Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.0 TDI EGR oraz uciekający płyn chł.

Silniki wysokoprężne
aquater
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:11
Lokalizacja: Siedlce

2.0 TDI EGR oraz uciekający płyn chł.

Post autor: aquater » 13 lut 2014, 16:38

Witam kolegów. Mam taki problem.
1.Otóż od jakiegoś czasu zauważyłem, że gdzieś mam wyciek płynu chłodniczego.
Wczoraj wymieniałem oleje i filtry. PO zdjęciu osłony zauważyłem mniej więcej miejsce wycieku. Płyn wycieka gdzieś spod osłony paska. Co tam może cieknąć?

2.Druga sprawa to taka, że EGR mam umazany w oleju.... Wycieka z uszczelnień ...
Ogólnie całe otoczenie EGR-u nosi ślady olejowe skończywszy na bloku.
Wiem, że zaraz po okresie gwarancyjnym zauważyłem puszczanie oleju przez turbo.
Wyjmować EGR, czyscić i składać?


3.A co do turbawki to ktoś się orientuje jaki jest koszt regeneracji?

W sumie trochę to dziwne że w aucie salonowym dzieją się takie rzeczy.
Pomijam spaloną lampę stopu....

Dzięki za podpowiedzi

Mahrid
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 10 lut 2012, 17:30
Lokalizacja: Frankfurt

Post autor: Mahrid » 14 lut 2014, 14:21

aquater pisze:PO zdjęciu osłony zauważyłem mniej więcej miejsce wycieku. Płyn wycieka gdzieś spod osłony paska. Co tam może cieknąć?
aquater,
Ale jakiej oslony paska? jezeli rozrzadu ,to wydaje mi sie ze moze to byc cos z pompa wody.
aquater pisze:2.Druga sprawa to taka, że EGR mam umazany w oleju.... Wycieka z uszczelnień ...
Ogólnie całe otoczenie EGR-u nosi ślady olejowe skończywszy na bloku.
Mozesz wyczyscic i zabserwowac czy nastopila poprawa. Ale raczej nikle szanse.
aquater pisze:3.A co do turbawki to ktoś się orientuje jaki jest koszt regeneracji?
W granicach 1200 zl.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 14 lut 2014, 16:12

wywal Dpf, EGR , zmień turbo , zrób program i popros tunera o wyłączenie programowo EGR i DPF-a

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 14 lut 2014, 16:44

brawo, brawo AUDI -PRZEWAGA DZIĘKI TECHNICE ROBIENIA KLIENTÓW W CH.....A, ten temat po raz kolejny udawania jak bardzo poprawione jest 2.0 tdi CR w SPAM do PD, problemy z turbo i egr jak były tak są, a same wtryskiwacze to już legenda jak pompa zaciera cały system wtrysku CR, poprawili tylko smarowanie ale dopiero od 2010 roku bo te polifty z 2009 dalej maja wadliwą pape oleju.
Natomiast wnowych 3.0 tdi wadliwy rozrząd zastąpiono wyciekami oleju <zalamka> <brawo> <brawo> <brawo>

aquater
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:11
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: aquater » 17 lut 2014, 11:39

Czyli w tym aucie można normalnie wywalić DPF oraz EGR?
Co do EGR-a to są jakieś kity?
Odnośnie turbawki- regenerować, jeśli tak to gdzie najlepiej, czy nie warto się w to bawić?

No i najważniejsze.... jak odróżnić wersję CR od PD i o co dokłądnie chodzi z pompą zacierającą wtryski? Jak tego ewentualnie uniknąć?
Bo jak rozumiem sporo osób to przerabiało....

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 17 lut 2014, 15:18

aquater pisze:No i najważniejsze.... jak odróżnić wersję CR od PD
Kolego, na przykład po kodzie silnika (znajdziesz go na wlepce w książce serwisowej bądź we wnęce koła zapasowego). Czteroliterowe np. CAHA to CR czyli common rail a trzyliterowe np. BRE to PD czyli pompo wtryski.

aquater
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:11
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: aquater » 17 lut 2014, 17:12

no mam na common railu... czyli CR

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 17 lut 2014, 18:15

tak można normalnie wywalić EGR i DPF

aquater
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:11
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: aquater » 17 lut 2014, 19:53

ok rozumiem..... są jakieś kity do wywalenia egr-a ? czy się samemu kombinuje?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga