Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] Remont silnika

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kysy86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2013, 11:40
Lokalizacja: Żarów

[ AFN 1.9 110 KM] Remont silnika

Post autor: kysy86 » 08 lut 2014, 09:22

Witam chciał bym się dowiedzieć koszt i spisu części do swojej Lali a6 C5 1.9tdi 110km chodzi o to że kłania mi się remont, bierze olej. Gwiazda ma swoje latka ale mam do niej sentyment równie dobrze mógł bym oddać na szrot i kupić coś innego ale nie postąpię tak z nią.
:)
Czyli potrzebuje info jakie Części będą mi potrzebne i ich przybliżona cena tylko nie takie z najniżej półki ani najwyższej tylko chodzi aby były dobre i tanie.

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 08 lut 2014, 09:55

sprawdz turbo na poczatek i separator oleju najczesciej w diesach to tendy ciagnie olej wiec moze byc nie porzbny remont silnika. a ile ci spala tego oleju

kysy86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2013, 11:40
Lokalizacja: Żarów

Post autor: kysy86 » 08 lut 2014, 10:05

Powiem zrobiłem błąd że posłuchałem "Fachowego mechanika" i przy stanie około 230 tys wlałem syntetyk ;/ zamiast mineralnego lub pól syntetyku trudno mój błąd. A jeśli chodzi o remont to się kłania ponieważ podczas odpalenia na zimnym silniku kopci na siwo a nie czarno czyli nie spala do końca tego oleju. Ale sprawdzę tak jak doradzasz :)

Aha bym zapomniał od wymiany zrobiłem 13 tys. fakt powinienem zmienić już olej i dolałem 3 litry no dokładniej wyjdzie 3,2 litra to w ciul za dużo ;/ szukałem informacji i znalazłem że silniki z turbina mogą wziąć od wymiany do wymiany do 1 litra to w normie przy przekroczeniu 200 tys.

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 08 lut 2014, 16:00

a nie lepiej wymienić silnik niż go remontować?

bajabaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2010, 16:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: bajabaj » 08 lut 2014, 17:45

A wiadomo co trafi? Pewnie że taniej kupić używkę na podmiankę tylko żeby jakaś pewna się trafiła.

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 08 lut 2014, 18:47

sprawdz turbo i separator oleju czy tam ci nie wciaga. kolega ma a4 z takim i mu od wymiany do wymiany wciaga koło pół litra oleju ale u niego to mu kapie z misi oluje tzn po prostu ma wyciek olej a nie spalanie jego . to sa silniki niedo zajechania wiec ciezk mi uwierzyc ze musisz remont zrobic on ma ze 400 tys km zrobione i dalej ok a ja mam a6 c4 2.5 tdi 5 cylindrow 140 km z 500 tys spokojnie zrobione i ani kropl oleju nie wciaga. obydwaj jezdzimy na oleju 10 w 40 GM i uwazam ze jest bardzo dobry. a ty nie wlewaj do siebie czasem nic innego niz pół syntetyk. czasem nie wlewaj mineranego . 10w 40 bedzie idealn do ciebie

kysy86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 22 lip 2013, 11:40
Lokalizacja: Żarów

Post autor: kysy86 » 08 lut 2014, 21:33

ok posprawdzam i dam znać :)

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 08 lut 2014, 21:54

jak bys sie brał za remont to jak zdejmiesz głowicę i nie będzie progów na tulejach to dołu bym nie ruszał.dymienie na niebiesko przy odpaleniu to objaw nieszczelności głowicy lub turbo i na tym bym się skupił.regeneracja turbo ok 600-800zł z gwarancją,regeneracja głowicy kompleksowa na nowych gratach ok 1200-1500zł,rozrząd 300zł,uszczelki wszystkie ok 250zł,sprawdzenie i regulacja wtrysków 250zł,sprawdzenie pompy 150zł,ewentualna jej regeneracja ok 600zł.i chyba w zasadzie to wszystko.ceny raczej z górnej półki

choc na początek zmienił bym sam olej na conajmniej 10w40

derbyking1988
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
Lokalizacja: Łódź

Post autor: derbyking1988 » 09 lut 2014, 09:29

1200-1500 zł za robote głowicy? ja znam goscia co koło 700 zł zrobi taka głowice po znajomosci i to dobrze ja zrobi

[ Dodano: 2014-02-09, 09:29 ]
a ty kolego sprawdz to turbo na poczatek zdjmij weza wychodzacego z turbiny wtrzyj turbo dokładnie szmata w srodku z oleju odpal niech pochodzi pogazuj troche ale jak bedzie rozgrzany i zobacz czy na wyjsciu z turbo sie olej pojawia jak tak to juz szmelc i regeneracja

dawid018
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: dawid018 » 09 lut 2014, 09:44

1200-1500 zł za robote głowicy
tak myśle ze tyle to kosztuje jak ktoś chce mieć głowice porządnie sprawdzoną z nowymi zaworami,prowadnicami,uszczelnieniami+uszczelka.oczywiście jest to górna granica.za 700-800zł też robią.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga