Jaki gaz do 2.7 biturbo Quattro
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Jeśli przełącza się na benzynę, znaczy, że podpiera się benzyną, bo nigdy nie będzie pracował na dwóch paliwach jednocześnie. Temperatura spalin w dużej mierze zależy od nasycenia mieszanki, uboga mieszanka=wysoka temperatura spalin, większego wpływu na suszary nie ma, za to na zawory jak najbardziej.
Ale skoro tak sam chciałeś, żaden problem ustawić to w sterowniku LPG.
Ale skoro tak sam chciałeś, żaden problem ustawić to w sterowniku LPG.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12b ... e9014.html Auto do najnowszych już nie należy. Trzeba je trochę oszczędzać:)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f77 ... e319a.html
[ Dodano: 2013-12-10, 12:55 ]
Metyoo - co sądzisz o montażu lpg ? Zdjęcia z telefonu wieczorem więc i jakość nie najlepsza.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f77 ... e319a.html
[ Dodano: 2013-12-10, 12:55 ]
Metyoo - co sądzisz o montażu lpg ? Zdjęcia z telefonu wieczorem więc i jakość nie najlepsza.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2014, 13:33 przez szydera, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
podepnę się do tematu. wynik przełączania się z gazu na benzynę nie tkwi w złej mapie tylko niedokompletowanej instalacji. ja jeżdżę na BRC już trzy lata w tym modelu w poprzednim jeździłem 5 również na BRC i tylko serwisowałem. wynik przełączania się z gazu wynika ze zbyt małej mocy przerobowej parownika. jak mawiał mój gazownik do 200KM montuje się parownik na 300KM jak ma się 300KM to montuje się dwa parownik po 200KM. problem tkwi w przerobie gazu w momencie wciśnięcia pedału gazu do podłogi. wiem co mówię bo ziomal miał bliźniaka z mniejszym parownikiem.
Wymoderowałem post. Następnym razem zapraszam do Działu "Polecam / Odradzam" (szalony)
Wymoderowałem post. Następnym razem zapraszam do Działu "Polecam / Odradzam" (szalony)
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez stacho79, łącznie zmieniany 2 razy.
A mi Pan Nowtoczyński odmówił pomocy. Stwierdził że tylko on by musiał to auto robić a żę tam nie ma miejsca na reduktory to po ostatniej takiej instalacji już się za te auta nie bierze bo ma bardzo dużo pracy i w tym czasie mógłby zrobić 3 auta inne, prostsze... Tak że chyba zostaje mi szukać dobrego gazownika w okolicach Warszawy na nowo
- M_a_N_i_e_K
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 sty 2014, 17:43
- Lokalizacja: Warszawa
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2596
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- M_a_N_i_e_K
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 sty 2014, 17:43
- Lokalizacja: Warszawa
Instalacja KME
Reduktor: KME GOLD TURBO (do 326KM)
Komputer sterujący: KME NEXT-6 PRO
Zbiornik: TOR TZE 3072 (55L- wchodzi 42-45L)
Typ czujnika ciśnienia: PS-CC5D
Listwa wtryskowa: ALEX
Łączny koszt założenia: 3400zł.
Chłopaki bardzo się starali zakładając instalacje, aby nie było zbyt dużo widać gołym okiem.
Dodam że wlew miał być tam gdzie i paliwa, ale nie chcieli się tego podejmować co i dla mnie lepiej. W końcu korek wlewu mam od spodu zderzaka, podczas jazdy czy postoju niewidoczny, dopiero gdy się przyklęknie
Jeśli chodzi o spalanie, według moich wyliczeń a głównie jeżdżę po mieście robiąc odcinku np po 20km.-40km 17-18L przy normalnej jeździe. Nie odmawiam sobie depnąć, czy pojechać 180km/h itd.
Zrobiłem na razie na instalacji 2000km, i mam nadzieje że posłuży mi na sporo więcej.
Reduktor: KME GOLD TURBO (do 326KM)
Komputer sterujący: KME NEXT-6 PRO
Zbiornik: TOR TZE 3072 (55L- wchodzi 42-45L)
Typ czujnika ciśnienia: PS-CC5D
Listwa wtryskowa: ALEX
Łączny koszt założenia: 3400zł.
Chłopaki bardzo się starali zakładając instalacje, aby nie było zbyt dużo widać gołym okiem.
Dodam że wlew miał być tam gdzie i paliwa, ale nie chcieli się tego podejmować co i dla mnie lepiej. W końcu korek wlewu mam od spodu zderzaka, podczas jazdy czy postoju niewidoczny, dopiero gdy się przyklęknie
Jeśli chodzi o spalanie, według moich wyliczeń a głównie jeżdżę po mieście robiąc odcinku np po 20km.-40km 17-18L przy normalnej jeździe. Nie odmawiam sobie depnąć, czy pojechać 180km/h itd.
Zrobiłem na razie na instalacji 2000km, i mam nadzieje że posłuży mi na sporo więcej.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- M_a_N_i_e_K
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 10 sty 2014, 17:43
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga