Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5] AVF Lekko poruszany co sadzicie ( wykres )

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

[A6 C5] AVF Lekko poruszany co sadzicie ( wykres )

Post autor: Robentos » 10 lut 2014, 16:14

AVF Lekko poruszany co sadzicie o tej modyfikacji bo ja to jestem początkujący prosiłbym o wasze opinie czy chłopaki to w miarę zrobili
Obrazek

z góry dziękuje za odpowiedzi

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 10 lut 2014, 21:34

Dobrze nie dobrze, auto było sprawdzne (logowane) przed chipem? dla mnie to wygląda jakby turbo przeładowywało po wstaniu turbiny czyli jakby nie było do końca dobrze.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Robentos » 10 lut 2014, 21:40

było sprawdzone i wszystko było w normie

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 10 lut 2014, 23:41

_Robert_ no i jak ci sięjeździ teraz samochodem. Duża różnica w przyspieszeniu? Pytam bo sam mam AVF i noszę się z zamiarem chipowania.

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 11 lut 2014, 09:35

Co do wykresu mocy nie mogę się czepnąć o tyle do wykresu momentu tak. Masz duży przyrost w dolnej partii obrotów a potem robi się lipa. Czyli mapa w mojej ocenie na strzał spod świateł. Nie lepiej rosnący moment do odciny ?

Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Robentos » 11 lut 2014, 10:41

Adriano007 pisze:_Robert_ no i jak ci sięjeździ teraz samochodem. Duża różnica w przyspieszeniu? Pytam bo sam mam AVF i noszę się z zamiarem chipowania.
czesc powiem tak zrywa sie teraz pieknie i jest znaczna różnica warte było zainwestowanie kilku € . dodam ze koledzy sa najtańsi na rynku małopolskim , i bardzo porządku robił mi mapy pod moje widzimisię w sumie 6 map :]
krejzy pisze:Co do wykresu mocy nie mogę się czepnąć o tyle do wykresu momentu tak. Masz duży przyrost w dolnej partii obrotów a potem robi się lipa. Czyli mapa w mojej ocenie na strzał spod świateł. Nie lepiej rosnący moment do odciny ?
Właśnie można powiedzieć ze tak chciałem robił mi 6 mapek bo była strasznie zamulona od dołu i zdeka mnie to denerwowało teraz na chwile tak sie powożę a w późniejszym czasie bedzie i tak większa modyfikacja tylko muszę teraz pesos na zbierać

Awatar użytkownika
krejzy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 27 lip 2013, 21:56
Lokalizacja: Płock

Post autor: krejzy » 11 lut 2014, 12:38

To nie mam uwag, jeśli tak chciałeś to gitara, wiele radości z jazdy życzę <okok>

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 11 lut 2014, 18:09

Ewidentnie chciałeś mieć dużo NM to je masz, sęk w tym że te 380 NM masz dostępne przez bardzo krótką rozpiętość obrotową, odczujesz większy strzał przez pół sekundy przyśpieszania a dwumas ze sprzęgłem dostaną po d*pie że tak powiem. Coś jest chyba z turbo nie tak bo na seryjnym przebiegu momentu również maksymalny moment jest w przedziale od 2100-2200 obrotów. Im bardziej moment płasko przebiega tym przyśpieszenie jest płynniejsze, podzespoły tak nie są obciążone. Natomiast gdy przy 2 tys masz ok 300 NM a przy 2200 380 NM to masz uczucie złudnego gwałtownego przyśpieszenia. Jak dla mnie to moment zbyt gwałtownie rośnie żeby potem zaraz w dół polecieć... Chociaż żeby ten duży moment był dostępny w przedziale 2200-3000 tys obrotów to by pięknie przyśpieszał.
Dziwi mnie że tuner nie zobaczył że turbo tak późno wstaje, przy ok 1800 obrotów powinien mieć chociaż z 280 NM a nie 200 jak u Ciebie...

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 11 lut 2014, 18:24

Kolega zadowolony więc nie ma sensu tego ciągnąc.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
Robentos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 09 gru 2013, 18:22
Lokalizacja: małopolska

Post autor: Robentos » 13 lut 2014, 13:41

Czesc

chłopaki troche obcieli tamta mape bo faktycznie dwu mas obrywał a teraz tak zrobili.

Znów z prośbą do was o opinie sie zwracam .

z góry dziekuje za odp.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl