[A6 C5] Falowanie obrotów 2.4
[A6 C5] Falowanie obrotów 2.4
Witam
Panowie świece zmienione przewody ngk,cewka ngk, eżetor nowy, odmy czyste bez żadnego szlamu, podciśnienie sprawdzone a obroty falują tak z 720 do 680 raz na 10 sekund
Co może być przyczyną ? Dzieje się to na lpg jak i na Pb
Pozdrawiam
Panowie świece zmienione przewody ngk,cewka ngk, eżetor nowy, odmy czyste bez żadnego szlamu, podciśnienie sprawdzone a obroty falują tak z 720 do 680 raz na 10 sekund
Co może być przyczyną ? Dzieje się to na lpg jak i na Pb
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 paź 2013, 17:54
- Lokalizacja: Reda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 paź 2013, 17:54
- Lokalizacja: Reda
Podepnij Vaga i zobacz czy pojawiają się jakieś błędy. Może coś z przepływomierzem
Trudno coś powiedzieć bo może być wiele rzeczy z tym związanych ale do póki nie sprawdzisz błędów to takie szukanie na ślepo 
A po drugie to po to są programy lpg aby oszukiwać niektóre podzespoły silnika dla pracy na gazie więc sprawdzanie sond przez programy Lpg to nie najlepsze rozwiązanie. Chociaż na programie Staga 300 pokazywało mi nieprawidłową pracę sondy 1 to i tak sprawdzałem podczas pracy na paliwie w Polskim Vag-u 4.9


A po drugie to po to są programy lpg aby oszukiwać niektóre podzespoły silnika dla pracy na gazie więc sprawdzanie sond przez programy Lpg to nie najlepsze rozwiązanie. Chociaż na programie Staga 300 pokazywało mi nieprawidłową pracę sondy 1 to i tak sprawdzałem podczas pracy na paliwie w Polskim Vag-u 4.9
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 13 paź 2013, 17:54
- Lokalizacja: Reda
Sondy w VAGu, to grupa bodajże 6
lub coś w tej okolicy
lambda z tego co ja pamiętam (nie wiem czy w 4,2 też) jest w grupach od 006 do 010. W którejś z tych grup będziesz miał wartości napięcia (V) - powinny się dość szybko zmieniać w zakresie 0,1 do 0,9 V (odpalony silnik, obroty biegu jałowego) - jeśli tak jest - sondy są ok. Objawy awarii to brak zmian napięcia (stoi na jednej wartości), wolne zmiany lub zmiany w innym niż podany wyżej zakres - np. tylko od 0,6 do 0,9

lambda z tego co ja pamiętam (nie wiem czy w 4,2 też) jest w grupach od 006 do 010. W którejś z tych grup będziesz miał wartości napięcia (V) - powinny się dość szybko zmieniać w zakresie 0,1 do 0,9 V (odpalony silnik, obroty biegu jałowego) - jeśli tak jest - sondy są ok. Objawy awarii to brak zmian napięcia (stoi na jednej wartości), wolne zmiany lub zmiany w innym niż podany wyżej zakres - np. tylko od 0,6 do 0,9

- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
mam bardzo podobnie, wg mnie wyglada to jak wypadanie zapłonu, z tym, że ja muszę jeszcze wymienić swiece, bo tego nie zrobiłem...
ponaddto gaz mam słabo zamontowany i on powoduje, że rozjeżdżają się mapy.
w przyszłym tygodniu będę ogarniał podłączenie LPG oraz wymienie świece i mam nadzieje, że te falowanie w końcu ustanie
ponaddto gaz mam słabo zamontowany i on powoduje, że rozjeżdżają się mapy.
w przyszłym tygodniu będę ogarniał podłączenie LPG oraz wymienie świece i mam nadzieje, że te falowanie w końcu ustanie