Witam.
Auto strasznie długo mi się nagrzewało (jak już osiągnęło 90st. to trzymało), więc postanowiłem wymienić termostat.
Założyłem nowy firmy Gates i okazało się, że jest jeszcze gorzej. Grzało się długo, temperatura wzrastała, spadała itd. W trasie nie dochodziła do 90st. W mieście przy spokojnej jeździe było 90st., ale zaraz spadała.
Pojechałem zareklamować termostat i zamówiłem Wahlera.
Założyłem drugi termostat i dalej jest ten sam problem. W trasie nie chce dojść do 90st., a w mieście jak dojdzie to i tak spada.
Nie podłączałem jeszcze vaga, ale nie podejrzewam, aby było coś z czujnikiem, bo na tym pierwszym termostacie wszystko było dobrze (tylko długo się grzał, ale on był otwarty).
Co jeszcze może uszkodzone, że nadal jest nie tak?
Wisko zatrzymuję ręką.
[AEB 1.8 150 KM] Problem z utrzymaniem temperatury 90st.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Sprawdziłem czujnik temperatury. Po 30km jazdy wskazanie w liczniku 72st. w silniku 62st.
Zamówiłem nowy i jutro będę zakładał.
Zastanawia mnie fakt czy na obydwóch parach czujnika powinna być taka sama rezystancja. Sprawdziłbym go szybko w sklepie.
Ten czujnik, który mam założony użytkuję od 3 miesięcy, więc dziwię się, że padł (oryginał).
Zamówiłem nowy i jutro będę zakładał.
Zastanawia mnie fakt czy na obydwóch parach czujnika powinna być taka sama rezystancja. Sprawdziłbym go szybko w sklepie.
Ten czujnik, który mam założony użytkuję od 3 miesięcy, więc dziwię się, że padł (oryginał).
Kolego a wiskoza? po odpaleniu na zimnym silniku odczekaj minutę i sprawdź powinna obracać się wolniej niż obroty silnika ( dla desperatów można czymś zblokować wiatrak bez większych problemów powinien się zatrzymać lub jeśli wiskoza jest popsuta posypią się wióry z wiatraka
) ale moim zdanie lepiej to zaobserwować na "oko" widać to bez problemu.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Przeczytaj ostatnie zdanie mojego pierwszego posta.Dexter pisze:Kolego a wiskoza? po odpaleniu na zimnym silniku odczekaj minutę i sprawdź powinna obracać się wolniej niż obroty silnika ( dla desperatów można czymś zblokować wiatrak bez większych problemów powinien się zatrzymać lub jeśli wiskoza jest popsuta posypią się wióry z wiatraka) ale moim zdanie lepiej to zaobserwować na "oko" widać to bez problemu.