort będzie super wygodnie na naszych drogach w miastach... i czy ustawienie dynamic nadaje się do sportowej jazdy po autostradach? Nigdy nie jeździłem na takim zawieszeniu wiec nie wiem jak ono się sprawuje. Mam kilka pytań odnośnie takiego zawieszenia:
1. czy w trybie komfort jest wygodniej niż w normalnym zawieszeniu w c6 ?
2. czy tryb dynamic utwardza zawieszenie czy tylko obniża ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego znam opinie że jest wygodniej i lepiej, ale zawieszenie "normalne" jest wystarczające.
Dla mnie byłoby szkoda wydawać w same amortyzatory ok 8 tysięcy + wahacze czyli wymiana zawieszenia ok. 12-14 tysięcy. Do tego kompresor i inne podzespoły.
Ja jak szukałem auta dla siebie to unikałem tego zawieszenia jak ognia
Dla mnie byłoby szkoda wydawać w same amortyzatory ok 8 tysięcy + wahacze czyli wymiana zawieszenia ok. 12-14 tysięcy. Do tego kompresor i inne podzespoły.
Ja jak szukałem auta dla siebie to unikałem tego zawieszenia jak ognia

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 sty 2014, 14:51
- Lokalizacja: Szczecin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Podałem Ci ceny allegrowe za używki i regenerowanych, popatrz sobie na allegro.
Mi się odwidziało po cenach części, wiadomo ja Cię stać to bierz komfort na pewno będzie większy, ale czy warty nadkładania ew. później takiej kasy?
Jak by nie patrzeć to zaraz wyjdzie wymiana zawieszenia 1/4 ceny rynkowej auta
Mi się odwidziało po cenach części, wiadomo ja Cię stać to bierz komfort na pewno będzie większy, ale czy warty nadkładania ew. później takiej kasy?
Jak by nie patrzeć to zaraz wyjdzie wymiana zawieszenia 1/4 ceny rynkowej auta

krisczarny85, Pneumatyka w Audi to bardzo dobre zawieszenie i warte uwagi przy zakupie , nie można tylko twierdzić że jest ono bardziej awaryjne od zwykłego , owszem jest droższe w ewentualnych naprawach ale w mojej ocenie jest trwałe i komfortowe nawet w wersji "Sport" . 

AUDI - Przewaga dzięki technice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 06 sty 2014, 14:51
- Lokalizacja: Szczecin
W każdym używanym 10 latku jest jakiś haczyk... -czy to wtryski, -czy aluminiowe zawieszenie... itd. Wydatek może i jest, ale nie psuje się takie zawieszenie co miesiąc. Uważam, że jeśli jest możliwość skorzystania z większego komfortu w aucie to czemu nie. Jazda samochodem ma też sprawiać przyjemność.
krisczarny85, Zgadzam się z tobą że w każdym używanym aucie jest coś do naprawy , co do zawieszenia pneumatycznego to z mojej strony powiem że od 2 lat użytkuje A8 z pneumatyką w wersji sport i nic nie wymieniałem żadnych problemów .
Więc takie opinie że od razu musisz wymieniać amortyzatory czy kompresor to czyste bzdury .
Więc takie opinie że od razu musisz wymieniać amortyzatory czy kompresor to czyste bzdury .
AUDI - Przewaga dzięki technice
Jestem tego samego zdania, i ja skorzystalem z faktu pneumatyki bo u nas w kraju ludzie boja sie pneumatyki.Jaceny pisze:krisczarny85, Zgadzam się z tobą że w każdym używanym aucie jest coś do naprawy , co do zawieszenia pneumatycznego to z mojej strony powiem że od 2 lat użytkuje A8 z pneumatyką w wersji sport i nic nie wymieniałem żadnych problemów .
Więc takie opinie że od razu musisz wymieniać amortyzatory czy kompresor to czyste bzdury .
Na allegro sa oferty regeneracji skoku amortyzatora amora pneumatycznego 850 zł sztuka na przód, poduchy niezniszczalne!, regenerowany kompresor rowniez 500zł a jest tylko jeden w mercach starych bywaly 4 sztuki z tego co sie orietuje

nie ma bólu moi zdaniem.
Jezeli auto tylko do aso bedziemy wstawiac to nie oszukujmy sie bedziemy bankrutami.
GLUPIA wymiana fitrów i olejów 3.0 tdi 1500zł sorry normalnie wyniesie to 400zł
wymiana rorzadu 6-7 tys
dobry mechanior ogarnie to za 2 tys
Racja! Mam touarega na pneumatyce ,użytkowanie super,nie wyobrażam sobie suva bez tego bejeru.Należę do klubu Touarega i chłopaki są b.zadowoleni z pneumatyki bo jest praktycznie bezawaryjna,jedynie co czasami puszczają zaworki na miechu,który nówka w ASO kosztuje 300zł..Zresztą spróbuj sprzedać tura bez pneumatyki.wszyscy chcą to mieć.
A6C7 3.0 TDI 272 S-line(było )
A8d3 4.2
A8d3 4.2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Saint germain sur Morin
Ja rowniez jestem posiadaczem auta z pneumatyka(A8) i mialem okazje wymieniac amory z przodu(tylko dlatego ze powinno sie wymieniac parami a padl tylko lewy) kupilem po regeneracji z roczna gwarancja.Jezdze juz drugi rok i jest OK.Placilem 2000 pln za sztuke.Przy oddaniu starego cena wynosi 1400 pln.Tragedii nie ma
.Za to komfort 

