Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 TDI] brak mocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

[A6 C5 TDI] brak mocy

Post autor: radekboguslaw » 13 sty 2009, 18:39

witam wszystkich czy ktos mi powie co moze byc przyczyna ze autko stracilo moc podczas jazdy przy 2000/2200 obrotów auto nie ma mocy tz.raz jest dobrze a raz nie a jak jest ok to nastepny taki brak jest przy około 3 tyś obrotów a wogule jak spadnie mu moc przy 2000/2200 obrotów to nawet na biegu jałowy osiaga tylko obroty 3000 miał ktos podobne usterki pozdrawiam

Awatar użytkownika
sacreble
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 paź 2008, 14:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sacreble » 13 sty 2009, 19:33

zapieczone łopatki w turbinie... temat 1000 razy poruszany na forum-poszukaj
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...

bieniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana

Post autor: bieniu » 13 sty 2009, 19:50

nie koniecznie kierownice. Sprawdz też sobie filtr paliwa czy sie nie zapchał i zawór sterujący turbina, na youtube wpisz sobie "bieniu audi" co prawda inny silnik ale może coś tobie się przyda z tych informacji..

Kazdy pisze ze to kierownice są zapieczone ale nie koniecznie tak musi być, bo czesto też bywa że sztanga potrafi się przyciąć, zawór sterujący się przypcha, weżyk podciśnieniowy się przetrze możliwości jest dużo..

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 14 sty 2009, 16:07

ale zbytnio nie pomogliscie a zwłaszcza z odpowiedzia mozliwosci jest duzo a morze przepływomierzpowierza

kocurrr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 mar 2008, 17:00
Lokalizacja: kołobrzeg

Post autor: kocurrr » 14 sty 2009, 22:24

ja wymienilem przepływomierz i moc wrociła. pozdrawiam

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 15 sty 2009, 15:37

wkoncu kolego sie cos dowiedziałem od ciebie ale miales takie same obiawy czy podobne

łukaszgdynia
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 233
Rejestracja: 28 gru 2008, 19:30
Lokalizacja: gdynia chylonia

Post autor: łukaszgdynia » 18 sty 2009, 11:01

ja miałem takie same wyjołem turbawke żeby wyczyścic ale zobaczyłem że ma morski luz na ośce dałem do naprawy koleś wymienił pół turbo zapłaciłem 700 zł i teraz śmiga jak rakietka hehe jestem zadowolony
a przepływke sprawdz odłącz ja i jeć jak bedzie tak samo to napewno nie przepływka
wedle mnie to turbo
audi the best

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 19 sty 2009, 11:36

jutro podłanczam pod kompa zobaczymy co bedzie wacet powiedział ze zrobi mu test na dzien dzisiejszy mówi ze to albo turbina albo zawór pozdrawiam

Awatar użytkownika
piotrekkawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 240
Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: piotrekkawa » 19 sty 2009, 18:39

w tiptronicu odłączenie przepływki nic nie pomoże. wózek będzie mułowaty i wyświetli się kontrolka od ASR. w manualu będzie lepiej pomykać,jeżeli to przepływka.

majek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 74
Rejestracja: 12 maja 2008, 11:37
Lokalizacja: PUŁAWY

Post autor: majek82 » 19 sty 2009, 19:51

rozkręć przepływomierz i przemyj go benzyną ekstr.,małym pędzelkiem,oczywiście delikatnie może pomoże a napewno nie zaszkodzi...przetestowane na swoim przykładzie...moc wróciła a 400zł zostało w kieszeni :mrgreen: .Jeżeli nie to równie dobrze może to być turbo,wtrysk sterujący itd...nikt Ci na podstawie tego opisu nie zdiagnozuje usterki bez podłaczenia pod vag,pozdrawiam i powodzenia

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 20 sty 2009, 15:23

Podłącz vaga i będziesz wszystko wiedział
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 20 sty 2009, 17:41

bylo za duze cisnienie doładowania okazało sie ze turbina jest walnieta działa na jakims 1cm a nie chodzi do konca czy ktos wie czy tak moge jezdzic jak narazie bo słyszałem ze po regeneracj to koszt 1000zł a narazie mam inne wydatki pozdrawiam

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 21 sty 2009, 10:10

wg. mnie to jest przeładowanie ,jeżeli chodzi o ten 1cm to może być zapieczona sztanga i dlatego jest problem,ew zapieczone kierownice w turbo,powiedz mi ,kopci ci na niebiesko?
jeżeli nie to raczej nic nie powinno się stać ,bo po prostu wywala Ci błąd i wchodzi w tryb awaryjny i stąd ten brak mocy ,możesz jezdzić ,ale spokojnie ..... zbieraj kasiore i rób te turbo ,jest jeszcze opcja źle mierzącego przepływomierza,może być zasyfiony ,spróbuj go wymontować i wymyć specjalnym środkiem w spray który kupisz w motoryzacyjnym ,to jest takie gdybanie ,szkoda ze nie zapisałeś nr błędów jakie macher odczytał z kompa...

radekboguslaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 113
Rejestracja: 27 lis 2008, 17:25
Lokalizacja: słupsk

Post autor: radekboguslaw » 21 sty 2009, 13:48

no ta szyanga porysza sie tylko jakis jeden centymetr ale nic nie kopci ale kupuje druga urzywana jak narazie za 300zł to nie pieniadz duzy a moze bedzie duzo lepsza

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga