Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6 BMK] wymiana wtrysków ?

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Balbin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Post autor: Balbin » 29 sty 2014, 20:24

kolczu pisze:Witam proszę o ocenę wtrystkow. Z góry bardzo dziękuję.

013: -0,47 -0,38 0,09
014: -0,19 0,24 0,75

072: -20 -4 0
073: -8 -8 -6
074: -26 -8 -12
075: -30 -8 -12
076: -18 -10 -10
077: 0 -2 0

Czy wszystkie kwalifikuja sie do wymiany? Jezeli nie to ktore na poczatek?

Dzieki wielkie jeszcze raz za opinie.

Pozdrawiam Kamil.
Kolego a jakie posiadasz objawy, że szukasz kosztów. 3 i 4 mają gorsze parametry ale są w normie.

kolczu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 lis 2013, 21:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kolczu » 29 sty 2014, 22:40

Czasami lubi przerwac przy zapalaniu ale tylko na rozgrzanym silniku.
Kreci, przestaje na 1 sek i znowu kreci po czym zapala. Teraz w mrozy -10 i wiecej ciezko odpala kreci okolo 3-5 sek.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Balbin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Post autor: Balbin » 30 sty 2014, 08:15

kolczu pisze:Czasami lubi przerwac przy zapalaniu ale tylko na rozgrzanym silniku.
Kreci, przestaje na 1 sek i znowu kreci po czym zapala. Teraz w mrozy -10 i wiecej ciezko odpala kreci okolo 3-5 sek.

Pozdrawiam
Sprawdź poziom oleju, jeśli nie przybywa to jeździj i zbieraj pieniądze na przyszłą wymianę oczywiście nowych wtrysków. Natomiast jeśli chcesz mieć czasy idealne to wyciągnij wtryski i daj komuś do sprawdzenia na stole i dopiero wtedy można podjąć się jakiejś naprawy. Z kolei nie baw się w uzdrawianie silnika pojedynczymi wtryskami ponieważ ja tak zrobiłem i cały czas walczę i nie mogę dojść do ładu z korektami dawek :[

kaloh1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 06 lut 2010, 15:08
Lokalizacja: Sieradz/Warszawa

Post autor: kaloh1 » 05 lut 2014, 21:07

nikos pisze:
kaloh1 pisze:Pływają mi obroty na postoju. Miałem wyczyścić EGR, ale w sumie nie wyskakuje mi żaden check, jak wcześniej z EGR.
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
Handlarz też mi próbował wcisnąć od 4.2 tdi za 500 zł/szt.

Jednak mój mechanik mi odradził z kilku powodów - jednym z nich były właśnie te obroty.

Do 3.0 tdi BMK lub ASB obecnie tylko BD ew. AH warto wkładać. !
Jutro dalsza walka z tematem. Okazało się, że jeden wtrysk nie pracował tak, jak reszta. Do tego błąd EGR (za mała dawka czegoś tam). Błąd skasowany. Wymieniłem na gwarancji wtrysk, problem mniejszy, ale nadal.

Będę cisnął temat, żeby sprawdzić inne wtryski.

Jedno wiem na pewno:
pod względem trwałości 3,0 tdi nie umywa się do pierwszego 3,0d BMW.
A6 3.0 tdi by CS

jankowski
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jankowski » 10 lut 2014, 09:16

Panowie jakie wtryski ewentualnie mogę kupić. Po diagnostyce z boscha mam 3 do wymiany .Nr podany przez nich to 0445 115 039
Załączniki
SKAN_WRO_MJ_20130809113723 (6).pdf
(47.02 KiB) Pobrany 3038 razy

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 10 lut 2014, 19:32

jankowski pisze:Panowie jakie wtryski ewentualnie mogę kupić. Po diagnostyce z boscha mam 3 do wymiany .Nr podany przez nich to 0445 115 039
059 130 277 AC
katalog bosch on line - tam masz wszystko
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

kaloh1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 06 lut 2010, 15:08
Lokalizacja: Sieradz/Warszawa

Post autor: kaloh1 » 13 lut 2014, 16:59

nikos pisze:
kaloh1 pisze:Pływają mi obroty na postoju. Miałem wyczyścić EGR, ale w sumie nie wyskakuje mi żaden check, jak wcześniej z EGR.
Wymieniłem komplet wtrysków na nowe z 4,2 tdi, są przeprogramowane i moc jest, auto odpala bez problemu (wcześniej się zacinał). Pytanie czy to pływanie obrotów (dosyć wyraźne huśtawki) może być spowodowane wtryskami innymi niż dedykowane do BMK?
Handlarz też mi próbował wcisnąć od 4.2 tdi za 500 zł/szt.

Jednak mój mechanik mi odradził z kilku powodów - jednym z nich były właśnie te obroty.

Do 3.0 tdi BMK lub ASB obecnie tylko BD ew. AH warto wkładać. !
Problem ogarnięty ponownym kodowaniem wtrysków :) Auto nie ma DPF, jest po programie.

:)
A6 3.0 tdi by CS

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 15 lut 2014, 09:49

Ma ktos instrukcje do kodowania ?

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 16 lut 2014, 18:29

A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 17 lut 2014, 20:47

Dzis wykonywalem procedure czyszczenia ukladu wtryskowego srodkiem liquy moly w ilosci 2x 500ml , korekcje byly dodatnie co wskazywalo na zapieczone wtryski , korekcje z kanalow 13 14 spadly i zrownaly sie 0 lecz z kanalow od 72 do 77 dalej takie same . pozdrawiam

Awatar użytkownika
Balbin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 04 sty 2014, 08:30
Lokalizacja: Nowe Miasto Lubawskie

Post autor: Balbin » 18 lut 2014, 13:24

Deniro pisze:Dzis wykonywalem procedure czyszczenia ukladu wtryskowego srodkiem liquy moly w ilosci 2x 500ml , korekcje byly dodatnie co wskazywalo na zapieczone wtryski , korekcje z kanalow 13 14 spadly i zrownaly sie 0 lecz z kanalow od 72 do 77 dalej takie same . pozdrawiam
Bloki 72 i 77 odpowiadają za korekty długoterminowe - zmienią wartości po około 1 tyś. km.
A tak na marginesie to jaki środek stosowałeś?

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 18 lut 2014, 18:50

Diesel Spulung od liqui molly , samochod chodzil na czystym specyfiku okolo godziny na roznych obrotach zuzylem 1l tego specyfiku

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 19 lut 2014, 21:33

Deniro pisze:Diesel Spulung od liqui molly , samochod chodzil na czystym specyfiku okolo godziny na roznych obrotach zuzylem 1l tego specyfiku
Jak wykonałeś takie czyszczenie na Spulungu ( wlałeś środek do filtra paliwa )??

Daj znać za około 1000 kilometrów jakie masz korekcje
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 19 lut 2014, 22:19

Nie wlewaj do filtra paliwa bo to niema sensu zaraz sie zmiesza zropa , musisz odlaczyc przewody paliwowe z filtra paliwa aby silnik chodzil tylko na tym srodku.

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 21 lut 2014, 21:03

Jak widzę takie rzeczy to mi serce przyhamowuje ze strachu :|

Nie no rozumiem wykręcić wtryski, wysłać do boscha, zaplacić 120 zł od sztuki i miec papier na to, że wtryski są po czyszczeniu i sprawdzeniu, ale podłączać jakieś ustrojstwa i żeby jeszcze na tym silnik pracował po przebiegu z 600 tys to łał <radocha>
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja