Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AUK 3.2 256 KM] Nie chodzi na 3 cylindry

Silniki benzynowe
Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 13 sty 2014, 23:10

wymieniłam narazie sam ten slizg bo miałem akurat taki z 3.0 tdi identyczny ten który się rozleciał i rozrząd mam spięty i wygląda na dobry ale zastanawiam się właśnie czy nie wymienić całego bo narazie silnik sobie leży luzem...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 13 sty 2014, 23:13

Smiszny, nie zastanawiaj się, tylko jak masz wyjęty silnik, to rób całość... te silniki nie lubią półśrodków... będziesz żałował, jak nie zrobisz tego teraz, a za 50kkm znów się coś 'położy' <zalamka>

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 13 sty 2014, 23:18

Tak właśnie myślę, sprawdzę jutro jeszcze czy nic w głowicy się nie posypało przez to przeskoczenie i jak się uda to poskładać wszystko dam znać czy chodzi jak należy :)

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 15 sty 2014, 23:43

Wszystko zalezy o ile przeskoczyl. Jasli na tyle ze byla kolizja to wymienic zawory ktore sie odbily na tloku. Rozrzad koniecznie! wymienic kompletny. Poniewaz problemem jest napinacz. Ma on taki mocny naciag ze rozciagnal lancuch do tego stopnia ze dostal on takiego luzu ze zaczal skakaz po slizgu i dlatego ten poszedl...

oczywiscie przy wymianie zaworow szlif gniazd.

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 16 sty 2014, 19:15

Dziś już silnik odpalił, chodzi na wszystkie cylindry, rozrząd wymieniony, zawory nie ruszone, głowice nie sciągane... Sprężanie na każdym cylindrze po 13... Także przód do złożenia pozostał już w wolnym czasie i zobaczymy jak się będzie jeździć :) Dzieki wszystkim za pomoc jak narazie <okok>

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 16 sty 2014, 22:56

No to szczescie w nieszczesciu

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 22 sty 2014, 17:56

Silnik chodzi na wszystkie cylindry, ale są jeszcze problemy...
Tzn, błędy które wyskakują to:

P0366 Czujnik położenia wałka rozrządu
Sygnał niezrozumiały


P2005 Klapa ruchoma doładowania kolektora ssącego rzad 2
Klapa zacina się w połowie otwarcia

Jeśli chodzi o drugi błąd to kolektory już mam, kwestia tylko założenia ale co może oznaczać pierwszy błąd? Powiem tylko że czujniki zmieniane wszystkie po kolei, zamieniane ze sprawnym i ciągle to samo... Jakieś rady? Pomysły?

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4K
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 28 sty 2014, 19:18

Kolego ,a w jaki sposob ustawiałes wariatory zmiennych faz?

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 05 lut 2014, 19:01

Ustawiał mi to wszystko mój znajomy mechanik no ale pewności nie mam właśnie co do tych wariatorów i chciałbym jakąś radę, wskazówkę jak powinny być ustawione prawidłowo... Jakby ktoś mi mógł podać co do tego troche informacji byłbym naprawdę bardzo wdzięczny... <okok>

[ Dodano: 2014-02-05, 19:01 ]
Problem rozwiązany do końca, przyczyną występowania błedu P0366 był elektrozawór, zacinał się, po wyczyszczeniu błedu brak.

Obrazek

Pojawił się za to inny problem, duże falowania obrotów na biegu jałowym ale udało się odrazu wyeliminować problem, przyczyną był praktycznie całkiem zatkany zaworek odmy, po oczyszczeniu wszystko pracuje jak należy :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 06 lut 2014, 13:41

Smiszny, dziękujemy za podzielenie się rozwiązaniem... dobra robota <brawo>

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 24 lut 2014, 14:55

Po czasie pojawia się błąd ale inny
P0023 Przestawienie wałka rozrządu (rząd 2) wylot - Błędne działanie
Objawy to czasami falujące obroty, dłuższe kręcenie rozrusznikiem przy pierwszym odpaleniu np. po nocy, brak mocy
Co to może być? Dodam tylko że na biegu jałowym błąd nie wskakuje tylko w czasie jazdy...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 24 lut 2014, 15:16

Smiszny, Ty wymieniłeś w końcu cały rozrząd czy tylko jego elementy (np. sama góra)?

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 24 lut 2014, 15:59

Wszystko oprócz wariatorów i elektrozaworów...

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 24 lut 2014, 18:18

Smiszny pisze:P0023 Przestawienie wałka rozrządu (rząd 2) wylot - Błędne działanie
A to może sugerować 'uwalony' wariator...

Smiszny
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 10 lip 2012, 10:31
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Smiszny » 25 lut 2014, 14:39

Problem rozwiązany... Winny zawór elektromagnetyczny, zwarcie na przewodzie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja