Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AFB 2.5 TDI A6 C5 1997r] Problem z odpaleniem

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

[AFB 2.5 TDI A6 C5 1997r] Problem z odpaleniem

Post autor: nikestylex7 » 21 lut 2014, 20:48

Witam. Mam problem z odpaleniem auta. Auto stało całą zimę w garażu. Teraz odpaliła bez problemu lecz zakopciła garaż tak jakby palił się ten samochód ciemny dym. Pojechałem się przejechać wszystko było ok. Zatankowałem i jak wracałem do domu to straciła moc. Max 2tyś (30km/h) obrotów na wolnych wkręcała się normalnie. Następnego dnia nie mogłem jej odpalić. Myślałem że zaciągnęła syf i zapchał się filtr paliwa więc go wymieniłem (w starym filtrze jak wylewałem ropę to było tak jakby woda coś w tym stylu). Wstawiłem nowy odpowietrzyłem tak jak na forum jest pokazana fotorelacja ale auto dalej nie odpala zero oznak. Myślałem że to sterownik pompy zawiozłem sprawdzili powiedzieli że jest ok. Gdy odkręciłem przewód od wtrysku i kręciłem silnikiem to nie zauważam tam żadnego ciśnienia tylko ropa kapie bardzo bardzo słabo na 4 sekundy kręcenia może 2 krople...

[ Dodano: 2014-02-21, 20:07 ]
Co myślicie może rozrząd się przestawił ?

[ Dodano: 2014-02-21, 20:48 ]
Dodam dla wyjasnienia pompe podlaczylem na krotko czyli ropa z karnistra otpowietrzylem ja i z przzewodu na wtrysku pojawily sie babelki i kilka kropel ropy

andreas-81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 29 sty 2012, 20:56
Lokalizacja: Zamość

Post autor: andreas-81 » 21 lut 2014, 22:38

było na forum odpowietrzanie pompy vp44 poszukaj najprawdopodobniej zapowietrzona pompa

nikestylex7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 71
Rejestracja: 08 cze 2013, 13:35
Lokalizacja: Stargard Szczecinski

Post autor: nikestylex7 » 22 lut 2014, 16:48

Kurde dobra ostatni raz z tym powalcze myslalem ze odpowietrzylem nie dosc ze na krotko rope jej dalem otpowietrzylem ja i dupa ok ide jeszcze raz powalczyc

[ Dodano: 2014-02-22, 16:09 ]
Po przekreceniu kluczyka w pompie powinien cyknac zawor ? Bo na krotko cyka a po przekreceniu kluczykiem nie. Moze cos z immo?

[ Dodano: 2014-02-22, 16:48 ]
po tym jak sprawdzałem auto vagiem i nie bło błędów ponownie podłączyłem auto i pokazało błąd 00539 czujnik temperatury paliwa G81 Jak to ogarnąć?

Awatar użytkownika
once5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 18 paź 2013, 15:00
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: once5 » 20 mar 2014, 12:25

co do odpowietrzania polecam ten tekst, może akurat się przyda :) : http://www.nowe-hamulce.pl/artykuly/odp ... cowego,14/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja