witam. Mam pytanie do forumowiczów czy macie jakies materialy na temat skrzyn biegów 4HP-18 CDS bo kupiłem audika z taka skrzynia i nie wiem od czego zaczac,czyli jaki olej lac jak go wymienic statycznie lub dynamicznie(jak to zrobic i na czym to polega) bo automaty to nie moja specjalnosc i nie wiem czy moge ja traktowac jak tiptronic.
I czy olej MOBIL1 ATF 220 lub ATF320 nadaje sie do mojej skrzyni bo niechce narobic bigosu(wiem ze filtr oleju to tylko z MANN....).Prosze o wyrozumialosc bo o skrzyniach 4HP-18 to nie ma duzo tematów w opcji szukaj. Mój email wawrzon28@wp.pl prosze o jakies materialy.
pozdrawiam
z góry dziękuje
[100 C4 2,5TDI] pomoc w obsłudze skrzyni autom.4HP-18
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
[100 C4 2,5TDI] pomoc w obsłudze skrzyni autom.4HP-18
Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 22:07 przez wawrzon28, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 18 lip 2010, 07:32
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
zauważyłem ze nie zaswiecaja sie mi swiatla cofania gdzie znajde czujnik albo przyczyne braku swiatel.
[ Dodano: 2010-12-25, 13:10 ]
forumowicze ostatnio borykam sie z takim problemem ze miedzy 3 a 4 biegiem czasami rosna mi obroty na chwile i po zmianie biegu wraca wszyastko do normy. Dzieje sie to po dłuższej jezdzie i powyzej 2tyś/obr. Olej wymieniony. Pomocy
[ Dodano: 2010-12-25, 13:10 ]
forumowicze ostatnio borykam sie z takim problemem ze miedzy 3 a 4 biegiem czasami rosna mi obroty na chwile i po zmianie biegu wraca wszyastko do normy. Dzieje sie to po dłuższej jezdzie i powyzej 2tyś/obr. Olej wymieniony. Pomocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 22:49
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Witam..... mam te same objawy
brak wstecznego - brak sterowania na przekaznik 210
przepuszcza z 3 na 4 ..... najczesciej na zimno ale i na cieplym potrafi szwankowac.
do tego mam jeszcze jeden problem..... obok wyswietlacza biegow po prawej stronie mam kontrolki i jedna z nich to " check engine " ktora zaswieca sie 32 razy po przekreceniu stacyjki.Czy jest to kontrolka skrzyni biegow??błedow pod VAG'iem nie widac wiecie cos na ten temat??
ktos cos wie na ten temat??
brak wstecznego - brak sterowania na przekaznik 210
przepuszcza z 3 na 4 ..... najczesciej na zimno ale i na cieplym potrafi szwankowac.
do tego mam jeszcze jeden problem..... obok wyswietlacza biegow po prawej stronie mam kontrolki i jedna z nich to " check engine " ktora zaswieca sie 32 razy po przekreceniu stacyjki.Czy jest to kontrolka skrzyni biegow??błedow pod VAG'iem nie widac wiecie cos na ten temat??
ktos cos wie na ten temat??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga