[ AFN 1.9 110 KM] Remont silnika
[ AFN 1.9 110 KM] Remont silnika
Witam chciał bym się dowiedzieć koszt i spisu części do swojej Lali a6 C5 1.9tdi 110km chodzi o to że kłania mi się remont, bierze olej. Gwiazda ma swoje latka ale mam do niej sentyment równie dobrze mógł bym oddać na szrot i kupić coś innego ale nie postąpię tak z nią.
Czyli potrzebuje info jakie Części będą mi potrzebne i ich przybliżona cena tylko nie takie z najniżej półki ani najwyższej tylko chodzi aby były dobre i tanie.
Czyli potrzebuje info jakie Części będą mi potrzebne i ich przybliżona cena tylko nie takie z najniżej półki ani najwyższej tylko chodzi aby były dobre i tanie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
Powiem zrobiłem błąd że posłuchałem "Fachowego mechanika" i przy stanie około 230 tys wlałem syntetyk zamiast mineralnego lub pól syntetyku trudno mój błąd. A jeśli chodzi o remont to się kłania ponieważ podczas odpalenia na zimnym silniku kopci na siwo a nie czarno czyli nie spala do końca tego oleju. Ale sprawdzę tak jak doradzasz
Aha bym zapomniał od wymiany zrobiłem 13 tys. fakt powinienem zmienić już olej i dolałem 3 litry no dokładniej wyjdzie 3,2 litra to w ciul za dużo szukałem informacji i znalazłem że silniki z turbina mogą wziąć od wymiany do wymiany do 1 litra to w normie przy przekroczeniu 200 tys.
Aha bym zapomniał od wymiany zrobiłem 13 tys. fakt powinienem zmienić już olej i dolałem 3 litry no dokładniej wyjdzie 3,2 litra to w ciul za dużo szukałem informacji i znalazłem że silniki z turbina mogą wziąć od wymiany do wymiany do 1 litra to w normie przy przekroczeniu 200 tys.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
sprawdz turbo i separator oleju czy tam ci nie wciaga. kolega ma a4 z takim i mu od wymiany do wymiany wciaga koło pół litra oleju ale u niego to mu kapie z misi oluje tzn po prostu ma wyciek olej a nie spalanie jego . to sa silniki niedo zajechania wiec ciezk mi uwierzyc ze musisz remont zrobic on ma ze 400 tys km zrobione i dalej ok a ja mam a6 c4 2.5 tdi 5 cylindrow 140 km z 500 tys spokojnie zrobione i ani kropl oleju nie wciaga. obydwaj jezdzimy na oleju 10 w 40 GM i uwazam ze jest bardzo dobry. a ty nie wlewaj do siebie czasem nic innego niz pół syntetyk. czasem nie wlewaj mineranego . 10w 40 bedzie idealn do ciebie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
jak bys sie brał za remont to jak zdejmiesz głowicę i nie będzie progów na tulejach to dołu bym nie ruszał.dymienie na niebiesko przy odpaleniu to objaw nieszczelności głowicy lub turbo i na tym bym się skupił.regeneracja turbo ok 600-800zł z gwarancją,regeneracja głowicy kompleksowa na nowych gratach ok 1200-1500zł,rozrząd 300zł,uszczelki wszystkie ok 250zł,sprawdzenie i regulacja wtrysków 250zł,sprawdzenie pompy 150zł,ewentualna jej regeneracja ok 600zł.i chyba w zasadzie to wszystko.ceny raczej z górnej półki
choc na początek zmienił bym sam olej na conajmniej 10w40
choc na początek zmienił bym sam olej na conajmniej 10w40
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 26 sty 2014, 15:01
- Lokalizacja: Łódź
1200-1500 zł za robote głowicy? ja znam goscia co koło 700 zł zrobi taka głowice po znajomosci i to dobrze ja zrobi
[ Dodano: 2014-02-09, 09:29 ]
a ty kolego sprawdz to turbo na poczatek zdjmij weza wychodzacego z turbiny wtrzyj turbo dokładnie szmata w srodku z oleju odpal niech pochodzi pogazuj troche ale jak bedzie rozgrzany i zobacz czy na wyjsciu z turbo sie olej pojawia jak tak to juz szmelc i regeneracja
[ Dodano: 2014-02-09, 09:29 ]
a ty kolego sprawdz to turbo na poczatek zdjmij weza wychodzacego z turbiny wtrzyj turbo dokładnie szmata w srodku z oleju odpal niech pochodzi pogazuj troche ale jak bedzie rozgrzany i zobacz czy na wyjsciu z turbo sie olej pojawia jak tak to juz szmelc i regeneracja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga