Witam kolegów. Mam taki problem.
1.Otóż od jakiegoś czasu zauważyłem, że gdzieś mam wyciek płynu chłodniczego.
Wczoraj wymieniałem oleje i filtry. PO zdjęciu osłony zauważyłem mniej więcej miejsce wycieku. Płyn wycieka gdzieś spod osłony paska. Co tam może cieknąć?
2.Druga sprawa to taka, że EGR mam umazany w oleju.... Wycieka z uszczelnień ...
Ogólnie całe otoczenie EGR-u nosi ślady olejowe skończywszy na bloku.
Wiem, że zaraz po okresie gwarancyjnym zauważyłem puszczanie oleju przez turbo.
Wyjmować EGR, czyscić i składać?
3.A co do turbawki to ktoś się orientuje jaki jest koszt regeneracji?
W sumie trochę to dziwne że w aucie salonowym dzieją się takie rzeczy.
Pomijam spaloną lampę stopu....
Dzięki za podpowiedzi
2.0 TDI EGR oraz uciekający płyn chł.
aquater,aquater pisze:PO zdjęciu osłony zauważyłem mniej więcej miejsce wycieku. Płyn wycieka gdzieś spod osłony paska. Co tam może cieknąć?
Ale jakiej oslony paska? jezeli rozrzadu ,to wydaje mi sie ze moze to byc cos z pompa wody.
Mozesz wyczyscic i zabserwowac czy nastopila poprawa. Ale raczej nikle szanse.aquater pisze:2.Druga sprawa to taka, że EGR mam umazany w oleju.... Wycieka z uszczelnień ...
Ogólnie całe otoczenie EGR-u nosi ślady olejowe skończywszy na bloku.
W granicach 1200 zl.aquater pisze:3.A co do turbawki to ktoś się orientuje jaki jest koszt regeneracji?
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
brawo, brawo AUDI -PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE ROBIENIA KLIENTÓW W CH.....A, ten temat po raz kolejny udawania jak bardzo poprawione jest 2.0 tdi CR w SPAM do PD, problemy z turbo i egr jak były tak są, a same wtryskiwacze to już legenda jak pompa zaciera cały system wtrysku CR, poprawili tylko smarowanie ale dopiero od 2010 roku bo te polifty z 2009 dalej maja wadliwą pape oleju.
Natomiast wnowych 3.0 tdi wadliwy rozrząd zastąpiono wyciekami oleju
Natomiast wnowych 3.0 tdi wadliwy rozrząd zastąpiono wyciekami oleju
Czyli w tym aucie można normalnie wywalić DPF oraz EGR?
Co do EGR-a to są jakieś kity?
Odnośnie turbawki- regenerować, jeśli tak to gdzie najlepiej, czy nie warto się w to bawić?
No i najważniejsze.... jak odróżnić wersję CR od PD i o co dokłądnie chodzi z pompą zacierającą wtryski? Jak tego ewentualnie uniknąć?
Bo jak rozumiem sporo osób to przerabiało....
Co do EGR-a to są jakieś kity?
Odnośnie turbawki- regenerować, jeśli tak to gdzie najlepiej, czy nie warto się w to bawić?
No i najważniejsze.... jak odróżnić wersję CR od PD i o co dokłądnie chodzi z pompą zacierającą wtryski? Jak tego ewentualnie uniknąć?
Bo jak rozumiem sporo osób to przerabiało....
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga