z góry dziękuje za odpowiedzi
[A6 C5] AVF Lekko poruszany co sadzicie ( wykres )
- Adriano007
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 591
- Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
- Imię: Adrian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Spytkowice
- Kontakt:
czesc powiem tak zrywa sie teraz pieknie i jest znaczna różnica warte było zainwestowanie kilku € . dodam ze koledzy sa najtańsi na rynku małopolskim , i bardzo porządku robił mi mapy pod moje widzimisię w sumie 6 mapAdriano007 pisze:_Robert_ no i jak ci sięjeździ teraz samochodem. Duża różnica w przyspieszeniu? Pytam bo sam mam AVF i noszę się z zamiarem chipowania.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Właśnie można powiedzieć ze tak chciałem robił mi 6 mapek bo była strasznie zamulona od dołu i zdeka mnie to denerwowało teraz na chwile tak sie powożę a w późniejszym czasie bedzie i tak większa modyfikacja tylko muszę teraz pesos na zbieraćkrejzy pisze:Co do wykresu mocy nie mogę się czepnąć o tyle do wykresu momentu tak. Masz duży przyrost w dolnej partii obrotów a potem robi się lipa. Czyli mapa w mojej ocenie na strzał spod świateł. Nie lepiej rosnący moment do odciny ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Ewidentnie chciałeś mieć dużo NM to je masz, sęk w tym że te 380 NM masz dostępne przez bardzo krótką rozpiętość obrotową, odczujesz większy strzał przez pół sekundy przyśpieszania a dwumas ze sprzęgłem dostaną po d*pie że tak powiem. Coś jest chyba z turbo nie tak bo na seryjnym przebiegu momentu również maksymalny moment jest w przedziale od 2100-2200 obrotów. Im bardziej moment płasko przebiega tym przyśpieszenie jest płynniejsze, podzespoły tak nie są obciążone. Natomiast gdy przy 2 tys masz ok 300 NM a przy 2200 380 NM to masz uczucie złudnego gwałtownego przyśpieszenia. Jak dla mnie to moment zbyt gwałtownie rośnie żeby potem zaraz w dół polecieć... Chociaż żeby ten duży moment był dostępny w przedziale 2200-3000 tys obrotów to by pięknie przyśpieszał.
Dziwi mnie że tuner nie zobaczył że turbo tak późno wstaje, przy ok 1800 obrotów powinien mieć chociaż z 280 NM a nie 200 jak u Ciebie...
Dziwi mnie że tuner nie zobaczył że turbo tak późno wstaje, przy ok 1800 obrotów powinien mieć chociaż z 280 NM a nie 200 jak u Ciebie...