Kolego a jakie posiadasz objawy, że szukasz kosztów. 3 i 4 mają gorsze parametry ale są w normie.kolczu pisze:Witam proszę o ocenę wtrystkow. Z góry bardzo dziękuję.
013: -0,47 -0,38 0,09
014: -0,19 0,24 0,75
072: -20 -4 0
073: -8 -8 -6
074: -26 -8 -12
075: -30 -8 -12
076: -18 -10 -10
077: 0 -2 0
Czy wszystkie kwalifikuja sie do wymiany? Jezeli nie to ktore na poczatek?
Dzieki wielkie jeszcze raz za opinie.
Pozdrawiam Kamil.
[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?
- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Sprawdź poziom oleju, jeśli nie przybywa to jeździj i zbieraj pieniądze na przyszłą wymianę oczywiście nowych wtrysków. Natomiast jeśli chcesz mieć czasy idealne to wyciągnij wtryski i daj komuś do sprawdzenia na stole i dopiero wtedy można podjąć się jakiejś naprawy. Z kolei nie baw się w uzdrawianie silnika pojedynczymi wtryskami ponieważ ja tak zrobiłem i cały czas walczę i nie mogę dojść do ładu z korektami dawekkolczu pisze:Czasami lubi przerwac przy zapalaniu ale tylko na rozgrzanym silniku.
Kreci, przestaje na 1 sek i znowu kreci po czym zapala. Teraz w mrozy -10 i wiecej ciezko odpala kreci okolo 3-5 sek.
Pozdrawiam

Jutro dalsza walka z tematem. Okazało się, że jeden wtrysk nie pracował tak, jak reszta. Do tego błąd EGR (za mała dawka czegoś tam). Błąd skasowany. Wymieniłem na gwarancji wtrysk, problem mniejszy, ale nadal.nikos pisze:Handlarz też mi próbował wcisnąć od 4.2 tdi za 500 zł/szt.kaloh1 pisze:Pływają mi obroty na postoju. Miałem wyczyścić EGR, ale w sumie nie wyskakuje mi żaden check, jak wcześniej z EGR.
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
Jednak mój mechanik mi odradził z kilku powodów - jednym z nich były właśnie te obroty.
Do 3.0 tdi BMK lub ASB obecnie tylko BD ew. AH warto wkładać. !
Będę cisnął temat, żeby sprawdzić inne wtryski.
Jedno wiem na pewno:
pod względem trwałości 3,0 tdi nie umywa się do pierwszego 3,0d BMW.
A6 3.0 tdi by CS
Panowie jakie wtryski ewentualnie mogę kupić. Po diagnostyce z boscha mam 3 do wymiany .Nr podany przez nich to 0445 115 039
- Załączniki
-
- SKAN_WRO_MJ_20130809113723 (6).pdf
- (47.02 KiB) Pobrany 3038 razy
059 130 277 ACjankowski pisze:Panowie jakie wtryski ewentualnie mogę kupić. Po diagnostyce z boscha mam 3 do wymiany .Nr podany przez nich to 0445 115 039
katalog bosch on line - tam masz wszystko
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

Problem ogarnięty ponownym kodowaniem wtryskównikos pisze:Handlarz też mi próbował wcisnąć od 4.2 tdi za 500 zł/szt.kaloh1 pisze:Pływają mi obroty na postoju. Miałem wyczyścić EGR, ale w sumie nie wyskakuje mi żaden check, jak wcześniej z EGR.
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
Jednak mój mechanik mi odradził z kilku powodów - jednym z nich były właśnie te obroty.
Do 3.0 tdi BMK lub ASB obecnie tylko BD ew. AH warto wkładać. !


A6 3.0 tdi by CS
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28ISA.29Deniro pisze:Ma ktos instrukcje do kodowania ?
http://www.audi4ever.com/v2/blog/detail ... index.html
język do wyboru

A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

- Balbin
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
- Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie
Bloki 72 i 77 odpowiadają za korekty długoterminowe - zmienią wartości po około 1 tyś. km.Deniro pisze:Dzis wykonywalem procedure czyszczenia ukladu wtryskowego srodkiem liquy moly w ilosci 2x 500ml , korekcje byly dodatnie co wskazywalo na zapieczone wtryski , korekcje z kanalow 13 14 spadly i zrownaly sie 0 lecz z kanalow od 72 do 77 dalej takie same . pozdrawiam
A tak na marginesie to jaki środek stosowałeś?
Jak wykonałeś takie czyszczenie na Spulungu ( wlałeś środek do filtra paliwa )??Deniro pisze:Diesel Spulung od liqui molly , samochod chodzil na czystym specyfiku okolo godziny na roznych obrotach zuzylem 1l tego specyfiku
Daj znać za około 1000 kilometrów jakie masz korekcje
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 134
- Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jak widzę takie rzeczy to mi serce przyhamowuje ze strachu
Nie no rozumiem wykręcić wtryski, wysłać do boscha, zaplacić 120 zł od sztuki i miec papier na to, że wtryski są po czyszczeniu i sprawdzeniu, ale podłączać jakieś ustrojstwa i żeby jeszcze na tym silnik pracował po przebiegu z 600 tys to łał

Nie no rozumiem wykręcić wtryski, wysłać do boscha, zaplacić 120 zł od sztuki i miec papier na to, że wtryski są po czyszczeniu i sprawdzeniu, ale podłączać jakieś ustrojstwa i żeby jeszcze na tym silnik pracował po przebiegu z 600 tys to łał

A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM