Podepnij VCDS'a i sprawdź ciągłość pętli światłowodowej. Czyli Applications/Data Bus Diagnostic (opcja Standard a następnie z tłumieniem 3dB)... Takie zachowanie MMI może wskazywać na przerwę w światłowodzie.murzynek30 pisze:Witam szanownych kolegow w moim przypadku wyswietlacz MMI wlacza sie na 3-4 sekundy nastepnie wszyatko znika niedziala nic radio tel navi czy to moze byc tez ten modul .Pozdro i czekam na porady jakies gdzie szukac przyczyny
[a6 c6 2,7TDI Multitronic sedan] MMI przerywa
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Re: mmi niezalacza sie
Witam.
Wymieniłem sam akumulator i po wymianie, w CD jest PAUSE i przekreślony głośnik w radiu to samo. MUTE z tego co wiem włącza się krótkim przyciśnięciem pokrętła głośności (nie działa). Co prawda jest to Q7, ale MMi to samo. Jakieś pomysły?
[ Dodano: 2013-07-02, 18:53 ]
No to dorobiłem cipce uszy... Zacząłem bawić się "zielonym" MENU i na wyświetlaczu mam komunikat:
BOOTLOADER Version 2.4
MMI (H43) application update
search download CD
sprawdza wszystkie płytki w zmieniarce i szuka z oprogramowaniem.
Ten komunikat nie wyłącza się nawet po zamknięciu samochodu
!
Co robić ?!!!
Problem rozwiązany. Zainstalowane oprogramowanie MMI + spolszczenie i wszystko wróciło do normy.
Nie warto się bawić ustawieniami w zielony menu
Wymieniłem sam akumulator i po wymianie, w CD jest PAUSE i przekreślony głośnik w radiu to samo. MUTE z tego co wiem włącza się krótkim przyciśnięciem pokrętła głośności (nie działa). Co prawda jest to Q7, ale MMi to samo. Jakieś pomysły?
[ Dodano: 2013-07-02, 18:53 ]
No to dorobiłem cipce uszy... Zacząłem bawić się "zielonym" MENU i na wyświetlaczu mam komunikat:
BOOTLOADER Version 2.4
MMI (H43) application update
search download CD
sprawdza wszystkie płytki w zmieniarce i szuka z oprogramowaniem.
Ten komunikat nie wyłącza się nawet po zamknięciu samochodu

Co robić ?!!!
Problem rozwiązany. Zainstalowane oprogramowanie MMI + spolszczenie i wszystko wróciło do normy.
Nie warto się bawić ustawieniami w zielony menu

Mam VCDSa i słabo go znam, ale jak ktoś potrzebuje, służę pomocą :P
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
ELSA i ETKA 7.0 też się znajdzie.
Koledzy, wlaśnie jestem po wyjęciu moduły BT spod podłogi. Udało mi się teżzmostkowaćświatłowód.
Brakuje mi w poprzednich informacjach typu "wziąłem gwóźdź i taśmę klejącą" konkretu dottyczącego małego drobiazgu.
Otóż NIE TRZEBA kupowaćpętli światłowodowej, bowiem wtyczka ze światłowodami DA SIĘŁATWO ROZEBRAĆ i mostek można zrobićza friko.
1. Wtyczka ze światłowodami składa sięz dwóch części: zewnętrznej i wewnętrznej. We wtyczce zewn są takie małe klipsy, które można ścisnąć i wyjąć z niej wtyczkęwewnętrzną
2. Wtyczka wewn ma w środku niebieski element, który należy wycisnąć małym śrobokrętem - nie zgubić
3. Wtedy jeszcze po bokach są malutkie "zatrzaski" które można malutkim śrobokrętem delikatnie odchylić i wyjąć końcówkęświatłowodu.
4. Zaznaczyćwarto jakąś taśmączy czymś, żeby wiedzieć która końcówka jest IN a która OUT. U mnie na IN jest fabryczna etykietka z jakimiśparametrami.
5. Uzyskane w ten sposób końcówki należy wetknąć końcami do siebie w 0,5 cm długości wężyk lub wyżej wspomnianąkońcówkę wkładu długopisu. Ja posłużyłem sięodcinkiem izolacji termokurczliwej. Chodzi o to, aby obie końcówki światłowodów połączyćze sobąprosto, w jednej osi.
6. Całośćwarto usztywnić, coby obie końcówki światłowodu były w jednej osi - tutaj możliwości jest wiele zależnie od wyobraźni i dostępnych zasobów. Można użyćnp. uprzednio wskazanego gwoździa i taśmy klejącej. Ja użyłem odcinka izolacji termokurczliwej o większej średnicy, którą wcześniej nasadziłem na jeden ze światłowodów.
7. Włączasz zapłon i cieszysz siędziałającym MMI. Jedyna widoczna różnica, to komunikat w opcji TEL, że "Telephone Not Installed". Wcześniej i tak nie działał, więc lacha.
Tak naprawionym tymczasowo autem jeździmy aż do momentu pozyskania nowego tydzież naprawionego modułu BT
Brakuje mi w poprzednich informacjach typu "wziąłem gwóźdź i taśmę klejącą" konkretu dottyczącego małego drobiazgu.
Otóż NIE TRZEBA kupowaćpętli światłowodowej, bowiem wtyczka ze światłowodami DA SIĘŁATWO ROZEBRAĆ i mostek można zrobićza friko.
1. Wtyczka ze światłowodami składa sięz dwóch części: zewnętrznej i wewnętrznej. We wtyczce zewn są takie małe klipsy, które można ścisnąć i wyjąć z niej wtyczkęwewnętrzną
2. Wtyczka wewn ma w środku niebieski element, który należy wycisnąć małym śrobokrętem - nie zgubić
3. Wtedy jeszcze po bokach są malutkie "zatrzaski" które można malutkim śrobokrętem delikatnie odchylić i wyjąć końcówkęświatłowodu.
4. Zaznaczyćwarto jakąś taśmączy czymś, żeby wiedzieć która końcówka jest IN a która OUT. U mnie na IN jest fabryczna etykietka z jakimiśparametrami.
5. Uzyskane w ten sposób końcówki należy wetknąć końcami do siebie w 0,5 cm długości wężyk lub wyżej wspomnianąkońcówkę wkładu długopisu. Ja posłużyłem sięodcinkiem izolacji termokurczliwej. Chodzi o to, aby obie końcówki światłowodów połączyćze sobąprosto, w jednej osi.
6. Całośćwarto usztywnić, coby obie końcówki światłowodu były w jednej osi - tutaj możliwości jest wiele zależnie od wyobraźni i dostępnych zasobów. Można użyćnp. uprzednio wskazanego gwoździa i taśmy klejącej. Ja użyłem odcinka izolacji termokurczliwej o większej średnicy, którą wcześniej nasadziłem na jeden ze światłowodów.
7. Włączasz zapłon i cieszysz siędziałającym MMI. Jedyna widoczna różnica, to komunikat w opcji TEL, że "Telephone Not Installed". Wcześniej i tak nie działał, więc lacha.
Tak naprawionym tymczasowo autem jeździmy aż do momentu pozyskania nowego tydzież naprawionego modułu BT

Panowie bardzo pomogliście bo u mnie od paru dni też mmi całe lagowało i zanikał dźwięk. Wytargałem moduł BT zgodnie z instrukcjami i zmostkowałem kabelki od światłowodów, właśnie takim sposobem jak kazaliście czyli 2 cm wkładu długopisu żelowego i wszystko wróciło do normy, dźwięk już nie pauzuje
Tak to u mnie wyglądało, oczywiscie wszystko na koniec zaizolowałem taśmą i schowałem pod podłogę do skrzynki. Moduł leży w szafie może kiedyś naprawie. W MMI pokazuje tylko brak telefonu i tyle.
![Obrazek]()
Dodam że i tak nie używałem nigdy telefonu w aucie a koszt nowego modułu w niemieckim ASO to około 500eu na Allegro w PL 700 zł wieć straszny wydatek na bzdurę jak dla mnie z której i tak nie korzystałem.

Tak to u mnie wyglądało, oczywiscie wszystko na koniec zaizolowałem taśmą i schowałem pod podłogę do skrzynki. Moduł leży w szafie może kiedyś naprawie. W MMI pokazuje tylko brak telefonu i tyle.
Dodam że i tak nie używałem nigdy telefonu w aucie a koszt nowego modułu w niemieckim ASO to około 500eu na Allegro w PL 700 zł wieć straszny wydatek na bzdurę jak dla mnie z której i tak nie korzystałem.