Audi A6 C5 1999 rok
SILNIK:
2,8 30V +tiptronic
MOC:
ok 193KM
ZAWIESZENIE:
przód gwintowane HR
tył narazie seria
UKÂŁAD HAMULCOWY:
seryjny 288 na nowych częściach
KOLA:
zima 205/55/16 na felgach i kołpakach z passata
lato narazie AEZ ICON 8,5x18 et40
NADWOZIE:
seryjne narazie
WNETRZE:
beżowe seryjne
AUDIO:
jakieś radio pioneer+ seryjne głośniki
WYPOSAÂŻENIE
-raczej ubogie jak na audi
Witam.Chcę przedstawić wam nasz pojad do wygodnego przemieszczania się z punktu A do punkt B.

W zasadzie zawsze byłem wrogiem nowszych aut i bujałem się starymi VW albo audi b3 po ślubie stwierdziłem ze trzeba by coś bardziej komfortowego,bezpiecznego i nowszego kupić do poruszania się,i tak namówiłem żonkę zebyśmy nabyli nowy pojazd.Tradycyjnie padło na Passata b5(nie koniecznie w dieslu).Po obejrzeniu kilku egzemplarzy w stanie mocno odbiegającym od opisu z aukcji pojechaliśmy obejrzeć A6 C5 2,5 tdi.Po jezdzie próbnej stwierdziłem ze leje na passata,chcę audi,ale nie wziąłem bo cięzko paliłło.Obejrzałem chyba jeszcze z 6szt 2,5tdi i kiedy w końcu się zdecydowałem miałem wypadek w pracy i po auto nie pojechałem.Po powrocie ze szpitala było dużo czasu żeby kopać w ogłoszeniach i wykopałem jedno jedyne 2,8 z gazem(najbardziej mi to pasowało) w cenie niższej niż 11k i nie dalej jak 100km od domu.Pojechaliśmy,stargowaliżmy 2k i staliśmy się posiadaczami tego oto dość ładnego audi.
ZMIANY PRZEPROWADZONE
-gwint z przodu,koła,radio-od poprzednego właściciela
ja zająłem się kosmetyką i sprawami technicznymi:
-pranie foteli
-ogarnięcie przednich lamp
-wymiana świec i przewodów WN
-wymiana reduktora i wtrysków LPG
-wymiana listew drzwiowych
-nawiercenie puszki filtra powietrza
i kilka innych drobnych rzeczy które wymagały jakiejś naprawy
PLANY
-zmiana koła na RS6 lub S-line,jeśli obene koła się nie sprzedadzą to ich renowacja
-wymiana opon z 245/40 na 215/40
-jakiś gwint na tył
-doły zderzaków lakierowane w kolor budy albo na czarno strukturą
-dystanse 10-15mm
-tylne lampy poliftowe
-relingi chromowane
-ramki na zegary
-wymiana tylnego zderzaka na poliftowy
-znalezienie bezowej rolety w dobrej monecie.
-coś z wydechem trzeba by pokombinować
-może skóra do wnętrza
-wymiana oleju,termostatu,rozrządu
-blenda tylna poliftowa
-jakiś detailing zeby lakier wyprowadzić na prostą.
-dołożenie tempomatu
-wymiana kierownicy na 3 ramienną
plany ambitne,ale wszystko zależy od $$$
fotki auta.narazie takie robione domofonem ale bądą lepsze z czasem.
a tak lezy koło,tylko nie zwracajcie uwagi na te baloniaste opony