Witajcie.
Pojechałem dziś na sprawdzenie zbieżności i okazało się ze wszystkie cztery koła były rozstrojone.
Po zrobieniu geometrii dostałem takie o to wyniki,Geometria
Serwis twierdzi,że nie jest w stanie lepiej tyłu ustawić bo się nie da i że jest teraz lepiej niż było.
Nie wiem co o tym sądzić.
Czy mam szukać innego serwisu czy tak można jeździć i opony będą się równomiernie zużywać i czy napęd nie dostanie po tyłku?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2014-01-03, 22:22 ]
Nie daje mi to spokoju, sprawdziłem w książce i mam zawieszenie 1BV a geometrie ustawili mi dla 1BE.
Czy tak może być czy mam jechać i składać reklamację aby ustawili mi na 1BV?
Zaglądałem im do komputera ale niestety nie widziałem opcji 1BV.
Geometria 1BE vs 1BV A6 C6 Q S-line
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 18 lip 2012, 23:41
- Lokalizacja: Kraków/Peterborough
Czesc
Mam ten sam problem....mam gwint KN i powiem Ci że po ustawieniu geometrii nie ma możliwości ustawienia kątów są one po 2 stopnie na strone i po przejechaniu 5000 km tnie mi opony od wewnętrznej strony....nie da sie już wjechać w taki przedział aby koła były w przedziale normy czyli 1,20....próbowałem w dwóch warsztatach ustawić zbieżnośc i otwory w kołysce nie pozwalaja na ustwienie kąta z racji iż sa krótsze amory i spręzyny koło pochyla się górą w stronę karoserii i widać to gołym okiem jeszcze dodatkowo mam dystanse na osi przedniej i felgi LM style...8,5 cala przód ma ktoś jakiś pomysł jak to dobrze ustawić
?? Pozdrawiam
Mam ten sam problem....mam gwint KN i powiem Ci że po ustawieniu geometrii nie ma możliwości ustawienia kątów są one po 2 stopnie na strone i po przejechaniu 5000 km tnie mi opony od wewnętrznej strony....nie da sie już wjechać w taki przedział aby koła były w przedziale normy czyli 1,20....próbowałem w dwóch warsztatach ustawić zbieżnośc i otwory w kołysce nie pozwalaja na ustwienie kąta z racji iż sa krótsze amory i spręzyny koło pochyla się górą w stronę karoserii i widać to gołym okiem jeszcze dodatkowo mam dystanse na osi przedniej i felgi LM style...8,5 cala przód ma ktoś jakiś pomysł jak to dobrze ustawić

Witam, kolego "Maksiu" ja mam podobny przypadek - lecz w drugą stronę. Mam zawieszenie 1BE a ustawienia zrobione na 1BV. Z tego co udało mi się wyczytać z Elsy to różnica po między 1BE a 1BV to na pewno kąt pochylenia koła przedniego oraz różnica w zbieżności. Tył ma te same parametry. Ja u siebie wymienię łożyska z przodu (bo już są na wykończeniu) i jadę na poprawkę (w końcu jeśli producent podaje parametry dla danego kodu zawieszenia to powinno się do nich stosować).