[ AUK 3.2 256 KM] Nie chodzi na 3 cylindry
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wszystko zalezy o ile przeskoczyl. Jasli na tyle ze byla kolizja to wymienic zawory ktore sie odbily na tloku. Rozrzad koniecznie! wymienic kompletny. Poniewaz problemem jest napinacz. Ma on taki mocny naciag ze rozciagnal lancuch do tego stopnia ze dostal on takiego luzu ze zaczal skakaz po slizgu i dlatego ten poszedl...
oczywiscie przy wymianie zaworow szlif gniazd.
oczywiscie przy wymianie zaworow szlif gniazd.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Silnik chodzi na wszystkie cylindry, ale są jeszcze problemy...
Tzn, błędy które wyskakują to:
P0366 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały
P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia
Jeśli chodzi o drugi błąd to kolektory już mam, kwestia tylko założenia ale co może oznaczać pierwszy błąd? Powiem tylko że czujniki zmieniane wszystkie po kolei, zamieniane ze sprawnym i ciągle to samo... Jakieś rady? Pomysły?
Tzn, błędy które wyskakują to:
P0366 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały
P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia
Jeśli chodzi o drugi błąd to kolektory już mam, kwestia tylko założenia ale co może oznaczać pierwszy błąd? Powiem tylko że czujniki zmieniane wszystkie po kolei, zamieniane ze sprawnym i ciągle to samo... Jakieś rady? Pomysły?
Ustawiał mi to wszystko mój znajomy mechanik no ale pewności nie mam właśnie co do tych wariatorów i chciałbym jakąś radę, wskazówkę jak powinny być ustawione prawidłowo... Jakby ktoś mi mógł podać co do tego troche informacji byłbym naprawdę bardzo wdzięczny...
[ Dodano: 2014-02-05, 19:01 ]
Problem rozwiązany do końca, przyczyną występowania błedu P0366 był elektrozawór, zacinał się, po wyczyszczeniu błedu brak.
![Obrazek]()
Pojawił się za to inny problem, duże falowania obrotów na biegu jałowym ale udało się odrazu wyeliminować problem, przyczyną był praktycznie całkiem zatkany zaworek odmy, po oczyszczeniu wszystko pracuje jak należy

[ Dodano: 2014-02-05, 19:01 ]
Problem rozwiązany do końca, przyczyną występowania błedu P0366 był elektrozawór, zacinał się, po wyczyszczeniu błedu brak.
Pojawił się za to inny problem, duże falowania obrotów na biegu jałowym ale udało się odrazu wyeliminować problem, przyczyną był praktycznie całkiem zatkany zaworek odmy, po oczyszczeniu wszystko pracuje jak należy

Po czasie pojawia się błąd ale inny
P0023 Przestawienie wałka rozrządu (rząd 2) wylot - Błędne działanie
Objawy to czasami falujące obroty, dłuższe kręcenie rozrusznikiem przy pierwszym odpaleniu np. po nocy, brak mocy
Co to może być? Dodam tylko że na biegu jałowym błąd nie wskakuje tylko w czasie jazdy...
P0023 Przestawienie wałka rozrządu (rząd 2) wylot - Błędne działanie
Objawy to czasami falujące obroty, dłuższe kręcenie rozrusznikiem przy pierwszym odpaleniu np. po nocy, brak mocy
Co to może być? Dodam tylko że na biegu jałowym błąd nie wskakuje tylko w czasie jazdy...