Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 224 KM] Prosze o ocene wtrysków

Silniki wysokoprężne
Sypex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 04 paź 2012, 22:29
Imię: Jacek
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Manchester UK
Kontakt:

[ BMK 3.0 224 KM] Prosze o ocene wtrysków

Post autor: Sypex » 04 lut 2014, 11:01

Witam czy może ktoś ocenić wtryski czy ok, czy do wymiany?

I jak wyczyścić EGR czy po prostu wymienić?

Dzięki
Pozdrawiam.

14:07:00 Group 072
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


14:07:00 Group 073
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


14:07:00 Group 074
4.0 ms Time Corr.
2.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.

09:56:59 Group 075
4.0 ms Time Corr.
4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


09:56:59 Group 076
4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


09:56:59 Group 077
-4.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.
0.0 ms Time Corr.


oraz bledy:
2 Faults Found:

16785 - EGR System
P0401 - 002 - Insufficient Flow - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 1701 /min
Torque: 124.8 Nm
Speed: 41.4 km/h
Duty Cycle: 77.7 %
Duty Cycle: 20.9 %
Mass Air / Rev.: 470.0 mg/str
Duty Cycle: 39.1 %
Mass Air / Rev.: 299.6 mg/str

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12)
P0673 - 001 - Electrical Fault
Freeze Frame:
RPM: 924 /min
Torque: 124.8 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.53 V
Duty Cycle: 23.7 %
Temperature: 4.5°C
Bin. Bits: 10110000


Readiness: 0 0 0 0 0

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 04 lut 2014, 21:32

Wtryski OK
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 04 lut 2014, 21:38

wtryski masz OK
Sypex pisze:17057
świeca żarowa lub kabelek do niej idący

Sypex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 04 paź 2012, 22:29
Imię: Jacek
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Manchester UK
Kontakt:

Post autor: Sypex » 04 lut 2014, 22:29

Super, dzieki za szybka odpowiedz,
a EGR?

mbectb
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 27 sty 2012, 22:06
Lokalizacja: Newark UK

Post autor: mbectb » 04 lut 2014, 22:51

Trzeba wyczyscic I powinno byc ok
Czipsy, Diagnostyka, Flashowanie UK
Rozrząd Audi A6 C6 2.7 TDI BPP.

Sypex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 04 paź 2012, 22:29
Imię: Jacek
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Manchester UK
Kontakt:

Post autor: Sypex » 07 lut 2014, 10:05

Ok, Dzięki.

A możecie mi powiedzieć jak sie do tego zabrać, bo nigdzie nie mogę znaleźć.
Kiedyś podobno była, jakaś instrukcja na forum jak wykręcić, ale link nie istnieje.

[ Dodano: 2014-02-07, 09:05 ]
Nikt??

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 07 lut 2014, 10:56

Sypex pisze:Nikt??
poczytaj tu, tym zrobiłem i jest OK

viewtopic.php?t=22220&postdays=0&postorder=asc&start=0

i jeszcze tu

http://autopasjonat.pl/czyszczenie-sprawdzenie-egr/

ewentualnie go zaślepić, zaślepki są na aledrogo

Sypex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 04 paź 2012, 22:29
Imię: Jacek
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Manchester UK
Kontakt:

Post autor: Sypex » 07 lut 2014, 14:42

Dzięki Kolego!

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 14 lut 2014, 18:23

Witam wszystkich.
Pozwoliłem sobie dołączyć do forum wiekszego brata z uwagi na to, ze na biednym A4 tematów dotyczacych 3.0 Tdi prawie nie ma. Więc proszę nie zjedzcie mnie od razu. No niestety, ale jezeli ktoś sie decyduje na mniejsze auto to i z mniejszym motorem, więc ja jestem jednym z nielicznych na tamtym forum z wiekszym motorem, ale do rzeczy.
Kupiłem samochód jakieś 3 tyg temu już w polsce, serwisowany do końca w Autovega Arzignano we Włoszech. Wymienione ma górne napinacze rozrządu, zadne niepokojące halasy stamtąd nie dochodza, wiadomo oleje filtry, generalnie stan ladny.

Chciałbym jeszcze poprosic o ocene wtryskiwaczy bo jak trzeba to muszę wymienić
Grupa 13: -0.14 0.00 do 0.09 0.09 do 0.19
Grupa 14: 0.05 0.00 -0.05 do -0.09

Grupa 72: -6.0 0.0 -8.0
Grupa 73: -6.0 0.0 -8.0
Grupa 74: 0.0 0.0 -6.0
Grupa 75: -6.0 0.0 -2.0
Grupa 76: -10.0 -6.0 -6.0
Grupa 77: -0.8 -0.8 -0.8

Z góry dziekuję za sugestie i opinie
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 14 lut 2014, 18:59

po postoju Ci kopci? Zacina się przy odpalaniu? Przybywa oleju w silniku?

Jak trzeba? Nie rozumiem, nie pchaj się w głupie koszta jak wszystko ok.

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 14 lut 2014, 19:16

Po postoju nie widziałem żeby kopcił, na powiedzmy około 150 rozruchów przyciął 3 razy, przed wymiana oleju było z litr za dużo, po wymianie zrobiłem dopiero 100 km i bedę obserwował.
Wiesz, wolę 6 tys kosztów niż 16 jak sie motor rozleci ;)
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

Deniro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 954
Rejestracja: 10 lut 2013, 17:30
Imię: Robert
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Deniro » 15 lut 2014, 09:48

Bez przesady ze 16 kola...


Panowie za co odpowiadaja grupy 13 i 14?

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 15 lut 2014, 19:12

Jak sie silnik rozleci to robota + inny motor ewentualnie jego wymiana z nowym rozrzadem to lekko 10 koła + nowe wtryski za lekko 6 tys to ile Ci wyjdzie? Nie 16000????
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 15 lut 2014, 23:12

Wystarczy kompletny asn chyba kupic pasuje i chyba jest po poprawkach...
Ale z rorzadem nie ma co panikowac, a wtryski obserwowac i ew. Diagnozowac i wymieniac.
Jak ma sie zdrowy motor to o np. Wtryski mozna zadbac o ile sie planuje troche autem polatac.

bosniak_sg
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 14 lut 2014, 17:40
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: bosniak_sg » 16 lut 2014, 11:02

kamil666 pisze:Wystarczy kompletny asn chyba kupic pasuje i chyba jest po poprawkach...
O co kaman z tym asn?
A4 B7 Avant 3.0 Tdi Quattro BKN 204 KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja